Sekcije društva

Pojem marketing združuje različna strokovna znanja, ki v sožitju delujejo skupaj. Vsaka sekcija se poglablja v svoje področje marketinga, ki jih združuje Društvo za marketing Slovenije.

Društvo za marketing Slovenije pokriva delovanje različnih sekcij, ki združujejo člane predvsem glede na njihove interese.
  • Klub marketinških direktorjev: srečujejo se direktorji marketinga slovenskih podjetij.
  • Študentska sekcija oz. ŠSDMS: združuje študente, ki jih zanimajo marketinške teme.
  • Sekcija za B2B marketing: združuje posameznike, ki želijo poglobiti znanje marketinga na medorganizacijskih trgih.
  • Sekcija za direktni marketing in prodajo: združuje ključne strokovnjake in praktike na področju direktnega marketinga in prodaje in zajema vsebine s področij, kot so upravljanje z bazami podatkov in programov zvestobe, direktni marketing na TV, po klasični pošti, e-pošti in SMSu, kataloška in spletna prodaja.

Klub marketinških direktorjev - KMD
Klub marketinških direktorjev DMS vodi Primož Hvala: primoz.hvala@hsconsulting.si.

Študentska sekcija - ŠSDMS
Predsednica ŠSDMS v letu 2016/2017 je Nika Frece: nika.frece@ssdms.si.

Sekcija za B2B marketing
Sekcijo vodi Lea Lipovšek: lea.lipovsek@madwise.si.

Sekcija za direktni marketing in prodajo
Sekcijo vodi Maja Golob: maja.golob@spago.si.

Datoteke

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem