Marketinški up 2006

Marketinški up 2006 za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je dobil Gregor Pfajfar, za najboljše magistrsko delo pa mag. Borut Milfelner.
  •  Gregor Pfajfar: ''Postopek uvajanja trgovske blagovne znamke v podjetju Merkur'', mentor doc. dr. Maja Konečnik  (Dostopno v Centralni ekonomski knjižnici).
  • Borut  Milfelner: ''Vpliv marketinškega premoženja in marketinških sposobnosti na uspešnost podjetja'', mentorja prof. dr. Boris Snoj in prof. dr. Damijan Mumel. (Dostopno v Univerzitetni knjižnici Maribor).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem