Akademija MM

Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja trženja v Sloveniji, prva številka je izšla že leta 1997. Njen namen je umeščanje znanstvenih pa tudi strokovnih dognanj v najširšo trženjsko javnost, z namenom odpiranja in raziskovanja aktualnih tem in prenosa novih znanj in spoznanj v poslovno prakso.


AKTUALNO: VABILO K ODDAJI PRISPEVKOV ZA 26. AKADEMIJO MM



Akademija MM
nastaja pod okriljem Društva za marketing Slovenije in Akademske sekcije, ustvarjamo jo z ambicijo tesnejšega povezovanja teorije in prakse.

Strokovno-znanstvena revija Akademija MM je že vključena v uveljavljeno mednarodno bibliografsko bazo EconLit v okviru ameriške ekonomske zveze (American Economic Association) in v bazi EBSCO ter ProQuest.

Akademijo MM lahko najdete tudi v Digitalni knjižnici Slovenije, v obliki celotnih številk kot tudi posameznih člankih.

S svojimi predlogi, komentarji, pohvalami, a tudi pripombami in grajami, ki jih lahko pošljete na e-naslov amm@dmslo.si lahko pripomorete, da bo revija Akademija MM še boljša ter predvsem prilagojena vam in vašim željam.

Vsi, ki vas podrobnejša vsebina katere izmed izdaj zanima in bi si jo radi izposodili, nam pišite na info@dmslo.si in v nekaj dneh bo v vaših rokah že izbrana Akademija MM.

25. Akademija MM

V decembru 2015 je izšla 25. številka revije Akademija MM, ki jo je uredila doc. dr. Mateja Bodlaj z ljubljanske Ekonomske fakultete. V Akademiji MM so štirje izvirni znanstveni članki, ki obravnavajo aktualna raziskovalna vprašanja v povezavi z različnimi trženjskimi vidiki in izzivi, s katerimi se srečujejo podjetja v današnjem času, kot so uspešna integracija digitalnih vsebin v trženjsko-komunikacijski splet podjetja, vpliv barve embalaže na zaznavanje značilnosti izdelka, vpliv poštene zavarovalne storitve na odnos med zavarovalnico in porabnikom, vplivi države izvora, kadar porabniki slabo poznajo tujo državo idr. Spoznanja avtorjev pomembno prispevajo k razvijanju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru, hkrati pa prinašajo pomembne implikacije za podjetja.

23. in 24. Akademija MM

Konec decembra 2014 je izšla dvojna številka revije Akademija MM z osmimi zanimivimi izvirnimi in preglednimi prispevki. Njihova eklektičnost priča o tem, da se tudi slovenski avtorji in avtorice, ki raziskujejo na področju marketinga, čedalje bolj zavedajo izzivov, ki jih za teorijo in prakso prinašajo hitre spremembe v družbenem in poslovnem okolju. Te nas spodbujajo, da se nenehno preizprašujemo o razsežnostih in usmeritvah marketinga, in pred marketinške strokovnjake in akademike postavljajo nove naloge, ki so povezane tudi z odpiranjem meja marketinga in njegovega povezovanja z aktualnimi problemi našega časa in okolja.

22. Akademija MM

Predstavljamo vam 22. številko Akademije MM. Tokratna številka znanstvene revije ponuja pet kakovostnih člankov s področja marketinga, med njimi štiri izvirne znanstvene članke in en pregledni znanstveni članek. Spodbudno je, da se avtorji vendarle poleg pogosto preučevanih marketinških problemov lotevajo tudi nekaterih očitnih vsebinskih vrzeli v raziskovanju na tem področju. 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem