Trženjski monitor DMS - pomlad 2015

V Društvu za marketing Slovenije smo v sodelovanju z družbo Valicon raziskavo Trženjski monitor DMS, s katero spremljamo trende v vedenju in odločanju porabnikov. letošnji Trženjski monitor DMS je nadgrajen z novimi vsebinami. Februarja letos smo tako izmerili, kakšna je percepcija družbe in družbenega okolja v Sloveniji.

Nekaj poudarkov iz raziskave:

  • Pozitivna smer: gospodarsko rast občuti petina prebivalcev v starosti med 18 in 65 let, večina njih kot "bolj optimistično vzdušje".
  • Najbolj izrazito gospodarsko rast občutijo tisti, katerih dohodek je višji od 1.100 EUR (37 %).
  • Nakazuje se trend povečevanja potrošnje, predvsem pri tistih, ki imajo nadpovprečni dohodek.
  • Pravega trošenja na način "privoščim si" še ne kaže pričakovati.
  • Preudarno nakupovanje: nakupovanje ostaja preudarno – osvojene taktike nakupovanja zadnjega obdobja ostajajo.
  • Nakupovanje v akcijah, poseganje po trgovskih znamkah, obiskovanje diskontov, pa tudi načrtovanje nakupov, ostajajo dinamične kategorije, odnos do znamk pa je bolj stabilen.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem