Marketinški up 2011

Letos sta si naziv Marketinšku up za najboljše diplomsko in magistrsko delo s področja marketinga prislužili Monika Purgar in Jerneja Svenšek. Društvo za marketing Slovenije že nekaj let podeljuje nagrado marketinški up za najboljše zaključno pisno delo študentov na dodiplomski in podiplomski ravni (diplomska in magistrska dela) s področja marketinga/trženja.
Nagrado marketinški up je Monika Purgar prejela za diplomsko delo z naslovom: Nostalgija v oglaševanju: dejavniki, ki vplivajo na potrošnikova stališča do nostalgičnega oglasa 

Jerneja Svenšek je nagrado prejela za magistrsko delo z naslovom: Vloga zaupanja v strateških partnerstvih podjetij.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem