Marketinški up

Marketinški up je nagrada, ki jo podeljuje Akademska sekcija Društva za marketing Slovenije za najboljše zaključno pisno delo študentov na podiplomski ravni (magistrska dela). Z nagrado želimo prispevati k dvigu kakovosti del s širšega področja marketinga in zmanjšati razkorak med problemi marketinške prakse in akademskimi obravnavami zadevne problematike.
V izboru sodelujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev, kot zagotovilom, da je delo res eni izmed najboljših. 

Nagrada se podeljuje v sodelovanju s predstavniki kateder, ki skrbijo za razvoj marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, Fakulteti za družbene vede in Ekonomski fakulteti v Ljubljani, Turistica v Portorožu in Fakulteta za management Koper, ki hkrati zastopajo Akademsko sekcijo Društva za marketing Slovenije.

Nagrado marketinški up podelimo v okviru Slovenske marketinške konference.

Marketinški up 2016

Komisija marketinškega upa 2016, najboljšega zaključnega pisnega dela študentov na podiplomski ravni, je izmed sedmih prispelih magistrskih nalog kot najboljši, z enakim številom točk, izbrala dve, in sicer nalogo Alenke Cok z naslovom "Učinek države izvora na nakup kave na primeru italijanskih porabnikov" in Nadje Djuričič z naslovom "Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij".

Marketinški up 2015

Aktualno tematiko zelenih oznak in njihove vloge pri potrošnikih je v svojem magistrskem delu »Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih« obravnavala Teja Šulin Podkrajšek na Fakulteti za družbene vede. Most med marketinško akademsko in praktično sfero, ki ga je na področju marketinga zgradila s svojo magistrsko nalogo, je opazila tudi komisija Akademske sekcije Društva za marketing Slovenije in ji podelila naziv marketinški up leta 2015.

Marketinški up 2014

V vedno napeta jadra slovenskega marketinga je zapihal nov veter: to je doktorska študentka programa Tržno komuniciranje na Fakulteti za družbene vede, Vanja Žižmond, ki je postala marketinški up leta 2014. 

Marketinški up 2013

Podelitev nagrade Marketinški up 2013
Društvo za marketing Slovenije je tudi letos podelilo nagrado marketinški up 2013 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga. Za najboljše magistrsko delo sta bili nagrajeni avtorici Lejla Perviz in Tina Geč z ljubljanske Ekonomske fakultete. Nagrajena je njuna magistrska naloga z naslovom: Animoznost porabnikov in nakup tujih izdelkov: empirična raziskava v Sloveniji. 

Marketinški up 2012

Marketinški up 2012: mag. Patricija Filipič Orel
Društvo za marketing Slovenije je že desetič podelilo nagrado marketinški up 2012 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga, in sicer je bila nagrajena mag. Patricija Filipič Orel z ljubljanske Ekonomske fakultete. Nagrajena je njena magistrska naloga z naslovom: "Uporaba analize sestavljenih učinkov za oblikovanje programa zvestobe kot elementa diferenciacije med trgovci z izdelki široke potrošnje". Letos smo podelili tudi posebno priznanje za doprinos k stroki, in sicer mag. Lari Šesek za njeno magistrsko nalogo: "Problematika slovenskega marketinškega izrazja". Delo si zasluži pozornost slovenske marketinške stroke tako zaradi problematike kot zaradi njene izčrpne obravnave.

Marketinški up 2011

Marketinški up 2011: Jerneja Svenšek
Letos sta si naziv Marketinšku up za najboljše diplomsko in magistrsko delo s področja marketinga prislužili Monika Purgar in Jerneja Svenšek. Društvo za marketing Slovenije že nekaj let podeljuje nagrado marketinški up za najboljše zaključno pisno delo študentov na dodiplomski in podiplomski ravni (diplomska in magistrska dela) s področja marketinga/trženja.

Marketinški up 2010

Urška Tuškej in mag. Anita Bogataj Melihen, marketinška upa 2010
Nagrado marketinški up 2010 sta prejeli Urška Tuškej za najboljše diplomsko delo in mag. Anita Bogataj Melihen za najboljše magistrsko delo na področju marketinga. Nagrado smo nagrajenkama podelili v okviru 15. Slovenske marketinške konference, ki je potekala 18. in 19. maja v Portorožu.

Marketinški up 2009

Ana Jamnik, Marketinški up 2009
Marketinški up za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je leta 2009 dobila Ana Jamnik, za najboljše magistrsko delo pa mag. Boris Moškotelec. Nagrado smo podelili v okviru 14. Slovenske marketinške konference, 2. in 3. junija v Portorožu.

Marketinški up 2008

Dušan Vrban, Marketinški up 2008
Tudi leta 2008 smo v Društvu za marketing Slovenije podelili nagradi za najboljše zaključno pisno delo študentov na dodiplomski in podiplomski ravni. Nagrado za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je dobila Maja Hosta, za najboljše magistrsko delo pa mag. Dušan Vrban.

Marketinški up 2007

Marko Vrbič in Petra Lapajne
Marketinški up za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je leta 2007 dobil Marko Vrbič, za najboljše magistrsko delo pa mag. Petra Lapajne.

Marketinški up 2006

Borut Milfelner in Gregor Pfajfar, Marketinška upa 2006
Marketinški up 2006 za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je dobil Gregor Pfajfar, za najboljše magistrsko delo pa mag. Borut Milfelner.

Marketinški up 2005

V letu 2005 je Društvo za marketing Slovenije že tretjič zapored podelilo nagradi Marketinški up. Nagrado za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je leta 2005 dobil Bojan Molj, za najboljše magistrsko delo pa mag. Vesna Virant.

Marketinški up 2004

Nagradi za Marketinški up 2004 sta si prislužili Nina Milošič za najboljše diplomsko delo s področja marketinga in mag. Katja Velepec za najboljše magistrsko delo s področja marketinga.

Marketinški up 2003

Nagrado Marketinški up 2003 za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je dobila Bojana Lobe, za najboljše magistrsko delo pa mag. Tomaž Rožen.

Marketinški up 2002

Na sedmi marketinški konferenci v Portorožu je Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrade marketinški up 2002 za najboljša diplomska in magistrska dela s področja marketinga. Glavno nagrado je za svoje magistrsko delo "Trženje, temelječe na odnosih med podjetji v slovenskih razmerah" prejela Mateja Matajič, drugo nagrado je prejel Rok Trošt za nalogo "Poveznost med organizacijsko strukturo in tržno naravnanostjo podjetja", tretjo pa Katja Uljan za nalogo "Merjenje uspešnosti oglaševanja na primeru blagovne znamke Barcaffe".

Marketinški up 2001

Nagradi za Marketiški up je Društvo za marketing Slovenije prvič podelilo v letu 2001. Nagrado za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je dobila Urša Golob.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem