Trženjski monitor DMS - pomlad 2010

Trženjski monitor DMS pomlad 2010 prikazuje posledice recesije na potrošnike in na tržnike. Ali se recesija res umirja ali še vedno vztraja? Preberite si, kaj pravijo indikatorji.
Glavne spremembe, ki smo jih ugotovili v raziskavi Trženjski monitor DMS v zadnje pol leta, so:
  • Recesijo občuti skoraj enak odstotek ljudi kot pred pol leta (skoraj dve tretjini populacije med 18 in 65 let).
  • Delovna mesta se zdijo bolj varna kot pred letom dni.
  • V primerjavi z lansko jesenjo so pričakovanja glede osebnih dohodkov in finančnega stanja bolj optimistična.
  • Odstotek tistih, ki trošijo manj, je narasel.
  • Vedno manj je takšnih, ki pričakujejo, da bodo trošili manj.
  • Vsi ključni indikatorji nakazujejo postopno umirjanje posledic recesije med potrošniki.
Vsi ključni indikatorji nakazujejo postopno umirjanje posledic recesije med potrošniki.

Tretji Trženjski monitor DMS je bil med potrošniki izveden med 16. marcem in 6. aprilom 2010 na nacionalno reprezentativnem vzorcu oseb, starih med 18 in 65 let. Podatki so bili zbrani s telefonskim anketiranjem (CATI). Velikost vzorca je n=1042.

Vse zgornje rezultate smo zbrali na podlagi kazalnika Trženjski monitor DMS.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem