Program

Dogodek

Na prvem Marketinškem zajtrku v letu 2019 bomo gostili Vesno Marđonović, ki se je po petih letih dela iz Varšave vrnila v Slovenijo. V Varšavi je vodila medijske aktivnosti podjetja Glaxo Smith Kline za področje 30 držav Vzhodne in Centralne Evrope. V marketinški svet je vpeta že od leta 1994, ko je vodila podjetje in s tem lansiranje blagovne znamke žvečilnih gumijev Stimorol na področju Slovenije in bivše Jugoslavije. Od takrat naprej je marketing njena strast. Kot marketing direktorica za Adriatic in Balkan je lansirala blagovne znamke ustne higiene, Aquafresh, Sensodyne, Corega in Paradontax ter jih pripeljala do pozicije vodilnih blagovnih znamk v svojih kategorijah na vseh trgih. Ustanovila in vodila je razvoj medijskih agencij Omnicom Media Group, OMD in PHD v Sloveniji in trgih bivše Jugoslavije ter Albanije ... Zaradi vseh teh mednarodnih izkušenj bo naša gostja prvega marketinškega zajtrka v letu 2019.

Prvi letošnji marketinški zajtrk bo potekal v sredo, 13. februarja, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška cesta 128, Ljubljana).
Dotaknili se bomo vprašanj:
  • Kako odpreti (z marketinškega vidika) nov trg oziroma novo državo?
  • Kako dosegati in presegati cilje, če nimaš svoje ekipe, ampak si odvisen od aktivnosti ljudi, ki jim formalno nisi nadrejen?
  • Kako do pregleda, kaj se ti dogaja na 30 trgih?
  • Kaj naj naredi mlad marketingaš, ki si želi kariere v multinacionalki, kako prodreti iz Slovenije?
  • Pridite na Marketinški zajtrk in dodajte svoje vprašanje.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice