Sekcija za B2B marketing

Business to Business (B2B): A business that markets its products or services to other businesses. (Vir: AMA). Sekcija B2B marketinga združuje posameznike, ki želijo poglobiti znanje marketinga na medorganizacijskih trgih in izmenjevati izkušnje. Sekcija je bila ustanovljena 15. aprila 2014 in na ustanovnem srečanju sekcije so bili usklajeni glavni cilji in ključne teme, ki so jih člani identificirali kot najbolj pomembne. Sekcija bo povezala in vzpostavila dialog med ključnimi deležniki na tem področju – podjetji, akademskim svetom in marketinškimi agencijami.

2014

2015

V sodelovanju s Pristopom smo izvedli tudi raziskavo Mind Wide Open med 22 slovenskimi marketinškimi direktorji iz podjetij, ki delujejo izključno na medorganizacijskem trgu (B2B)

Glavni cilji:
  • PREDSTAVLJANJE DOBRIH PRAKS
  • IZMENJEVANJE IZKUŠENJ: izmenjava dobrih praks in znanj, prenos znanj med člani ob uvedbah B2B projektov 
  • PRIDOBIVANJE KORISTNIH INFORMACIJ IN ZNANJ 
  • MREŽENJE IN POVEZOVANJE 
  • PREDSTAVLJANJE NOVOSTI: nova spoznanja o B2B, ki jih lahko uporabim v podjetju ali premalo o njih v podjetju razmišljamo, informiranje o novostih, pridobitev novih znanj, novice s področja B2B marketinga v tujini, iskanje novih pristopov pri B2B marketingu 
  • REDNA SREČANJA IN DRUŽENJE 
  • OBLIKOVANJE BAZE ZNANJA: platforma za deljenje informacij, člankov, znanja

Drugi cilji:
  • Konkretni predlogi za izobraževanje na področju B2B marketinga
  • Obiskovanje podjetij in predstavitve na terenu
  • Reševanje primerov v »živo« (predstavitev problema in skupinska rešitev)
  • Organiziranje delavnic (npr. LinkedIn)
  • Oblikovanje delovnih skupin
 
Oblikovali smo nekaj ključnih tem, ki jih želimo v okviru sekcije B2B marketinga obravnavati:
  • PRIDOBIVANJE NOVIH LEADOV, GENERIRANJE LEADOV (lead generation): lead nurturing
  • VEDENJE KUPCEV: skrb za B2B naročnike (ohranjanje odnosov), identifikacija in poglobljeno spoznavanje potreb naročnikov na medorganizacijskem trgu, motivi strank za nakup, komunikacija s strankami 1 na 1, razumevanje in poznavanje B2B kupca, razumevanje odločevalskega procesa v B2B
  • DIGITALNI B2B MARKETING: B2B in družbena omrežja, e-mail marketing, search marketing …
  • ORGANIZACIJA MARKETINGA V B2B PODJETJU - B2B PROCESI V PODJETJU: predstavitev različnih primerov / rešitev organizacije, sinhronizacija/sodelovanje marketinga in prodaje, sales & marketing, customer service – odgovornost marketinga/ prodaje, sinhronizacija marketinga in prodaje   
  • (STRATEŠKA) VLOGA B2B MARKETINGA V PODJETJU: prispevek marketinga k razvoju podjetja, vpliv B2B marketinga na spremembo poslovanja, B2B marketing kot »business enabler«, umestitev marketinga kot takšnega v B2B, vloga marketinških strategij na medorganizacijskem trgu, kakšna je vloga marketinga v B2B
  • TUJI TRGI: raziskave tržnega potenciala na tujih trgih, GO-TO market strategije za tuje trge
  • B2B CONTENT MARKETING: storytelling, corporativne revije …
  • B2B IN DRUŽBENI MEDIJI: building awareness, prodajni kanal
  • BRANDING / ZNAMČENJE V B2B: moč znamke na področju B2B
  • EVENT MARKETING V B2B: ustvarjanje dodane vrednosti za stranke
  • B2B KOMUNIKACIJSKI KANALI: telefon, email, splet, družbeni mediji …
  • B2B MARKETING AUTOMATION
  • BIG DATA: analitika na področju B2B, CRM, funnel management, lead scoring, konverzija, targeting (behavioral & audience), metrike, KPI poročanje
Druge teme:
  • Povečanje prepoznavnosti
  • New business
  • Razvoj produktov, customer development
  • Viri podatkov, viri informacij – business intelligence
  • ROI – uporaba pravih kazalnikov
  • Kako konkretno identificirati kupca; ali targetiramo in obravnavamo končnega kupca kot posameznika, ki je zaposlen v podjetju?
  • Katere so pasti, ki bi se jim v B2B lahko izognili, pa se jim navadno ne?
  • Analiza, ustvarjanje in dostava vrednosti za kupca v različnih panogah, v lokalnem in globalnem okolju
  • Management uporabniške izkušnje
Na spodnjih povezavah lahko preberete več o sekciji za B2B marketing in reportaže s preteklih dogodkov: Druge povezave:

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem