Marketinški up 2016

Komisija marketinškega upa 2016, najboljšega zaključnega pisnega dela študentov na podiplomski ravni, je izmed sedmih prispelih magistrskih nalog kot najboljši, z enakim številom točk, izbrala dve, in sicer nalogo Alenke Cok z naslovom "Učinek države izvora na nakup kave na primeru italijanskih porabnikov" in Nadje Djuričič z naslovom "Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij".
Izbor marketinškega upa 2016 je opravila komisija v sestavi: prof. dr. Dejan Verčič (FDV), asist. Domen Malc, mag.psih. (EPF) in doc. dr. Mateja Kos Koklič (EF).


Alenka Cok:  Učinek države izvora na nakup kave na primeru italijanskih porabnikov, mentorica prof. dr. Tanja Dmitrović, EF

Kot poudarja komisija, je avtorica v svojem delu preučila relevantno temo za italijanski trg, a področje izvora izdelkov predstavlja relevantno in vedno bolj aktualno temo tudi na območju Slovenije, zaradi česar naloga nudi uporabne smernice tudi za slovensko marketinško stroko. "Nalogo odlikujejo obsežen pregled literature, smiselno oblikovane hipoteze in ustrezno kombinirana kvalitativna in kvantitativna metodologija, ki podpirata druga drugo," je zapisala komisija, ki dodaja, da sta teoretični in empirični del bogato podkrepljena, obenem pa je potrebno izpostaviti kandidatkin pristop k snovanju konceptualnega modela, katerega dobro poveže in utemelji z obstoječo literaturo. Iz ugotovitev sledi tudi uporabna vrednost za podjetja, sicer v manjši meri za slovenska podjetja.
Preberite intervju z nagrajenko>>

Nadja Djuričič: Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij, mentorica prof. dr. Vesna Žabkar, EF

Delo Nadje Djuričič po mnenju komisije pokriva zanimivo področje iz dveh vidikov: prvič, ker gre za temo, ki zadeva neprofitno dejavnost; in drugič, ker je vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje (tudi) neprofitnih aktivnosti v Sloveniji pogosto. Komisija je posebej pohvalila obsežen in temeljit pregled literature. Kljub temu, da je v oglaševanju tema uporabe slavnih osebnosti že precej raziskana, je manj prisotna v domeni neprofitnih organizacij, kar je osrednji izziv kandidatkine naloge. "To magistrsko delo izstopa po izjemno močnem empiričnem delu, kjer uporabi kompleksno analitično metodo strukturnega modeliranja. Na kreativen način pristopi k oblikovanju oglasnih sporočil in preverjanju njihovega zaznavanja med porabniki," poudarja komisija.

Nagrada marketinški up 2016 bo podeljena v večernem delu prvega dne 21. Slovenske marketinške konference v Portorožu, ko bodo podeljene tudi nagrade marketinška odličnost 2016.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem