5. Akademija MM

5. Akademija MM je izšla decembra 1999. V njej se avtorji prispevkov osredotočajo na globalizacijo, logistične sisteme, odnosni marketing, zaznano kakovost storitev in trende. To številko je uredila Meta Dobnikar, uvodno besedo pa je spisal dr. Milan Jurše, član uredniškega odbora 5. Akademije MM.
Uvodna beseda:

Prispevki v 5. Številki Akademije MM, ki jo imate v rokah, so svojevrsten izbor nekaj »velikih« (strateških) tem, ki jih dopolnjujejo »majhne« teme, za katere se nam pogosto dozdeva, da so celo marginalne po svojem pomenu, a vendarle prispevajo svoj delež k mozaiku konceptov, strategij in instrumentov za učinkovito snovanje in udejanjanje marketinških strategij organizacij za uspešno konkuriranje na trgu.

Z željo, da bi postala Akademija MM resnični katalizator slovenske marketinške raziskovalne stroke, vpet v aktiven dialog z gospodarsko prakso in nenehno umeščanje v mednarodne razvojne silnice marketinške stroke in znanosti, Vam želim zanimivo branje prispevkov.

dr.Milan Jurše

 

KAZALO VSEBINE:

  • Marjan Svetličič: Globalizacija: raj na zemlji ali pekel (izbrane zmote o globalizaciji)
  • Peter Schnedlitz, Maria Madlberger: Entwicklungstendenzen des Landenbaues im Handel (Eine empirische Erhebung in Österreich, Deutschland und der Schweiz) (Trendi in razvojne tendence pri načrtovanju prodajaln na drobno)
  • Boris Snoj, Vesna Savič, Bojan Rajtmajer: Merjenje zaznane kakovosti storitev družbe ISS Servisystem iz Maribora
  • Herbert Kotzab, Thomas Reutterer: The design of logistics systemy by logistics practitioners – Optimal results by the use of the conjoint-analysis? (Oblikovanje logističnih sistemov v logistični praksi – Optimalni rezultati z uporabo conjoint analize)
  • Ocene in predstavitve: Evert Gummesson: Total Relationship Marketing (Zlatko Jančič)
 
Za prikaz te vsebine morate aktivirati piškotke.
Datoteke
acrobat5. Akademija MM [11,142.45 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem