Zgodovina

Društvo za marketing Slovenije - DMS je bilo ustanovljeno leta 1975, ko so današnje legende marketinga (med njimi je bil tudi Jure Apih) šele začenjale utirati nove poti slovenskega gospodarstva. V začetku devetdesetih let je Društvo dobilo novo vodstvo in nov zagon, vodenje DMS je prevzel Janez Damjan, predvsem pa je Društvo pridobilo veliko novih članov.



Predsedniki Društva za marketing Slovenije:
  • na ustavnem zboru društva, ki je potekal 5. 4. 1975, je bil za predsednika društva izvoljen Borut Šnuderl;
  • na skupščini društva, ki je potekala 30. 5. 1985, je bil za predsednika društva izvoljen Jure Apih;
  • na skupščini društva, ki je potekala 9. 12. 1993, je bil za predsednika društva izvoljen Janez Damjan;
  • za zboru društva, ki je potekal 16. 6. 2000, je bil za predsednika društva izvoljen Primož Hvala;
  • na občnem zboru društva, ki je potekal 18. 3. 2008, je bila za predsednico društva izvoljena Maja Makovec Brenčič;
  • na sestanku upravnega odbora, ki je potekal 7. februarja 2014, je bil za predsednika društva izvoljen Darko Dujič.
Leta 1994 je bila ustanovljena Študentska sekcija DMS (Alenka Repič, Nataša Japelj, Primož Hvala, Jurij Giaccomeli, Marjeta Tič Vesel). V organizaciji ŠS DMS in Janeza Damjana se je leta 1996 rodila prva Slovenska marketinška konferenca v Laškem, ki je bila zelo odmeven dogodek in v naslednjih letih so sledile nove konference.

Leta 1999, po Slovenski marketinški konferenci, je večina članov Študentske sekcije DMS prestopila v DMS in leta 2000 je predsednik Društva postal Primož Hvala, ki je ostal predsednik vse do leta 2008. V tem času je Društvo z novimi dogodki (leta 2001 smo pripravili prvi Marketinški fokus), ustanovitvijo novih sekcij, nagrad, vsebinsko usmeritvijo in pridobivanjem vedno večjega števila članov ponovno pridobilo na moči, aktualnosti in prodornosti in je začelo resno soustvarjati marketinški prostor v Sloveniji, kar je vloga Društva še danes.

OB 35-OBLETNICI DMS

35 let je lahko dolgo obdobje, a za stroko, ki nenehno živi na dinamičnem prepihu sprememb in učenja, je to šele začetek obdobja zrelosti. Vse, kar smo se v njem naučili, udejanjate prav vi, članice in člani DMS in v ta namen vam poklanjamo Retrospektivo DMS. V njej povezujemo preteklost, sedanjost in vizijo našega delovanja.
Za prikaz te vsebine morate aktivirati piškotke.
Datoteke
acrobatAlmanah DMS - 1994 [10,784.36 KB]
acrobatRetrospektiva DMS [23,007.40 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem