27. Akademija MM - CALL FOR PAPERS

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov za 27. Akademijo MM: marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 27. številko Akademije MM, ki jo bo uredila dr. Urša Golob s Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru na naslov: amm@dmslo.si ali Ursa.Golob@fdv.uni-lj.si. Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete tukaj. Vaše prispevke pričakujemo do 27. marca.
VABILO K ODDAJI PRISPEVKOV ZA 27. AKADEMIJO MM

Revija Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja marketinga v Sloveniji in je že vključena v uveljavljene mednarodne bibliografske baze EconLit, ProQuest in EBSCO, potekajo pa tudi dogovori za vključitev revije v bazo SCOPUS. S tem revija Akademija MM pridobiva na mednarodni pomembnosti in prepoznavnosti.

Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru. Članki so lahko znanstveni ali strokovni, napisani v slovenskem ali angleškem jeziku.

Prejete članke bomo po zgledu vseh kakovostnih revij presojali glede na njihov potencialni prispevek k razvoju in nadgradnji trženjskega znanja. Članki naj bi zadostili naslednjim minimalnim kriterijem:

  • obravnava aktualnega trženjskega problema ali vprašanja;
  • nov, zanimiv vpogled v problematiko ali temeljit pregled obstoječega znanja (pregledni prispevek);
  • uporaba relevantne literature;
  • zadostna konceptualna in metodološka rigoroznost;
  • upoštevanje navodil za pripravo prispevkov  v reviji Akademija MM.

Vabimo vas, da znanstvene in strokovne prispevke pošljete:
Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete tukaj.

Vaše prispevke pričakujemo do 27. marca.

dr. Urša Golob,
članica stalnega uredniškega odbora Akademije MM

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem