SPORTO nagrada 2015

Frutabela Lab, #resničnofajn Filip Flisar, Volkswagen 20. Ljubljanski maraton, RTL Televizija Hrvaška – Svetovno rokometno prvenstvo Qatar 2015 ter Planica 2015 Virtualni poleti so zmagovalci SPORTO Awards 2015. Nagrade SPORTO Awards, ki jih že četrto leto zapored v sodelovanju s Sporto konferenco podeljuje Društvo za marketing Slovenije, potrjujejo, da se vse več vrhunskih aktivnosti izvaja tudi v Adriatic regiji.
Darko Dujič (predsednik DMS, Ceneje.si), Darko Ivančević (Zagrebačka pivovara), Dejan Kozlina (OKS Srbija), Uroš Okoren (Sportelement), Jernej Smisl (Skupina Laško), John Trainor (Evropsko sponzorsko združenje) in Špela Žorž (Grey Ljubljana) so v letu 2015 sestavljali mednarodno strokovno žirijo, ki je imela zahtevno nalogo med skupno 33 prijavljenimi projekti izbrati tiste, ki so s svojim delovanjem pustili največji pečat v javnosti. »Žirija je zopet imela težko in odgovorno delo, saj so prispeli zelo dobri projekti, nekateri so še posebej izstopali po dobri strukturi, jasno zastavljenih ciljih in aktivaciji,« je dejal Darko Dujič

»Standard, izkazan skozi kombinacijo sponzorstev, ki smo jih ocenjevali, odseva širši sponzorski trg, ki je zelo očitno eden najboljših v Evropi in obenem kaže izjemno odraslo razmišljanje o sponzorstvih,« je dodal John Trainor. Za svoje marketinške aktivnosti so leto najbolje izkoristili naslednji projekti:
  • Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO” je FRUTABELA LAB (sponzor: Fructal, d.o.o. / brand Frutabela, nosilec pravic: Slovenska kolesarska zveza, Dirka po Sloveniji, Maraton Franja, prijavitelj: Fructal, d. o. o.). Žirija je prepričana, da je projekt ubral svež in inovativen pristop: uporabili so kolesarstvo, šport, ki sicer ni tako aktiven v sponzorstvih, obenem pa jim je uspelo razviti nov produkt in v aktivnosti vključevati zaposlene. Projekt je bil v splošnem izjemno izkustven za ciljne skupine in je imel velik vpliv, kljub temu da je bil narejen z relativno nizkim proračunom. Druga dva finalista v tej kategoriji sta FRIKOM BASKET (Frikom d. o. o.) in MAMI, PELJI ME MED NOGOMETNE ASE (Adriatic Slovenica, d. d.).

  • Zmagovalec letošnje nove podkategorije “NAJBOLJŠE OSEBNO SPONZORSTVO ŠPORTNIKA” je #resničnofajn FILIP FLISAR (Adriatic Slovenica d. d.). Po mnenju žirije je zavarovalnica uspela projekt odlično uskladiti z blagovno znamko. Za vpletanje ciljne skupine je izbrala mladega in priljubljenega športnika, s katerim je posnela inovativne in zabavne video posnetke. Poleg tega je bil projekt vsebinsko zelo dober in je žirijo prepričal z marketinško strategijo. 

  • Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE ŠPORTNIH SUBJEKTOV” je VOLKSWAGEN 20. LJUBLJANSKI MARATON (Timing Ljubljana). »Od vseh dobrih projektov je verjetno najbolj izstopal ravno ta projekt – ponaša se z izjemno uspešnim in rastočim maratonom, ki ustvarja veliko priložnosti za sponzorje in udeležence, da postanejo del prelomnih izkušenj, ki ustvarjajo trenutke, vredne milijonov,« je dejal John Trainor, član žirije. Ostala dva finalista v tej kategoriji sta OLIMPIJSKI FESTIVAL S ŠPORTNIMI ASI (Olimpijski komite Slovenija – Združenje športnih zvez) in ZAVRTIMO SLOVENIJO (Športno društvo Eskadrilja 2050).

  • Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE MEDIJSKO PARTNERSTVO” je RTL TELEVIZIJA HRVAŠKA - SVETOVNO ROKOMETNO PRVENSTVO QATAR 2015 (RTL Televizija Hrvaška). Žirija je dejala, da je televizija uspela vplesti gledalce, kar je v primerjavi z enosmernim gledanjem športnih dogodkov sveže in inovativno, še posebej na področju rokometa. »Na ta način bi morali prenašati vse večje športne dogodke,« je prepričana žirija. Finalist v tej kategoriji je NAJBOLJŠA PLANINSKA KOČA na Planet Siol.net (TSmedia d. o. o.). 

  • Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE DIGITALNO KOMUNICIRANJE” je VIRTUALNI POLETI PLANICA 2015 (Zavarovalnica Triglav d. d., Pristop d. o. o.). Žirija je bila navdušena nad tehnologijo, ki je bila uporabljena za namene marketinga pri tem projektu, pa tudi nad izkustvenim vidikom projekta, ki je bil po mnenju žirije še posebej primerna izbira za zavarovalnico. Finalisti v tej kategoriji so UJETI TRENUTKI (Mobiuu, OMV Slovenija), GNK DINAMO RAZVOJ SPLETNE STRANI (GNK Dinamo), REKREACIJA NA PLANET SIOL.NET (TSmedia, d. o. o.) in #ZALATON (Pivovarna Union d. d.). 

  • Posebno nagrado žirije je prejel projekt ZAVRTIMO SLOVENIJO (Športo društvo Eksadrilja 2050). Žirija je pohvalila način, na katerega je ekipa uspela ustvariti platformo za marketing z aktiviranjem notranjega potenciala društva. Poleg tega je uspela motivirati invalide k aktivnemu življenjskemu stilu in vključiti profesionalne športnike in širšo rekreativno javnost po vsej državi, da so se pridružili projektu in podprli invalide pri njihovih prizadevanjih za zdravo in aktivno življenje.

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe«. Na izbor najboljših evropskih projektov v London februarja 2016 odhajajo:
  • Najboljši hrvaški projekt: PoKRENI (Grawe Hrvatska d. d.) 
  • Najboljši srbski projekt: FRIKOM BASKET (Frikom d. o. o.)
  • Najboljši slovenski projekt: Frutabela LAB (Fructal, d. o. o.)

Vseh 33 letošnjih prijavljenih projektov bo s strani mednarodne strokovne žirije deležnih tudi povratne vsebinske informacije v obliki poročila. To jim bo pomagalo pri nadaljnjem izvajanju svojih aktivnosti na področju sponzorstev in marketinga v športu ter k izboljšanju idej in razvoju projektov.

Fotografije: Vid Ponikvar / Sportida

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem