Program

Dogodek

V letu 2020 je svet migriral na splet. Tudi B2B svet se je prilagodil in našel nove načine, kako osebne stike, enega izmed ključnih temeljev B2B marketinga in prodaje, preseliti na splet.

Digitalni dogodki so (ne več tako) nova realnost. Vsak dan se priklapljamo se na klice, webinarje, spletne konference, pokukamo na kakšen spletni sejem ... Kaj pa, ko ga moramo organizirati? Kakšno znanje je potrebno? Kakšna je resnična investicija?

Na prvem srečanju B2B središča v 2021 bomo skupaj z Laro Vodlan (Omnisfera) odgovarjali na vprašanja:

  • Kakšne dogodke se splača organizirati?
  • Kakšno tehnološko znanje je potrebno?
  • Kakšna ekipa stoji zadaj?
  • Kako je izgledala transformacija NT konference v NT Remote?
  • Kako so digitalni dogodki spremenili pričakovanja in ponudbo za sponzorje?
  • Kaj smo se v 2020 naučili?

In mnoga druga ...  

Prvo B2B središče v letu 2021 bo v torek, 2. februarja, med 14:00 in 15:00.
O B2B središču

B2B središče je bilo oblikovano z namenom poglobitve znanj s področja B2B marketinga in z namenom izmenjevanja izkušenj. Prek različnih formatov predstavljamo dobre prakse, ki jih živijo podjetja na medorganizacijskih trgih, izmenjujemo izkušnje, predstavljamo novosti, člani lahko pridobivajo koristne informacije in znanja, se povezujejo …

Srečanja B2B središča so predavanja, na katerih se posvetimo določeni temi, trendu, orodju, aktivnosti iz B2B sveta. Na srečanja B2B središča povabimo goste iz uspešnih domačih in tujih B2B podjetji, ki predstavijo določeno aktivnost, orodje, znanje, ki je njihovem podjetju pomagalo pri nadaljnji rasti.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam