KOMU JE NAMENJENA?

Akademija je namenjena strokovnjakom, ki
razumejo proces pridobivanja vrednosti iz velike količine podatkov na način, da ti predstavljajo ekonomsko vrednost za podjetje.
se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...).
se pri svojem delu lahko ukvarjajo z različnimi področji: marketing, prodaja, kontroling, IT, razvoj, raziskave ...

predavatelji

Nataša Japelj

This is some text inside of a div block.

Mag. Nataša Japelj je strokovnjakinja za korporativni marketing s 15 letnimi izkušnjami v mednarodnem poslovnem okolju. Področja, na katerih najraje deluje in spreminja ustaljene vzorce na boljše: identitete blagovnih znamk, agilni marketing, kripto in ICO, gradnje učinkovitih teamov in sodelovanja, fleksibilnost in večopravilnost, B2C & B2B.

Sandi Kofol

This is some text inside of a div block.

Sandi Kofol je po izobrazbi univerzitetni diplomirani psiholog z več kot desetletnimi izkušnjami na področju individualnega svetovanja in izvajanja izobraževalnih delavnic. Dve leti je preizkušal tudi veščine vodenja v praksi, kot vodja v večjem avtomobilskem slovenskem podjetju. Stres in emocionalna inteligentnost sta njegovi priljubljeni področji dela in raziskovanja. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije.

Denis Oštir

This is some text inside of a div block.

Denis Oštir danes opravlja funkcijo direktorja korporativnega komuniciranja v družbi Gorenje, a tudi sam poudarja, da je v prvi vrsti novinar. Novinar z bogatimi izkušnjami, ki jih je pridobival skozi ustvarjanje portala 24ur.com, kjer je skozi svojo kariero opravljal različne funkcije - od novinarja do digitalnega stratega in odgovornega urednika.

Lovro Gruden

This is some text inside of a div block.

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo intrgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Kot študent je naprej v družbi za upravljanje premoženja analiziral strukture vzajemnih skladov, potem pa v družbi za proizvodnjo telekomunikacijske opreme pripravljal finančne analize, investicijske načrte, upravljal z denarnimi tokovi in svetoval vodstvu glede odločitev na podlagi finančnih izkazov. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney in sodeloval na projektih optimizacije logistike, prestrukturiranj, optimizacije procesov, M&A in drugih projektih. Od leta 2014 je član ekipe poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer se večinoma ukvarja z optimizacijo procesov, prodajnimi strategijami, priprave taktik na podlagi velike količine podatkov in drugimi projekti, ki jih opravlja za večja podjetja v regiji znotraj različnih industrij. Ključna dodana vrednost za predavanje je vsekakor njegov širok spekter znanja z različnih področij, tako financ, kot marketinga, logistike, razvoja, IT in razumevanje kako odločitve enega oddelka vplivajo na delovanje drugih ter kako jih primerno usklajevati.

Nataša Mithans

This is some text inside of a div block.

Mag. Nataša Mithans ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Bila je tudi strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus pa je bila podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje.

Tilen Travnik

This is some text inside of a div block.

Tilen Travnik je COO pri podjetju DLabs, kjer svoje 15-letne izkušnje s področja agilnega vodenja uporablja pri optimizaciji razvojnih procesov internetnih produktov. Kombiniranje znanj iz raziskovalne sfere, MBA in vitkega podjetništva mu omogočata, da hitro izboljšuje razvojne procese tako v korporacijah kot v mladih podjetjih.V zadnjih petih letih je uspešno preobrazil vodstva in ekipe v več kot 20 podjetjih tako doma kot v Veliki Britaniji. Trenutno je svetovalec za razvoj v petih od njih.

Jasna Suhadolc

This is some text inside of a div block.

Jasna Suhadolc je direktorica agencije Virtua PR z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega komuniciranja. Njeni naročniki so slovenska in tuja podjetja, ki jih izobražuje in jim svetuje o uporabi novih tehnologij za učinkovitejše komuniciranje. Je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja (PRSS & GV založba, 2007), številnih strokovnih člankov ter pogosto vabljena predavateljica, članica strokovnih žirij in programskih svetov konferenc. 

Petra Oseli

This is some text inside of a div block.

Petra Oseli se s preučevanjem izkušnje strank in uporabnikov ukvarja že 20 let, vse od začetkov študija komunikologije in antropologije. Še posebej jo zanima poglobljen vpogled v nakupne in uporabniške navade, zato so njena strast segmentacijske študije in kvalitativne analize za potrebe razvoja produktov in izboljševanja storitev. Petra je specialist za storitvene dejavnosti, največ izkušenj ima na področju finančnih dejavnosti, informacijskih tehnologij in spletnega poslovanja ter v turizmu, zato v pristopih k izboljševanju izkušnje strank in razvoju storitev uspešno združuje poznavanje vedenja uporabnikov in storitvenih dejavnosti. Vodstvu Arhee se je pridružila oktobra 2017, skupaj pa sodelujejo že več kot deset let. Arhea je specialist za razumevanje lastnih strank, razvoj trga in poslovnih modelov.

dr. Mitja Pirc

This is some text inside of a div block.

Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Je predsednik aktualnega upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020.

vpis

Izpolnitev
e-prijavnice
Pogoji vpisa
Vsaj 1 do 5 let delovnih izkušenj na ustreznem področju
Plačilo vpisnine.
750 EUR + DDV
Rok prijave: 5. marec 2019
vpis 2019

Kaj vključuje Marketinška akademija?

  • Članstvo v Društvu za marketing Slovenije za leto 2018
  • Udeležbo na vseh izobraževanjih Marketing TOPX (od marca do decembra 2018)
  • Udeležbo na spoznavnem uvodnem srečanju Marketinške akademije
  • Udeležbo na ekskluzivni dvodnevni delavnici v juniju 2018, namenjeni le udeležencem Marketinške akademije
  • Udeležbo na ekskluzivni enodnevni delavnici v marcu 2018, namenjeni le udeležencem Marketinške akademije
  • Udeležbo na teambuildingu v marcu 2018
  • Udeležbo v mentorskem programu v letu 2018 (če kandidat izpolni pogoje za vključitev v mentorski program)
  • Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih Društva za marketing Slovenije
  • Uveljavljanje ostalih članskih ugodnosti Društva za marketing Slovenije
Skrajni rok za morebitno (pisno) odpoved je 6 delovnih dni pred pred pričetkom Akademije za mlade marketinške talente. Če se boste odjavili do vključno 6 dni pred pričetkom Akademije, vam bomo zaračunali administrativne stroške (50 % vpisnine), pri poznejši odjavi pa vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti. V primeru odjave nam morate to sporočiti pisno na e-naslov info@dmslo.si.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam