SPORTO nagrada

SPORTO nagrada nagrajuje najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu v Sloveniji. SPORTO nagrada od leta 2012 poteka v partnerstvu z Društvom za marketing Slovenije (DMS), ki je s tem prevzelo uradno vlogo podeljevanja SPORTO nagrade z namenom pridobivanja še dodatne strokovne teže in še aktivnejše vključitve širše marketinške javnosti. Na tekmovanje za SPORTO Awards se lahko prijavijo vsi sponzorski in marketinški projekti, ki povezujejo športne vsebine z marketinško–komunikacijskimi aktivnostmi do izbranih ciljnih skupin. Več o nagradi si lahko preberete tukaj

SPORTO Awards 2016

Odprte so prijave za SPORTO Awards 2016. Društvo za marketing Slovenije bo s SPORTO nagradami tudi letos nagradilo najboljše primere na področju sponzorstev in marketinga v športu. Projekte bo ocenjevala mednarodna žirija z uveljavljenimi strokovnjaki. Razpis je ponovno odprt za prijavitelje iz celotne Adriatic regije, rok za oddajo prijavnic je 28. oktober 2016. Več na SPORTO Awards 2016.

SPORTO nagrada 2015

Frutabela Lab, #resničnofajn Filip Flisar, Volkswagen 20. Ljubljanski maraton, RTL Televizija Hrvaška – Svetovno rokometno prvenstvo Qatar 2015 ter Planica 2015 Virtualni poleti so zmagovalci SPORTO Awards 2015. Nagrade SPORTO Awards, ki jih že četrto leto zapored v sodelovanju s Sporto konferenco podeljuje Društvo za marketing Slovenije, potrjujejo, da se vse več vrhunskih aktivnosti izvaja tudi v Adriatic regiji.

SPORTO nagrada 2014

Športni marketing Adriatic regije je s podelitvijo nagrad SPORTO Awards 2014 ponovno stopil na višjo stopnico. Prejemniki nagrad, ki jih Društvo za marketing Slovenije podeljuje tretje leto zapored, so zasnovali izjemne projekte na področju sponzorstev in marketinga v športu ter z njimi celotni Adriatic regiji postavili visoka merila načrtovanja in izvajanja športno-marketinških aktivnosti. Mednarodna žirija in strokovna marketinška javnost sta med 33 prijavljenimi projekti s prestižno nagrado SPORTO Awards nagradila najboljše v vsaki izmed štirih kategorij, priznanja pa so prejeli tudi drugo- in tretjeuvrščeni projekti.

SPORTO nagrada 2013

Slovenski športni marketing je na svečani podelitvi SPORTO nagrad dobil svoje zmagovalce – kreativne, drzne in inovativne junake, ki so v letošnjem letu oblikovali področje športnega marketinga in sponzorstev. Nagrade, ki jih že drugo leto zapored podeljuje Društvo za marketing Slovenije, so odraz vse bolj premišljenega dela in celovitega pristopa k športnemu marketingu, nagrajenci pa so dokazali, da so “pustili srce na igrišču” in se pridružili elitni druščini profesionalcev v svetovnem merilu. (Foto: Vid Ponikvar/Sportida)

SPORTO nagrada 2012

SPORTO nagrada

Na slavnostni večerji SPORTO konference 2012 je Društvo za marketing Slovenije prvič podelilo SPORTO nagrade 2012 in SPORTO International Award tistim akterjem, ki so s kreativnimi marketinškimi idejami in pristopi ustvarili najboljša dela na področju športnega marketinga in sponzorstva. Strokovna žirija in spletni glasovi strokovne javnosti so nagradili tiste,  ki so najbolj zaznamovali letošnje (olimpijsko) leto. 

SPORTO nagrada 2011

V letu 2011 so bile podeljene SPORTO nagrade 2011 v štirih glavnih kategorijah, strokovna žirija pa je podelila tudi dve posebni priznanji.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem