Marketinški direktor leta 2011

Člani Društva za marketing Slovenije in povabljeni marketinški strokovnjaki ste izbrali najboljšega - marketinška direktorica leta 2011 je postala Mojca Avšič, izvršna direktorica strateškega trženja v Mercatorju. Nagrajenka je laskavi naslov prevzela na večerni prireditvi 16. Slovenske marketinške konference, kipec pa ji je izročila Tina Kumelj, marketinška direktorica preteklega leta.
Na razpis za marketinškega direktorja leta 2011 smo prejeli 19 nominacij (predlogov, pozivov, kandidatur), za končno prijavo in s tem potrditev kandidature pa se je odločilo 8 kandidatov. Komisija je med njimi izbrala tri, ki se bodo borili za naziv marketinški direktor leta 2011. To so:
  • Mojca Avšič, Izvršna direktorica strateškega trženja, Mercator, d.d.,
  • Aljaž Podlogar, Direktor komercialnega sektorja, Eta d.d., 
  • Tina Tomažič, Direktorica marketinga in razvoja, Fructal d.d.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem