7. Akademija MM

Akademija MM je sedmič izšla decembra 2000. V njej se skrivajo rezultati raziskovalnega dela, podkrepljenega z empiričnim raziskovanjem. Odgovorna urednica je Meta Dobnikar, uvodno besedo pa je spisal Damijan Mumel.
Uvodna beseda:

Pa je! Pred nami, ki smo jo soustvarjali, in pred vami, ki jo boste presojali. Sedma številka Akademije MM, namreč.

Pripraviti številko Akademije ni lahko. Ko jo boste prelistali, se vprašajte, koliko truda, odrekanja in raziskovalne radovednosti so zmogli avtorji prispevkov. Ste tudi vi sposobni tega? Če ste, se nam za prihodnost revije ni treba bati. Ta je namreč odvisna od vseh, ki jo ustvarjajo.

Vendar ne morem iz svoje kože, iz kože psihologa. Zastrupljen sem s tem, da gledam na svet skozi očala psihologa. Morda celo psihologiziram. To, kar me muči, pa je motiv za pisanje znanstvenih prispevkov. Tistih, o katerih sem prej zapisal, da zahtevajo toliko odrekanja. Kaj dobimo v zameno zanje? Konec koncev se vsak avtor s svojim prispevkom razgali pred akademsko srenjo. Pokaže, koliko velja v akademski luči. Koliko obvlada metodologijo, kako jasne in bistroumne ideje ima. In kako dober pogled nad teoretičnimi spoznanji na raziskovalnem področju. Kaj to pomeni, veste najbolje vsi, ki v Akademijo še niste pisali. Saj ne da bi vas provociral, razmislite pa le …

Damijan Mumel

 

KAZALO VSEBINE:

  • Aleksandra Pisnik: vpliv zaznane kakovosti in zaznanih tveganj na zaznano vrednost izdelka
  • Janez Damjan: Slovenski nacionalni karakter kot marketinški dejavnik
  • Damijan Mumel, Igor Unger: Direktna pošta kot orodje neposrednega marketinga
  • Helena Cvikl: Sestavine kakovosti hotelskih storitev
  • Tanja Dmitrović, Darja Podobnik: Tržnokomunikacijski splet in njegove določljivke v slovenskih podjetjih
  • Ocene in predstavitve: The expressive Organization: Linking Identity, Reputation and the Corporate Brand (Klement Podnar)
 
Za prikaz te vsebine morate aktivirati piškotke.
Datoteke
acrobat7. Akademija MM [10,407.18 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem