Marketinški up 2010

Nagrado marketinški up 2010 sta prejeli Urška Tuškej za najboljše diplomsko delo in mag. Anita Bogataj Melihen za najboljše magistrsko delo na področju marketinga. Nagrado smo nagrajenkama podelili v okviru 15. Slovenske marketinške konference, ki je potekala 18. in 19. maja v Portorožu.
  • Urška Tuškej: Identifikacija potrošnika s tržno znamko pod mentorstvom izr. prof. dr. Klementa Podnarja (FDV),
  • mag. Anita Bogataj Melihen: Pomen motivacije in osebnostnih lastnosti posameznika pri zaznavanju kreativnosti v oglasih pod mentorstvom doc. dr. Urše Golob (FDV).
Komisijo za Marketinški up 2010 so sestavljali: dr. Urša Golob, FDV, asist. Barbara Culiberg, EF, dr. Aleksandra Pisnik-Korda, EPF, dr. Aleksandra Brezovec, Turistica in mag. Armand Faganel, Fakulteta za management Koper.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem