17. Akademija MM

Že 17. Akademijo MM je uredil gostujoči urednik doc. dr. Mihael Kline. V reviji je objavljenih pet prispevkov, ki obravnavajo etične percepcije potrošnikov v viralnem marketinškem komuniciranju, vpliv kulturnih razlik na vedenje turistov, dejavnike nakupa ponarejenih luksuznih izdelkov, družbeno odgovornost v dobi skepticizma in netnografsko raziskovanje vpliva sporočanja od ust do ust v družbenih medijih.
Urednik revije, dr. Kline, je v uvodu poudaril pomen sodelovanja treh najpomembnejših akterjev pri izdajanju znanstvenih prispevkov - sodelovanje med avtorji, recenzenti in uredniki, spregovoril pa je tudi o prispevku Akademije MM k marketinški znanosti: "Teorija ni zgolj preprosto opisovanje. Je identifikacija vzročnih struktur, ki so nato osnova za napovedovanje. Kot takšna je zato edina prava osnova za razlago marketinških pojavov. Kot gostujoči urednik sem deloval v prepričanju, da je to končni cilj, h kateremu mora težiti tudi Akademija MM."

Svoje prispevke so prispevali: Pina Javernik, Klement Podnar, Zlatko Jančič, Irena Smrkolj, Irena Vida, Mateja Kos Koklič, Wim Elving in Mark van Vuuren, Maja Knehtl, Irena Ograjenšek in Gregor Pfajfar.

In še zanimivi naslovi prispevkov:
  • Etične percepcije potrošnikov v viralnem marketinškem komuniciranju
  • Vpliv kulturnih razlik na vedenje turistov: analiza japonskih in ameriških turistov v Sloveniji
  • Dejavniki nakupa ponarejenih luksuznih izdelkov: primerjava dveh kulturno različnih trgov – Slovenija in Južna Koreja
  • Brez zavajanja: družbena odgovornost v dobi skepticizma
  • O netnografskem raziskovanju vpliva sporočanja od ust do ust v družbenih medijih
Za prikaz te vsebine morate aktivirati piškotke.
Datoteke
acrobat17. Akademija MM [873.61 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem