Marketinški up 2016

Društvo za marketing Slovenije tudi letos razpisuje nagrado za marketinški up. Marketinški up je nagrada za najboljše zaključno pisno delo študentov na podiplomski ravni. Rok za prijavo za marketinški up leta 2016 je 28. april 2016.
Ob prijavi je potrebno oddati:
  • povzetek magistrske naloge oziroma dela,
  • kratko mnenje in obrazložitev mentorja,
  • elektronsko verzijo naloge.
Sodelujejo lahko vsa magistrska dela, ki so nastala v enem ali dveh študijskih letih pred letnim rokom oddaje del in pred tem še nikoli niso sodelovala v izboru za nagrado marketinški up. Delo lahko prijavi avtor naloge, po predhodni odobritvi in v sodelovanju z mentorjem/-ico oziroma somentorjem/-ico naloge. Podrobnejša navodila si lahko preberete v Pravilih izbora za marketinški up 2016. 

Prijavo je potrebno do 28. aprila 2016 poslati na naslov info@dmslo.si s pripisom Marketinški up 2016. V izboru sodelujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev, kot zagotovilom, da je delo res eno izmed najboljših.

Vsa prijavljena dela pregleda komisija, ki jo na poziv organizatorja s svojimi predstavniki imenujejo katedre. Nagrada marketinški up 2016 bo podeljena v okviru 21. Slovenske marketinške konference, 31. maja 2016 v Portorožu.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem