Marketinški up 2009

Marketinški up za najboljše diplomsko delo s področja marketinga je leta 2009 dobila Ana Jamnik, za najboljše magistrsko delo pa mag. Boris Moškotelec. Nagrado smo podelili v okviru 14. Slovenske marketinške konference, 2. in 3. junija v Portorožu.

V letu 2009 so komisijo za Marketinški up sestavljali: mag. Mateja Bodlaj, EF, dr. Borut Milfelner, EPF, mag. Danijel Bratina, FM Koper, dr. Dejan Verčič, FDV in dr. Aleksandra Brezovec, Turistica.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem