Organi društva

Društvo vodi 9-članski upravni odbor, njegovi člani za mandatno obdobje 2017-2020 so:
  • Aleksandra Brank, Customer Experience Manager, Bisnode Group
  • Petra Čadež, Brand Strategy Consultant, Svetovanje Petra Čadež s.p.
  • Matjaž Grm, Izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil
  • Jaka Kladnik, Digital Marketing Manager, Marand d.o.o.
  • Lea Lipovšek, Direktorica marketinga, Madwise
  • Nataša Mithans, Direktorica strategij, Renderspace d.o.o.
  • Mitja Pirc, Direktor, Indigo Consulting d.o.o.
  • Alenka Potočnik Anžič, Direktorica poslovne enote Velenje AV studio
  • Špela Žorž, Direktorica, Grey Ljubljana d.o.o.
Predsednik upravnega odbora DMS je dr. Mitja Pirc.

Izvršna direktorica DMS je Tanja Kavran.

Društvo ima nadzorni odbor, ki ga za mandatno obdobje 2015-2018 sestavljajo:
  • Toni Balažič
  • Sandi Češko
  • Medeja Lončar

Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušen v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, ki je bilo takrat vodilni ponudnik billboard plakatov – bila je odgovorna za širitev mreže, cenovno politiko in projekt kategorizacije prodajnih površin. Pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, ki je lansiralo na trg licenčne revijalne blagovne znamke Connect, Men's Health, Playboy in Cosmopolitan. Za tem se je pridružila IBM Slovenija, kjer je bila odgovorna za marketing v takratni širši t.i. južni regiji. Skrbela je za celotno strateško marketinško implementacijo na podlagi multincionalkinih smernic in hkrati razvijala strateške lokalne projekte. V letu 2011 se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 vodi na nivoju celotne Bisnode Skupine t.i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj.

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala Vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki ga je vodila do sredine leta 2004. Si.mobil je del Skupine Telekom Avstrija, ki je vodilno telekomunikacijsko podjetje v srednji in vzhodni Evropi. Tako me je od leta 2004 do konca leta 2016 poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija na različnih trgih:  Avstrija (mobilkom Austria): vodja oddelka Group Products & Services (2004–2006), Srbija (Vip mobile): Direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in tržne raziskave (2006–2009), Hrvaška (Vipnet): Direktorica Sektorja za tržno komuniciranje (2009–2011), Avstrija (Teleko Austria Group): Group Brand Director za vse trge skupine Telekom Avstrija (2001–2015), Slovenija & Srbija (cluster Si.mobil & Vipmobile): Direktorica sektorjev za tržno komuniciranje (2015–2016). Leto 2017 začenjam kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami. V svoji karijeri sem s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie.

Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženje v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje. Podjetje Adria Mobil je tako v letu 2015 ob svojem 50. jubileju uspelo z blagovno znamko Adria uvrstiti med 3 največje igralce na evropskem trgu vozil za prosti čas ravno zaradi učinkovite izvedbe korporativne strategije, ki jo v največji meri zaznamuje usmerjenost h kupcu. Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati marketinško odličnost celotne industrije. V letu 2016 je bilo podjetje Adria Mobil veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost Društva za marketing Slovenije. Matjaž je večkratni predavatelj na srečanjih in dogodkih pod okriljem DMS, predavatelj na Sales Summitu. V peteklosti je sodeloval v programskem svetu SMK, bil je v ožjem izboru za marketinškega direktorja v 2012.

Jaka Kladnik je growth hacker in agilni entuziast, ki verjame, da je marketing strateška funkcija v podjetju; če pa kje morda ne, mora taka nujno postati. Po 15 letih dela v prodaji, tudi kot njen direktor, v prodornih IT podjetjih, je ugotovil, da bi srca CxO direktorjev v podjetjih morala utripati neprimerno bolj v marketinškem ritmu. Zagrizel je v izziv tudi sam. Začel je nabirati svežo marketinško kilometrino v eni največjih italijanskih digitalnih agencij, bil solastnik enega najbolj uspešnih forumov ob prvem boomu interneta v Sloveniji, postal digitalni strokovnjak, licencirani Scrum Master in svetovalec uprav ter se zavezal trženjskemu pristopu, kjer je pomanjkanje sredstev možno nadomestiti z inovativnostjo, skalabilnostjo ter povezljivostjo podatkov in uporabnikov. Aha, pa včasih za prijateljskim omizjem sprejme tudi kakšno stavo, npr. da se da z uspešnim bloganjem v enem letu prebiti na naslovnico nacionalnega tiskanega časopisa. In se je …

Lea Lipovšek je direktorica marketinga v performance marketing agenciji Madwise. Poleg skrbi za celoten marketinški splet agencije je odgovorna za strateško načrtovanje digitalnih zgodb za naročnike, kot so Adriatic Slovenica, AMZS, ALTA, Elan in Estetika Nobilis. Odgovorna je za za pripravo in distribucijo kakovostnih vsebin, predvsem s področja digitalnega marketinga in njegove usmestitve v poslovno strategijo podjetja. Visoko število naročnikov in rednih bralcev vsebin potrjuje njihovo aktualnost in pomen. Odlikujejo jo izkušnje tako iz sveta gospodarstva kot javnega sektorja. Neprecenljivo znanje je pridobivala v marketinških agencijah Pristop, Vizuarna in Imelda Ogilvy, aktivno vlogo je imela tudi pri organizaciji dogodkov Ministrstva za gospodarstvo med predsedovanjem Slovenije Evropski uniji. Pred sedanjo pozicijo je vodila marketing in korporativno komuniciranje v podjetju Špica International, kjer je bila odgovorna za snovanje in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije na vseh trgih podjetja. Med letoma 2011 in 2014 je vodila tudi komuniciranje Kompetenčnega centra Opcomm, kjer je skrbela za upravljanje spletnih mest, odnose z javnostmi in oglaševanje, tri leta je bila vodja organizacijskega odbora dogodka Living bits and things. Lea je avtorica številnih člankov v marketinških, poslovnih pa tudi bolj tehnoloških medijev. Zaradi poznavanja digitalnega marketinga, posebnosti B2B nakupnih poti, marketinške tehnologije ter njene povezave s poslovno logiko podjetjij in organizacij je tudi vabljena predavateljica. Na njeno pobudo je bila aprila 2014 ustanovljena B2B sekcija Društva, ki že tretje leto pod Leinim vodstvom združuje zainteresirane člane in skrbi za kakovostne vsebine.

Mag. Nataša Mithans je strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje. Nataša ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Je predavateljica na Doba Fakulteti za uporabne poslovne in družbene študije Maribor. Nataša je magistrirala na univerzi Lancaster, Velika Britanija, dodiplomski študij pa opravila na Dunaju (Wirtschaftsuniversität Wien) in v Mariboru (Ekonomsko Poslovna Fakulteta Maribor). Aktivna članica DMS je od leta 2010, dvakrat je  izvedla predavanje v okviru izobraževanj Marketing TOPX. V letu 2016 sta s Tanjo Kavran pripravili pobudo za vzpostavitev Marketinške akademije, ki se je med udeleženci in podjetji izkazala za zelo zaželen program.

Dr. Mitja Pirc je direktor podjetja Indigo Consulting, pred tem je nekaj let vodil Pristop Poslovno Svetovanje. Že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije, je prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Je član aktualnega upravnega odbora DMS v obdobju 2014-2017. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Je gostujoči predavatelj na EF, FDV, FMF. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDxLjubljana.
  
Alenka Potočnik Anžič se je po končanem študiju in aktivni športni karieri, ki jo je zadnje leto dopolnila z zaposlitvijo na področju športnega marketinga in organizacije dogodkov, zaposlila v agenciji AV studio kot vodja projektov. V 11ih letih je napredovala skozi delovna mesta direktorice projektov, direktorice matične poslovne enote do prokuristke in manjšinske solastnice. Skupaj z odlično ekipo sodelavcev je v zadnjih letih  popeljala AV studio na zemljevid uspešnejših tržno komunikacijskih agencij, s poudarkom na digitalnem razvoju ter nadgrajevala odlične temelje ene najstarejših slovenskih neodvisnih agencij, z danes več kot 60 zaposlenimi. Njena vloga managerke se je vseskozi prepletala  s konkretnim strokovnim delom na področju marketinga. Iskanje in razvoj novih poslovnih priložnosti podjetja, definiranje in udejanjanje nove poslovne strategije, razvoj novih poslov in prehod agencije iz produkcijske v resnega kreativnega partnerja za celostno integrirano komunikacijo. Največji naročniki, s katerimi je tudi osebno najbolj sodelovala, so bili Gorenje, Europark, Eles, Spar, Mercator, Telemach ... S 1.2. 2017 odhaja na novo delovno mesto in prehajam iz agencije na stran naročnika, saj prevzema vodenje oddelka Marketing communications za BZ Gorenje na vseh trgih. Delovanje za in upravljanje ene največjih slovenskih BZ jemlje kot velik strokovni in strokovni izziv. 

Špela Žorž je v 17 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav … V letih 2004 – 2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, v letih 2013 – 2014 pa predsednica Effie, med 2015 – 2017 pa aktivna članica UO DMS. Aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in pisateljica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Danes je direktorica agencije Grey Ljubljana. V času njenega vodenja od leta 2012 je agencija Grey Ljubljana dosegla opazno rast v sicer slabem ekonomskem ozračju (200% rast dobička, 40% povečanje zaposlenih), močno okrepila svoj kreativni izraz ter reorganizirala interne procese z namenom ponujanja popolnoma integriranih storitev. Danes je Grey Ljubljana 2. kreativno najuspešnejša agencija na slovenskem trgu. Špela je bila med leti 2015 – 2017 aktivna članica UO DMS, sodelovala je pri razvoju in upravljanju Društva, pri razvoju strategije Društva v prihodnosti. 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem