Trženjski monitor DMS

Trženjski monitor DMS je nov kazalnik na slovenskem trgu, ki je nastal v okviru Društva za marketing Slovenije ob pomoči družbe Valicon kot odgovor na spremenjene pogoje poslovanja. Trženjski monitor DMS se izvaja dvakrat letno, v spomladanskem in jesenskem času. Z njim želimo spremljati dogajanja tako z vidika vedenja in odločanja porabnikov kot tudi podjetij, pri tem pa se osredotočamo na trženje in njegov razvoj.

Trženjski monitor DMS ponuja stroki in slovenski javnosti vpogled v trenutna stanja, v prihodnosti pa tudi v času primerljiva trženjska dogajanja med porabniki in podjetji.

Pokazatelji, ki jih Trženjski monitor DMS beleži, so med drugim tudi:

  • odstotek ljudi, ki je občutilo recesijo,
  • varnost delovnih mest,
  • finančno stanje populacije,
  • rast in upad potrošnje in
  • trženje slovenskih podjetij.

Prvi Trženjski monitor DMS smo izvedli spomladi 2009, danes pa lahko primerjate rezultate že štirih Trženjskih monitorjev DMS.

Rezultati, ki jih prikaže Trženjski monitor DMS, omogočajo širok vpogled na trg, ki lahko pomaga vašemu oddelku za marketing. Prepričani smo, da so zbrani podatki koristni, zato vas vabimo vsako pomlad in jesen na predstavitev rezultatov raziskave Trženjski monitor DMS.

[TRŽENJSKI MONITOR DMS] Trend postopnega dviga obsega potrošnje, april 2016

Aprilska meritev, ki predstavlja jedro Trženjskega monitorja DMS in s katero merimo predvsem nakupno vedenje, kaže bolj optimistično podobo. Če je še lani le petina vprašanih znala navesti vsaj en način občutenja gospodarske rasti, o kateri pričajo statistični podatki, je tokrat ta delež že blizu ene tretjine (31 %). Višje je tudi povprečno število navedb načinov, na katere anketiranci občutijo gospodarsko rast.

[TRŽENJSKI MONITOR DMS] Kako prebivalci Slovenije vidimo slovensko družbo, februar 2016

Raziskavo Trženjski monitor DMS smo v letu 2015 razširili na več različnih področij (percepcija družbe in okolja, dopustovanje, varčevanje ...) in v februarju 2016 smo ponovno raziskovali, kako prebivalci Slovenije dojemamo slovensko družbo in družbeno okolje. Leto dni pozneje, v katerem je Slovenija zabeležila gospodarsko rast, dokaj burno pa je bilo predvsem dogajanje v politični sferi, je podoba Slovenija nekoliko manj spodbudna, kot je bila februarja 2015. Raziskavo izvaja Društvo za marketing Slovenije v partnerstvu z družbo za trženjsko svetovanje in raziskave Valicon.

[TRŽENJSKI MONITOR DMS] Varčevanje in zadolževanje Slovencev, oktober 2015

V mesecu varčevanja smo preverili, ali prebivalci Slovenije varčujemoin na kakšen način ter koliko se zadolžujemo. Jesenska izdaja Trženjskega monitorja DMS torej razkriva varčevalne navade in izkušnje s krediti Slovencev. Raziskavo Trženjski monitor DMS izvaja Društvo za marketing Slovenije v sodelovanju s partnerjem, družbo za trženjsko svetovanje in raziskave Valicon.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem