4. Akademija MM

4. Akademija MM je izšla septembra 1999. Avtorji v tej ptevilki ponujajo številne koncepte v marketingu in jih povezujejo s problemi, ki so za majhno slovensko gospodarstvo zelo aktualni. V tej številki je uredniški odbor prvič mednarodni in prvič so v njej objavljeni tudi prispevki tujih avtorjev. Odgovorna urednica je Meta Dobnikar, uvodno besedo pa je spisal dr. Boris Snoj, član uredniškega odbora 4. Akademije MM.
Uvodna beseda:

V vsaki novi številki naše revije udejanjamo spremembe, in to na bolje. Pač v duhu tega, da si je za doseganje zadovoljstva trega zastravljati vedno višje cilje. Tako to številko revije že ureja mednarodni uredniški odbor. V  njej so prvič objavljeni tudi prispevki tujih avtorjev. Poleg tega si je Akademija MM pridobila status slovenske znanstvene revije, kar pomeni, da bo morala izhajati redno vsaj dvakrat na leto. Prizadevamo si tudi za njeno umestitev v mednarodne računalniške baze in s tem za njeno mednarodno prepoznavnost. Seveda pa ta korak zahteva daljše, konsistentno kakovostno delo v zvezi z vsebino prihodnjih številk.

Za to številko revije je značilno, da jo je s svojimi prispevki preplavil mlajši val slovenskih avtorjev s področja marketinga. In kar je še bolj razveseljivo, iz njihovih prispevkov je vidna vse bolj korektna uporaba vseh sestavin, ki jih zahtevata priprava in objava znanstvenega članka (opredeljen problem raziskovanja, namen, cilji in trditve, predpostavke in omejitve, raziskovalna metodologija, teoretični del, prikaz rezultatov, razprava n predlogi za bodoče raziskovanje). V nekaterih primerih je opus uporabe literature prav na zavidljivi ravni. S to število pa smo ponovno vzpostavili stik z marketinškimi avtorji iz bivših jugoslovanskih republik, natančenjše iz Hrvaške oz. zagrebške Ekonomske fakultete, ki se ponaša z bogatimi tovrstnimi izkušnjami in s katero so imeli v preteklosti tesne vezi zlasti marketinški avtorji z Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru …

dr. Boris Snoj

 

KAZALO VSEBINE:

I.

  • Graham Hooley: Marketing Strategy in a Changing World
  • Milan Jurše: Porajanje virtualnega globalnega trga in njegovi vplivi na mednarodni marketing

II.

  • Vesna Žabkar: Konceptualni model in  empirična preverba trženjskih odnosov med ponudniki in porabniki profesionalnih storitev
  • Matjaž Iršič: Ugotavljanje razvitosti povezovalnega odnosa organizacije z dobavitelji – modelski pristop na primeru vzorca organizacij v Sloveniji

III.

  • Urša Manček: Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov
  • Janez Damjan, Urša Golob: Vpliv oglaševanja na tržne deleže blagovnih znamk široke porabe
  • Tanja Dmitrović: Trgovska blagovna znamka v trgovini na drobno v Sloveniji

IV.

  • Đurđana Ozretić Došen, Tihomir Vranešević: Accounting, Auditing and Finance Professionals Value Marketing

V. OCENE IN PREDSTAVITVE

Jozo Previšić in Đurđana Ozretić Došen: Međunarodni marketing (Milan Jurše)
Za prikaz te vsebine morate aktivirati piškotke.
Datoteke
acrobat4. Akademija MM [15,773.95 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem