Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...
Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.
Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.
Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.
Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.
Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.
Podjetja lahko svoje projekte prijavijo v 4 glavne kategorije. V vsaki od kategorij se izberejo do 3 finalisti. Komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca. Poleg tega se podeli glavna nagrada – najboljšemu projektu / ideji / inovaciji izmed vseh kategorij po mnenju komisije.
V to kategorijo se prijavijo projekti, ki jih lahko opišete z besedo 'novo', 'narejeno drugače'
Marketinška naravnanost se izraža v poslovni strategiji podjetja. Izrazita marketinška usmerjenost poslovanja celotnega podjetja. PRIMER: pretekli veliki zmagovalci nagrade marketinška odličnost
Trajnostna usmeritev s pozitivnimi okoljskimi in/ali družbenimi izboljšavami. Projekti, rešitve, inovacije in novosti s trajnostno usmeritvijo, ki že prinašajo pozitivne in opazne okoljske in/ali družbene izboljšave, obenem pa vplivajo tudi na pozitivne poslovne učinke.
Odlično obvladovanje posebnih okoliščin. Odličen odziv marketinga na posebne razmere: projekti, rešitve, reakcije, ki jih je podjetje izvedlo v posebnih okoliščinah in so družbeno pogojene.
Za nagrado marketinška odličnost se lahko potegujejo projekti, ki izpoljujejo spodnje pogoje.
Izbor nagrad opravi strokovna komisija. Člane v komisiji imenuje upravni odbor DMS.
Nagrada marketinška odličnost je sijajna priložnost, da marketing izpostavi svojo vrednost tudi izven okvirjev marketinške stroke. Z nagrado marketinška odličnost želimo utrditi zavest, da je marketing interdisciplinarna funkcija in gonilo rasti podjetja. S pravilno umestitvijo marketinga na strateško mesto v podjetju je lahko ravno marketing tisti, ki ustvarja pogoje za rast tudi v nepredvidljivih časih. Marketinška odličnost je relevantna in priznana strokovna nagrada v slovenski marketinški stroki, s katero nagrajujemo samo najboljše. S prenovo želimo poiskati in nagraditi najboljše marketinške projekte v slovenskih podjetjih.
Priprava prijave za marketinško odličnost je celovit postopek, uporabna pa je tudi za temeljit pregled projektov in delovanja marketinga v podjetju - rezultatov, povezovanja z drugimi oddelki, različnih aktivnosti, položaja marketinga v podjetju ... Najboljša podjetja Društvo za marketing Slovenije vsako leto izpostavi preko različnih medijev in dogodkov.
Nekaj nasvetov, kako napisati prijavo, ki izstopa, je za vas pripravil dr. Mitja Pirc (Deloitte). Na voljo so na tej povezavi.
Še nekaj dodatnih napotkov:
Z vami delimo nekaj zmagovalnih prijav preteklih let, ki vam bodo lahko v pomoč.