Trženjski monitor DMS - jesen 2009

Trženjski monitor DMS jesen 2009 prikazuje, da so se pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.
Glavne spremembe, ki smo jih ugotovili jeseni 2009, so:
  • Recesijo občuti za petino ljudi več kot predhodno obdobje (skupaj že skoraj dve tretjini populacije med 18 in 65 let).
  • Delovna mesta se zdijo nekoliko bolj varna.
  • Finančno stanje se je poslabšalo za skoraj 40 % populacije.
  • Znižanje potrošnje se je omililo, v nekaterih kategorijah izdelkov tudi za petino glede na stanje pred pol leta.
Pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, so se uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.

Drugi Trženjski monitor DMS med potrošniki je bil izveden med 23. in 30. septembrom 2009 na nacionalno reprezentativnem vzorcu oseb, starih med 18 in 65 let. Podatki so bili zbrani s telefonskim anketiranjem (CATI). Velikost vzorca je n=1004.

Vse zgornje rezultate smo zbrali na podlagi kazalnika Trženjski monitor DMS.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem