Akademija MM

Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja trženja v Sloveniji, prva številka je izšla že leta 1997. Njen namen je umeščanje znanstvenih pa tudi strokovnih dognanj v najširšo trženjsko javnost, z namenom odpiranja in raziskovanja aktualnih tem in prenosa novih znanj in spoznanj v poslovno prakso.



Akademija MM
nastaja pod okriljem Društva za marketing Slovenije in Akademske sekcije, ustvarjamo jo z ambicijo tesnejšega povezovanja teorije in prakse.

Strokovno-znanstvena revija Akademija MM je že vključena v uveljavljeno mednarodno bibliografsko bazo EconLit v okviru ameriške ekonomske zveze (American Economic Association) in v bazi EBSCO ter ProQuest.

Akademijo MM lahko najdete tudi v Digitalni knjižnici Slovenije, v obliki celotnih številk kot tudi posameznih člankih.

S svojimi predlogi, komentarji, pohvalami, a tudi pripombami in grajami, ki jih lahko pošljete na e-naslov amm@dmslo.si lahko pripomorete, da bo revija Akademija MM še boljša ter predvsem prilagojena vam in vašim željam.

28. Akademija MM - CALL FOR PAPERS

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov za 28. Akademijo MM: marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 298. številko Akademije MM. Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru na naslov: amm@dmslo.si. Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete tukaj

27. Akademija MM

27. številko Akademije MM, ki je izšla v aprilu, je uredila izr. prof. dr. Urša Golob iz Fakultete za družbene vede, Univerze v Ljubljani. V Akademiji MM je tokratna tematika namenjena marketinški kratkovidnosti, ki se kaže zlasti v pomanjkljivi osredotočenosti na porabnika. Številna podjetja se danes še vedno hitro ujamejo v zanko produktne usmerjenosti, znotraj katere sta izdelek in njegova kakovost superiorna, marketing le nujna posledica izdelka in zato zreduciran na podporo prodaji skozi tržno komuniciranje, skrb za porabnika, ki mu je izdelek pravzaprav namenjen, pa potisnjena v ozadje. Da je treba ta gordijski vozel enkrat za vselej presekati, nam, vsak na svoj način, pripovedujejo tudi prispevki tokratne številke Akademije MM, ki vsi po vrsti v središče svojega raziskovanja in razmišljanja postavljajo porabnika in njegove potrebe.

26. Akademija MM

V 26. številki znanstvene revije Akademija MM predstavljamo pet kakovostnih člankov s področja marketinga, med njimi štiri izvirne znanstvene članke in en pregledni znanstveni članek. Avtorji se tokrat lotevajo zelo specifičnih marketinških raziskovalnih vprašanj. Priporočamo v branje. Urednik tokratne številke Akademije MM, doc. dr. Matjaž Iršič (EPF) se zahvaljuje vsem, ki boste revijo prebrali in veseli bomo tudi vseh priporočil, ki bodo revijo naredila še boljšo in privlačnejšo širšemu krogu strokovnih bralcev. >> PRELISTAJTE REVIJO

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem