Tudi letos so tradicionalno odprte prijave na SPORTO Awards 2020, ki vsako leto nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji ter državah v regiji. Izbor najboljših marketinških praks iz sveta športa in sponzorstev poteka v okviru mednarodne SPORTO konference.

SPORTO nagrade so odlična priložnost, da lahko blagovne znamke, imetniki športnih pravic in agencije dobijo strokovno priznanje v nenehno se razvijajočem segmentu, najboljši sponzorski projekti pa pridobijo vstopnico za vseevropsko tekmovanje »ESA Best of Europe«.  

Prijavljene projekte bo ocenjevala mednarodna žirija, ki ji bo predsedoval predstavnik Evropskega sponzorskega združenja (ESA), med člani pa bodo tudi letos številni priznani strokovnjaki iz sveta marketinga, sponzorstev in digitalne komunikacije.

Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji pa je partner Društvo za marketing Slovenije (DMS). Vse informacije in napotki za prijavo so na voljo na spletni strani www.sportoawards.si.

Cena prijavnine za SPORTO nagrade znaša 150 EUR + ddv,  člani Društva za marketing Slovenije pa lahko izkoristite 20 % popust.

Ključni datumi:
  • Petek, 16. oktober 2020 – odprtje prijav
  • Ponedeljek, 30. november 2020 – zaprtje poznih prijav
  • Četrtek, 10. december 2020 – razglasitev zmagovalcev in podelitev SPORTO nagrad.
Podelitev letošnjih SPORTO nagrad bo potekala 10. decembra.

Več o dogajanju v svetu športnega marketinga lahko preverite na strani Športnega središča DMS.

Letošnji mednarodni žiriji bo predsedoval predsednik ESE Andy Westlake. Mednarodno strokovno žirijo sestavljajo predstavniki podjetij, marketinških agencij in športnih organizacij. V desetčlanski žiriji so poleg predsednika še Lidija Rakuša (direktorica marketinga | Merkur), Marijan Palić (direktor marketinga | AGENCY04), Tjaša Slokar Kos (odgovorna urednica informativnega programa | POP TV), Nebojša Mandrapa (PR direktor | New Media Team), Melita Božič (direktorica projektov | Pristop), Siniša Ostoić (direktor | SEHA Gazprom liga), Bruno Blumenschein (solastnik in direktor | Overtime), Nataša Sernc (vodja oddelka marketinga | Nova KBM, predstavnica Društva za marketing Slovenije), Uroš Stanić (strokovni sodelavec v marketingu | HNK Rijeka).

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice