Veliko nagrado in naziv državnega prvaka v marketingu je prejelo podjetje Telekom Slovenije, ki je pustilo največji pečat v vseh kategorijah. Zmagovalci v preostalih kategorijah so: Atlantic Grupa, Petrol, Zavarovalnica Triglav in Steklarna Hrastnik.

Telekom Slovenije je prejemnik velike nagrade in zmagovalec v dveh kategorijah ter finalist v še treh. Po mnenju strokovne komisije to kaže na strateško, taktično, gonilno in povezovalno vlogo marketinga v podjetju. »Skozi enovit nagovor so v visoko konkurenčnem okolju, kjer delovanje poganja predvsem cena, znali pritisniti na prave točke, na katere so reagirali uporabniki, temu pa so sledili tudi poslovni rezultati. Ne le da je podjetje obdržalo svojo konsistentnost, svoje delovanje so še razširili na druga področja, kot so spletna varnost, IT ... S celovito transformacijo marketinga, novim pozicioniranjem na trgu in odlično izvedbo so dokazali, da so osredotočeni na uporabnika, svojo marketinško odličnost pa potrdili tudi z odličnimi poslovnimi rezultati in ponovnim prevzemom vodilnega položaja v panogi,« je uspešno delo prepoznala strokovna komisija.

V 1. kategoriji Odličnost celovit marketinške strategije podjetja je ravno tako zmagal Telekom Slovenije s strategijo Vedno na boljše – marketinška strategija za B2C trg, ki jasno kaže dolgoročno naravnanost, smer, v katero želijo v podjetju ter napredek in transformacijo, ki se je dogajala. Uspešnost marketinške strategije se kaže tudi v tem, da so uspeli povečati tržni delež. Tudi v 2. kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost je zmagovalec Telekom Slovenije, v tem o primeru s projektom Uživajmo pametno – pomen odgovorne, zmerne in varne rabe interneta in sodobnih tehnologij. Z njim so naslavljali vedno večjo težavo sodobne družbe, nepremišljeno uporabo sodobnih tehnologij, s katerim so se trajnosti lotili s svojo osnovno dejavnostjo, je prepoznala strokovna komisija.

3. kategorija je kategorija Odličnost marketinškega projekta, ki je bila razdeljena v več podkategorij. V podkategoriji 3A Novost ali inovacija na enem od 7P je zmagovalka Atlantic Grupa s projektom Argeta Meatless – brezmesna, ne brezvezna. Argeta je s premišljenim pristopom uspela potrošnike vključiti v zgodbo, okrepiti povezanost z izdelkom in utrditi vodilno pozicijo kot pionir v novi kategoriji. Strokovna komisija je ocenila, da Argeta tudi pri tem projektu kaže svojo konsistentnost v poslovni in marketinški strategiji.

V 3C kategoriji Transormacija ali optimizacija poslovnih procesov je prvo mesto zasedel Petrol s projektom Ko srce podjetja bije za uporabnika – moč povezane ekipe, s katerim so želeli uporabnikom ponuditi tisto nekaj več, kar jih čustveno poveže z blagovno znamko. Komisija je prepoznala jasno strategijo projekta in jasno definirane cilje, ki so bili na koncu tudi doseženi.

V kategoriji 3D Odziv na izredne okoliščine je prvo mesto pripadlo Zavarovalnici Triglav za projekt Ali tveganje živi na vašem naslovu?, s katerim so po katastrofalnih poplavah uporabnikom ponudili preverjanje izpostavljenosti njihove nepremičnine naravnim nesrečam. Strokovna komisija je menila, da gre za projekt, ki prav pooseblja to kategorijo.

Zmagovalka v 3E kategoriji Strateško partnerstvo pa je Steklarna Hrastnik s projektom A Toast to a Sustainable Tomorrow, v okviru katerega so v vrhunski gastronomiji trajnostno in estetsko redefinirali strežbo vode s steklenico R.Water, sledil pa je še razvoj steklenice Re.Vine. Strokovna komisija je ocnila, da je projekt obema partnerjema prinesel številne prednosti, pri njegovem razvoju pa je bila jasno vidna gonilna vloga marketinga.

Vsem zmagovalcem in finalistom iskreno čestitamo! Več o finalistih v posameznih kategorijah si lahko preberete tukaj.

Strokovno komisijo so sestavljali predsednik komisije Janko Hočevar (Aragon), Mojca Avšič (Petrol), Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav), Andrej Krajner (NLB Skupina), Andreja Lenart (Telekom Slovenije), Viktorija Radojević Mavrič, Janez Rakušček (Luna \TBWA), Klavdija Vidic (Atlantic Grupa – Donat), Anja Šeme Todorović (Agencija 101), dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Državni prvak v marketingu je Telekom Slovenije!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam