POVEJTE VAŠO ZGODBO 
MARKETINŠKE ODLIČNOSTI

Po podelitvi jubilejne pete nagrade marketinška odličnost smo se v Društvu za marketing Slovenije odločili za intenzivno prenovo nagrade. Namen prenove je razširiti prepoznavnost različnih vidikov marketinške odličnosti in jo še bolj približati marketinški stroki. Odslej bomo z nagrado nagrajevali tudi odlične posamezne marketinške projekte, prakse in strategije.
MARKETINŠKA ODLIČNOST je način razmišljanja

Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...

MARKETINŠKA ODLIČNOST daje moč podjetju

Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je rezultat ekipe

Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ljubi izzive

Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ni naključje

Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.

MARKETINŠKA ODLIČNOST sta znanje
in pogum

Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je način razmišljanja

Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...

MARKETINŠKA ODLIČNOST daje moč podjetju

Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je rezultat ekipe

Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ljubi izzive

Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ni naključje

Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.

MARKETINŠKA ODLIČNOST sta znanje
in pogum

Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.

KATEGORIJE

Podjetja lahko svoje projekte prijavijo v 4 glavne kategorije. V vsaki od kategorij se izberejo do 3 finalisti. Komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca. Poleg tega se podeli glavna nagrada – najboljšemu projektu / ideji / inovaciji izmed vseh kategorij po mnenju komisije.

1. kategorija: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI

V to kategorijo se prijavijo projekti, ki jih lahko opišete z besedo 'novo', 'narejeno drugače'

  • NOVOST/INOVACIJA NA ENEM OD 7P: Prijavi se lahko nov izdelek, nova storitev, nov prodajni kanal, nov geografski trg, nova ciljna skupina, nov format trgovine, nova uporabniška izkušnja. PRIMER: nov način plačevanja, na novo uvedena podpora uporabnikom …
  • NOV POSLOVNI MODEL: Projekti, ki so odkrili nove prihodkovne vire, uvedli nov način obračunavanja za boljše rezultate ipd. PRIMER: nov cenovni model, novo partnerstvo, novi prihodkovni viri …
  • TRANSFORMACIJA / OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV: Transformacija ali optimizacija procesov v podjetju skozi katerega koli od 7P-jev, pri čemer je bil marketing gonilo sprememb ali podpora pri izvedbi. PRIMER: razvoj kompetenc, nadgradnja procesov, vpeljava novih orodij, vpeljava novih tehnologij …

2. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE

Marketinška naravnanost se izraža v poslovni strategiji podjetja. Izrazita marketinška usmerjenost poslovanja celotnega podjetja. PRIMER: pretekli veliki zmagovalci nagrade marketinška odličnost

3. kategorija: ODLIČNOST ODGOVORNEGA DELOVANJA

Trajnostna usmeritev s pozitivnimi okoljskimi in/ali družbenimi izboljšavami. Projekti, rešitve, inovacije in novosti s trajnostno usmeritvijo, ki že prinašajo pozitivne in opazne okoljske in/ali družbene izboljšave, obenem pa vplivajo tudi na pozitivne poslovne učinke.

4. kategorija: MARKETINŠKA ODLIČNOST V IZREDNIH RAZMERAH

Odlično obvladovanje posebnih okoliščin. Odličen odziv marketinga na posebne razmere: projekti, rešitve, reakcije, ki jih je podjetje izvedlo v posebnih okoliščinah in so družbeno pogojene.

Poleg uveljavljenih podjetij spodbujamo, da se prijavijo tudi start-up podjetja, ki imajo za sabo uspešno 3-letno poslovanje in/ali prepoznanost s strani stroke, vlagateljev …

STROKOVNA KOMISIJA

Petra Čadež

Marketing Director, SBU Savoury Spreads, Atlantic Grupa

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.

Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil

Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.  

Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.

Lovro Gruden

Direktor, Indigo Consulting

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo intrgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Kot študent je naprej v družbi za upravljanje premoženja analiziral strukture vzajemnih skladov, potem pa v družbi za proizvodnjo telekomunikacijske opreme pripravljal finančne analize, investicijske načrte, upravljal z denarnimi tokovi in svetoval vodstvu glede odločitev na podlagi finančnih izkazov. 

Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Tjaša Kolenc Filipčič

Direktorica službe za marketing, Zavarovalnica Triglav

Tjaša Kolenc Filipčič je direktorica službe za trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav. Magistra ekonomske znanosti je članica sveta zavoda IAB Slovenija, upravnega odbora sekcije mladih managerjev Združenja Manager ter upravnega odbora oglaševalcev pri Oglaševalski zbornici Slovenije.

Že leta je Tjaša vključena v programe mentorstva mlajšim perspektivnim posameznikom, ki šele vstopajo v poslovni svet. Njena strast so tudi potovanja, kuhanje in hoja v hribe.

Andreja Lenart

Direktorica Centralnega marketinga, Telekom Slovenije

Andreja Lenart ima v telekomunikacijah več kot dvajset let delovnih izkušenj. Kot direktorica Centralnega marketinga je v Telekomu Slovenije odgovorna za upravljanje korporacijske znamke, zagotavljanje odličnosti uporabniške izkušnje, tržni vpogled, načrtovanje in izvajanje celovitih tržno-komunikacijskih aktivnosti vključno z digitalnim marketingom, upravljanjem dogodkov in direktnim komuniciranjem ter za družbeno odgovorne in sponzorske aktivnosti.

Po izobrazbi je magistra poslovodenja in ekonomije, ker pa se sodobne komunikacije nenehno razvijajo, svoja znanja in veščine skupaj s sodelavci nenehno izpopolnjuje in nadgrajuje na področjih digitalnosti, transformacije, inoviranja in razvoja novih poslovnih modelov. Pri svojem delu verjame v strateški pristop in preudarnost, pri tem pa jo vodi ciljna usmerjenost ter spodbujanje timskega duha in pripadnosti.

Mitja Petrovič

Samostojni svetovalec

Mitja Petrovič je v svoji bogati marketinško-oglaševalski karieri soustanovil oglaševalsko agencijo PAN, ki je v sredini devetdesetih postala ena najkreativnejših agencij na trgu. Kot kreativni direktor je leta 1998 osvojil prestižno nagrado agencija leta. Bil je tudi generalni direktor ter “creative chairman” Skupine Publicis v Sloveniji. Bil je član upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, član strokovnega sveta tekmovalnega programa SOF in član žirij raznih domačih in tujih oglaševalskih festivalov, kot so New York advertising festival, Golden Drum, The Cup, Effie, Eurobest, SOF…

Marca 2010 je prejel najvišje stanovsko priznanje Oglaševalska osebnost leta. Isto leto je v Parizu, kot edini Evropejec, osvojil nagrado Publicis Lions za posebne dosežke pri razvoju agencije.

Viktorija Radojević Mavrič

Izvršna direktorica marketinga in razvoja, Skupina Mercator

Viktorija Radojević Mavrič se je trgovski družbi Mercator pridružila leta 2014. Njena prva pozicija je bila izvršna direktorica marketinga v Mercator Srbija, od leta 2017 pa je izvršna direktorica marketinga in razvoja za celotno skupino Mercator. Pred tem je bila direktorica sektorja za marketing v trgovski družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize.

Je diplomantka beograjske Fakultete za organizacijske vede, študij MBA pa je opravila na IEDC, mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Viktorija trdno verjame v strateško funkcijo marketinga.

Sanja Šavel

Senior Manager, Kearney

Sanja Šavel je Senior Manager v svetovalni družbi Kearney, pred tem je bila direktorica poslovnega svetovanja v eni od "Big4" revizijsko-svetovalnih hiš. Svojo karierno pot je začela v investicijskem in komercialnem bančništvu, pozneje pa pot nadaljevala kot svetovalka v različnih industrijah doma in v tujini. Specializirana je za področje strategij, change managementa in strateških financ.

Študirala je poslovne finance, diplomirala pa iz realnih opcij, ki omogočajo dinamično vrednotenje investicij in strateških odločitev ter s tem prispevajo k povečanju vrednosti podjetja, kar je tudi Sanjin raziskovalni in delovni fokus. Sanja je članica naslednjih združenj: Društvo za marketing Slovenije, Združenje Manager ter Združenja nadzornikov Slovenije.

dr. Vesna Žabkar

Redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL

Vesna Žabkar je redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL, kjer predava trženjsko komuniciranje in strateško analizo trženja. Njeni raziskovalni interesi vključujejo vlogo trženja znotraj podjetij, uspešnost trženjskega komuniciranja, odgovornosti in trajnosti .Izobraževala se je na doktorskem programu na Northwestern University, ZDA ter bila gostujoča profesorica na Univerzi na Dunaju.

Je članica DMS, AMA, AMS in EMAC ter avtorica oz. soavtorica člankov v strokovnih in znanstvenih revijah v Sloveniji in v tujini, med drugim v Journal of Advertising Research, Journal of Marketing Management in International Marketing Review.


Špela Žorž

Managing Director, SHIFT

Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA, Grey Ljubljana, SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav …

V letih 2006–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in avtorica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Od leta 2012 je bila bila direktorica agencije Grey Ljubljana, ki je v času njenega vodenja dosegla opazno rast, močno okrepila svoj kreativni izraz ter postala ena najvidnejših agencij v slovenskem oglaševalskem prostoru. Danes je direktorica agencije SHIFT.

PRAVILA PRIJAVE IN IZBORA

Za nagrado marketinška odličnost se lahko potegujejo projekti, ki izpolnjujejo spodnje pogoje.

  • Prijavijo se lahko projekti, ki so potekali v obdobju med 1. 1. 2020 in 1. 4. 2021.
  • Prijavijo se lahko projekti, ki še potekajo, v tem primeru je potrebno v prijavi opisati vmesne rezultate.
  • Projekt se lahko prijavi v več kategorij, v tem primeru mora biti prijava in opis projekta prilagojen na posamezno kategorijo.
  • Komisija lahko prijavljeni projekt po svoji presoji prestavi v drugo kategorijo.
  • Za prijavo je potrebno izpolniti strukturiran vprašalnik, ki ga je potrebno poslati do 1. julija 2021 na info@dmslo.si.
  • Cena prijavnine znaša 150 € + DDV. Na drugo prijavo se obračuna 20 % popust, na vsako naslednjo pa dodatni 10 % popust.

Izbor nagrad opravi strokovna komisija. Člane v komisiji imenuje upravni odbor DMS.

  • Komisija izmed vseh prispelih prijav izbere do 3 finaliste v posamezni kategoriji in izmed vseh finalistov izbere zmagovalce kategorij.
  • Komisija lahko podeli vse nagrade, lahko pa po svoji oceni v posamezni kategoriji nagrade ne podeli.
  • Komisija ima možnost podeliti tudi posebno nagrado.
  • Komisija med vsemi zmagovalci izbere tudi najboljši projekt, ki mu podeli veliko nagrado za marketinško odličnost.
  • Svečana podelitev nagrad bo 4. oktobra 2021 na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Pri prijavi na nagrado bodite pozorni na to, v katero kategorijo prijavljate svoj projekt.

ZAKAJ NAPISATI PRIJAVO?

Nagrada marketinška odličnost je sijajna priložnost, da marketing izpostavi svojo vrednost tudi izven okvirjev marketinške stroke. Z nagrado marketinška odličnost želimo utrditi zavest, da je marketing interdisciplinarna funkcija in gonilo rasti podjetja. S pravilno umestitvijo marketinga na strateško mesto v podjetju je lahko ravno marketing tisti, ki ustvarja pogoje za rast tudi v nepredvidljivih časih. Marketinška odličnost je relevantna in priznana strokovna nagrada v slovenski marketinški stroki, s katero nagrajujemo samo najboljše. S prenovo želimo poiskati in nagraditi najboljše marketinške projekte v slovenskih podjetjih.

Priprava prijave za marketinško odličnost je celovit postopek, uporabna pa je tudi za temeljit pregled projektov in delovanja marketinga v podjetju - rezultatov, povezovanja z drugimi oddelki, različnih aktivnosti, položaja marketinga v podjetju ... Najboljša podjetja Društvo za marketing Slovenije vsako leto izpostavi preko različnih medijev in dogodkov.

  • Bodite ponosni na svojo inovativnost in dosežke ter jih proslavite s svojo ekipo.
  • Nagrada je odličen način za pozicioniranje marketinga znotraj podjetja in okrepitev internega ugleda.
  • Predstavite svoje izvrstne projekte in delite odlične marketinške primere iz prakse.
  • Povečajte vašo prepoznavnost v stroki in z nagrado prepričajte nove sodelavce, partnerje in stranke.
  • Že s samo prijavo izboljšajte vzdušje v ekipi, vsaka nagrada pa je še posebna motivacija za celotno ekipo.

Kaj čaka zmagovalce?

  • Podelitev nagrad pred marketinškim avditorijem na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.
  • Okrogla miza z direktorji podjetij.
  • Intervju z direktorjem oziroma vodjo marketinga.
  • Izpostavitev zmagovalcev skozi objave na družbenih omrežjih.

KAKO NAPISATI DOBRO PRIJAVO?

Nekaj nasvetov, kako napisati prijavo, ki izstopa, je za vas pripravil  dr. Mitja Pirc (Deloitte). Na voljo so na tej povezavi.

Še nekaj dodatnih napotkov:
  • Iz prijave je jasno razviden strateški pristop do marketinga v podjetju – kako se marketinška strategija in cilji prepletajo s poslovnimi cilji in izzivi ter kako so v skladu s tem zasnovane marketinške aktivnosti.
  • Dodatna prednost je, če je iz prijave razvidno, v kakšnem odnosu sta marketing in vodstvo podjetja ter kako so marketinški cilji in aktivnosti povezani s strateškimi poslovnimi cilji podjetja.
  • V prijavi so predstavljene vse ključne osnove za razlikovanje in prednosti na trgu, katere aktivnosti so najpomembnejše in prispevajo k uspehu podjetja. Prisotna je inovativnost, lahko tudi drznost prijemov in pristopov.
  • Pomemben del prijave je usmeritev v uporabnika, ki se izkazuje skozi konkretne aktivnosti, informacijske podlage za odločanje in znanje o trgu, prodajnih kanalih, interakciji s produktom in potrošnikom.
  • Poudarek je na uspešnih praksah, drugačnosti, novih idejah, poznavanju kupca in kako z vedno novimi in inovativnimi rešitvami odgovarjate na njegove potrebe.
  • Prikažite, kako upravljate z različnimi kanali in kako zagotavljate celostno uporabniško izkušnjo za stranke na vsaki točki njihove nakupne poti.
  • Marketing ima v odličnih podjetjih povezovalno vlogo med ključnimi funkcijami. Zelo pomembno je poudariti in pokazati dobre prakse v upravljanju interne dinamike delovanja, sodelovanje in sorazvoj med funkcijami.
  • Prikažite konkretne rezultate – kaj ste izmerili, kako ste v skladu s temi meritvami prilagodili svoje aktivnosti, kako ste se odzvali na spremembe.
  • Izstopajo prijave, v katerih je zaznati visoko stopnjo poznavanja področja, celovitost razumevanja tržnega okolja, ciljnih skupin, učinkovitosti aktivnosti – v teh prijavah so razlage podrobne, prisotni relevantni grafični prikazi ...

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam