Eden od strateških ciljev DMS je tudi povezovanje: z drugimi strokami, najboljšimi podjetji in s ključnimi strokovnimi organizacijami, tako doma kot v tujini.

V okviru strokovnih partnerstev in sodelovanj se razvijajo in uveljavljajo zahtevni strokovni standardi, dobre poslovne prakse, učinkovite samo-regulative, prenos znanj, izmenjujejo se izkušnje ter informira članice in člane obeh organizacij o aktivnostih in relevantnih vsebinah.

Naši zvesti partnerji so:

ŽELITE PODPRETI MARKETINŠKO STROKO?

Postanite tudi vi partner Društva za marketing Slovenije in podprite marketinško stroko. Pišete nam lahko na info@dmslo.si.

POZDRAV PARTNERJEM

Zavarovalnica Triglav

Zavarovalnica Triglav, d.d., je obvladujoča družba Skupine Triglav. Skupino Triglav na 30. 6. 2023 sestavlja 53 družb, in sicer poleg matične družbe še 29 odvisnih, 14 pridruženih družb in 9 družb v skupnem podvigu. Z več kot 120-letno tradicijo je največja in najstarejša slovenska zavarovalnica. Njeno finančno trdnost dokazujeta tudi bonitetni oceni bonitetnih agencij S&P Global Ratings ("A", stabilna srednjeročna napoved) in AM Best ("A" stabilna srednjeročna napoved).

Atlantic Grupa

Atlantic Grupa je eno vodilnih prehrambnih podjetij v regiji s priznanimi blagovnimi znamkami Argeta, Barcaffè, Cedevita, Cockta, Donat, Smoki, Bananica, Bakina Tajna, Grand kafa, Prima, ki so že več generacij del vsakdanjega življenja milijonov potrošnikov, kot tudi z novim izdelki in blagovnimi znamkami, ki ohranjajo asortiment živahen, zanimiv in sodoben, kot so Boom Box, Jimmy Fantastic, Argeta Veggie. Atlantic Grupa navdihuje ljudi, da dodajo okus svojemu vsakdanu. Blizu 5300 zaposlenih v Atlantic Grupi ustvarja tudi novo vrednost za svoje delničarje in gospodarstvo, karierne priložnosti za zaposlene in poslovne priložnosti za svoje partnerje. Atlantic je družba, ki ji ni vseeno – skrbijo drug za drugega, skrbijo za dobro počutje svojih zaposlenih, negujejo poslovne odnose in skrbijo za to, kakšen svet zapuščajo prihodnjim generacijam.

iPROM

iPROM je vodilni slovenski ponudnik oglaševalskih storitev in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje. So hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočajo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagajo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih v skladu z najvišjimi standardi varovanja zasebnosti podatkov.

Hisense Gorenje Europe

Hisense je vodilna blagovna znamka televizorjev na Kitajskem, v Avstraliji in Južnoafriški republiki, na Kitajskem pa zasedajo tudi drugo mesto na področju izdelave hladilnikov. Zaposlujejo več kot 80.000 ljudi v 54 podjetjih in se ponašajo z 12 centri za raziskave in razvoj po vsem svetu. Izključni cilj vseh je zagotavljanje visoko kakovostnih, najsodobnejših in cenovno dostopnih izdelkov, ki izboljšujejo življenje kupcev.

Že od leta 1969 si prizadevajo premikati meje na področju inovacij, zato neutrudno raziskujejo in razvijajo električne izdelke za dom. Prav zaradi te predanosti razvoju in izdelavi izdelkov z vrhunsko tehnologijo so danes eden izmed vodilnih proizvajalcev elektronike na svetu.

TSmedia

TSmedia je vodilni ponudnik digitalnih medijskih storitev v Sloveniji, ki soustvarja slovenski medijski prostor in zagotavlja uporabne informacije. Ustvarjajo aktualne, kakvostne in ekskluzivne vsebine, ki vsakodnevno pritegnejo največ slovenskih spletnih uporabnikov. Med njihovimi blagovnimi znamkami so: Siol.net, vodilni slovenski digitalni medij, najdi.si, vstopna točka v slovenski splet, Bizi, poslovni asistent, Telefonski imenik Slovenije, edini uradni univerzalni telefonski imenik, Digitalni velikani, ključne informacije in dinamični oglasi na zunanjih digitalih zaslonih in 1188, kontaktni center.

Kliping

Mednarodna agencija, ki spremlja in analizira klasične in digitalne medije na lokalni in globalni ravni. Na podlagi medijskih analiz zagotavljajo hitre informacije, napotke, strokovne usmeritve in priporočila.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam