Marketinški up

Marketinški up je nagrada, ki jo podeljuje Akademska sekcija Društva za marketing Slovenije za najboljše zaključno pisno delo študentov na podiplomski ravni (magistrska dela). Z nagrado želimo prispevati k dvigu kakovosti del s širšega področja marketinga in zmanjšati razkorak med problemi marketinške prakse in akademskimi obravnavami zadevne problematike.
V izboru sodelujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev, kot zagotovilom, da je delo res eni izmed najboljših. 

Nagrada se podeljuje v sodelovanju s predstavniki kateder, ki skrbijo za razvoj marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, Fakulteti za družbene vede in Ekonomski fakulteti v Ljubljani, Turistica v Portorožu in Fakulteta za management Koper, ki hkrati zastopajo Akademsko sekcijo Društva za marketing Slovenije.

Nagrado marketinški up podelimo v okviru Slovenske marketinške konference.

Marketinški up 2016

Komisija marketinškega upa 2016, najboljšega zaključnega pisnega dela študentov na podiplomski ravni, je izmed sedmih prispelih magistrskih nalog kot najboljši, z enakim številom točk, izbrala dve, in sicer nalogo Alenke Cok z naslovom "Učinek države izvora na nakup kave na primeru italijanskih porabnikov" in Nadje Djuričič z naslovom "Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij".

Marketinški up 2015

Aktualno tematiko zelenih oznak in njihove vloge pri potrošnikih je v svojem magistrskem delu »Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih« obravnavala Teja Šulin Podkrajšek na Fakulteti za družbene vede. Most med marketinško akademsko in praktično sfero, ki ga je na področju marketinga zgradila s svojo magistrsko nalogo, je opazila tudi komisija Akademske sekcije Društva za marketing Slovenije in ji podelila naziv marketinški up leta 2015.

Marketinški up 2014

V vedno napeta jadra slovenskega marketinga je zapihal nov veter: to je doktorska študentka programa Tržno komuniciranje na Fakulteti za družbene vede, Vanja Žižmond, ki je postala marketinški up leta 2014. 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem