13. Akademija MM

Akademija MM je 13. izšla maja 2009. Tokratna revija je razdeljena v tri sklope: v prvem predstavljamo pet izvirnih znanstvenih prispevkov, v drugem štiri strokovne, v tretjem pa objavljamo recenzijo knjige avtorja Damijana Mumla z naslovom Komuniciranje v poslovnem okolju. Urednica je doc. dr. Aleksandra Pisnik Korda, ki je spisala tudi uvodnik.
Uvodnik urednice:

Za vsak uspeh na trgu se je treba truditi, biti inovativen in težiti k pozitivnim spremembam. Tako si tudi ustvarjalci revije AMM prizadevamo, da revijo nadgrajujejmo in vam ponujamo sveže, nove vsebine, ki bodo za vas, bralce, zanimive in koristne. Izjemen dosežek je, da je revija od pričujoče številke naprej uradno indeksirana v mednarodni bazi EconLit, za kar se zahvaljujemo urednici prejšnje številke doc. dr. Maji Konečnik Ruzzier, ki je v projekt vložila neverjetno veliko energije. S tem revija pridobiva na teži še v mednarodnem prostoru ter postaja zanimiva tudi za avtorje znanstvenih in strokovnih prispevkov iz tujine.

Naj vas na koncu še povabim, da s svojimi predlogi, komentarji, pohvalami, a tudi pripombami in grajami, ki jih lahko pošljete na e-naslov amm@dmslo.si pripomorete, da bo revija Akademija MM še boljša ter predvsem prilagojena vam in vašim željam. V upanju, da bodo tokratne vsebine v reviji za vas zanimive in koristne, vas prijazno pozdravljam!

Doc. dr. Aleksandra Pisnik Korda, 
Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta

  

KAZALO VSEBINE

IZVIRNI ZNANSTVENI PRISPEVKI

  • Đurđana Ozretić Došen in Zoran Krupka: International marketing strategies of Croatian groups of companies
  • Borut Milferner: Analiza povezanosti dejavnikov tržne naravnanosti z inovacijskimi viri na vzorcu podjetij v Sloveniji
  • Matjaž Iršič: Kvalitativne sestavine povezovalnih odnosov organizacij s strateškimi dobavitelji in njihov vpliv na udejanjanje strategij nabavnega marketinga
  • Maja Konečnik Ruzzier, Petra Lapajne, Andrej Drapal in Leslie De Chernatony: Celostni pristop k oblikovanju identitete znamke I feel Slovenia
  • Damjana Jerman, Bruno Završnik in Vesna Žabkar: Uspešnost tržnega komuniciranja na medorganizacijskih trgih

STROKOVNI PRISPEVKI

  • Tina Vukasovič: Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih
  • Kaja Andolšek Jesenovec: Trendi v oglaševanju trgovinskih organizacij
  • Darja Leskovec in Vesna Žabkar: Oblikovanje spletne skupnosti na primeru spletnega mesta Videolectures.net
  • Jerneja Kimovec in Urša Golob: Marketinški vidik družbene odgovornosti: primer Mobitela in DOPPS

RECENZIJA KNJIGE

Borut Milfelner: Damijan Mumel: Komuniciranje v poslovnem okolju 
  

Za prikaz te vsebine morate aktivirati piškotke.
Datoteke
acrobat13. Akademija MM [1,324.77 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem