Sekcija za direktni marketing in prodajo

SEKCIJA ZA DIREKTNI MARKETING IN PRODAJO V 2016: Izboljšati učinkovitost marketinga in dvigniti ROMI v slovenskih podjetjih

Z novim letom je vodenje Sekcije za direktni marketing in prodajo prevzela Maja Golob, ki kot glavni cilj delovanja sekcije izpostavlja izboljšanje učinkovitosti marketinga in dvig ROMI-ja v slovenskih podjetjih. To želi doseči predvsem s kvalitetnimi dogodki in vsebinami, ki bodo izpostavili koristi, ki jih podjetju prinaša h kupcu usmerjena strategija in integracija direktnega marketinga v marketinški splet.

V letu 2016 se bodo tako člani sekcije srečali na številnih dogodkih, in sicer na tematskih zajtrkih in srečanjih sekcije, mesečnem srečanju in drugih dogodkih. V aprilu je načrtovan tudi Dan direktnega marketinga.



Sekcijo za direktni marketing in prodajo smo ustanovili januarja 2014 v partnerstvu z Združenjem za direktni marketing (ZDMS), s katerim združujemo in poglabljamo vsebine s tega področja v okviru nove sekcije v DMS. Sekcija bo združevala vse ključne strokovnjake in praktike na področju direktnega marketing in bo zajemala vsebine s področij, kot so upravljanje z bazami podatkov in programov zvestobe, direktni marketing na TV, po klasični pošti, e-pošti in SMSu, kataloška in spletna prodaja. Direktni marketing je zelo pomembno področje marketinga, ki je tesno povezano s trženjsko učinkovitostjo in prodajnimi procesi, zato bodo nove vsebine pomembne pri strokovnem razvoju članov društva.

Sekcija, ki bo pokrivala področja direktnega marketinga in prodaje, bo v prihajajočem letu izvedla vse projekte, ki so se v preteklosti izvajali v okviru Združenja za direktni marketing Slovenije, vsebine in intenzivnost srečanj pa bodo prilagajali željam in potrebam članov. Cilj sekcije je, da v prenovljenem modelu članstva DMS, kjer so vsebine prilagojene potrebam posameznika, članom omogoči suverenost in profesionalnost na področju direktnega marketinga.

Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije:
 “Kdor se zadovolji z obstoječim znanjem, se je ustavil na svoji razvojni poti. Marketing in s tem poslovanje je izjemno dinamičen proces, ves čas se razvijajo nova spoznanja in izkušnje. Tehnologija, analitika, vsebine in splet prodajnih kanalov ter njihovo povezovanje so resen poslovni izziv in ravno v tem kontekstu je potrebno iskati teme, ideje, zamisli in formatne okvire nove sekcije. Še več, orodja in znanja bodo zagotovo dobrodošla pri nadaljnjem razvoju in delovanja društva kot celote.«  

Darko Dujič: "Napredek direktnega marketinga v zadnjih letih je izjemen in s tem narašča tudi potreba po znanjih, veščinah ter priložnostih za izmenjavo izkušenj. DMS je stanovsko združenje, katere cilj je celostno razvijati stroko in prepričan sem, da je odločitev, da v sodelovanju z Združenjem za direktni marketing oblikujemo sekcijo, ki se bo ukvarjala z direktnim marketingom in prodajo, prava dodana vrednost za naše člane."

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem