Sekcije društva
Pojem marketing združuje različna strokovna znanja, ki v sožitju delujejo skupaj. Vsaka sekcija se poglablja v svoje področje marketinga, ki jih združuje Društvo za marketing Slovenije.
Društvo za marketing Slovenije pokriva delovanje različnih sekcij, ki združujejo člane predvsem glede na njihove interese.
- Klub marketinških direktorjev: srečujejo se direktorji marketinga slovenskih podjetij.
- Študentska sekcija oz. ŠSDMS: združuje študente, ki jih zanimajo marketinške teme.
- Sekcija za B2B marketing: združuje posameznike, ki želijo poglobiti znanje marketinga na medorganizacijskih trgih.
- Sekcija za direktni marketing in prodajo: združuje ključne strokovnjake in praktike na področju direktnega marketinga in prodaje in zajema vsebine s področij, kot so upravljanje z bazami podatkov in programov zvestobe, direktni marketing na TV, po klasični pošti, e-pošti in SMSu, kataloška in spletna prodaja.
Klub marketinških direktorjev - KMD
Klub marketinških direktorjev DMS vodi Primož Hvala: primoz.hvala@hsconsulting.si.
Študentska sekcija - ŠSDMS
Predsednica ŠSDMS v letu 2016/2017 je Nika Frece: nika.frece@ssdms.si.
Sekcija za B2B marketing
Sekcijo vodi Lea Lipovšek: lea.lipovsek@madwise.si.
Sekcija za direktni marketing in prodajo
Sekcijo vodi Maja Golob: maja.golob@spago.si.
Datoteke