Marketinška odličnost krepi moč stroke

Marketing mora biti vedno v najboljši formi, saj je srce podjetja. Da kot stroka ohranjamo kondicijo in smo vedno pripravljeni na izzive, nam pomaga tudi medsebojna tekma, ki spodbuja odličnost.

Končni cilj sodelovanja za nagrade Marketinške odličnosti ni le osvojiti priznanje, čeprav to predstavlja dragoceno potrditev trdega dela ekipe. Gre tudi za spodbujanje napredka, učenje in širjenje najboljših praks znotraj širše marketinške skupnosti.

Vsak prijavljeni projekt je odličen vir znanja in navdiha ter priložnost za revizijo marketinškega oddelka – ugotovimo, kaj je bilo narejeno odlično in kje je še prostor za izboljšave.

Marketinška odličnost je nagrada, ki pomaga širšemu razumevanju vpliva marketinga na poslovne uspehe. Je priložnost, da pokažemo, kaj zmoremo in znamo. In je naše državno prvenstvo v marketingu.

Pomembni datumi

Rok za prijavo del je četrtek, 8. maj 2025.

Delavnica, na kateri vam bomo pomagali napisati prepričljivo prijavo ter odgovorili na vsa vprašanja bo v sredo, 2. aprila. >> Oglejte si posnetek delavnice TUKAJ.

Prvi krog zmagovalcev, torej finaliste, bomo razglasili 23. maja 2025.

Svečana podelitev nagrad, kjer bomo razglasili zmagovalce državnega prvenstva v marketingu, bo 29. maja 2025 na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

KATEGORIJE, v katere lahko prijavite svoja dela

1. kategorija: ODLIČNOST CELOVITE MARKETINŠKE STRATEGIJE PODJETJA

2. kategorija: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST

3. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA

Podkategorije:

3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
3B. NOV POSLOVNI MODEL
3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
3E. STRATEŠKO PARTNERSTVO
podrobna razlaga kategorij

PRAVILA ZA PRIJAVO

  1. Za nagrade Marketinška odličnost 2025, se lahko prijavijo projekti, ki so potekali v obdobju med 10. majem 2024 do 1. maja 2025.
  2. Prijavijo se lahko tudi projekti, ki še potekajo. V tem primeru je potrebno v prijavi opisati vmesne rezultate in razložiti, v kateri fazi je projekt.
  3. Prijavljen projekt je lahko regijski oz. se je izvajal na več trgih, a Slovenija mora biti nujno eden od teh trgov.
  4. Projekt se lahko prijavi v več kategorij, v tem primeru morata biti prijava in opis projekta prilagojena na posamezno kategorijo.
  5. Komisija lahko prijavljeni projekt po svoji presoji prestavi v drugo kategorijo.

OCENJEVALNI DEL

Izbor strokovne komisije

Izbor nagrad opravi strokovna komisija, ki jo imenuje Upravni odbor DMS.

Kriteriji za izbor članov žirije so: dolgoletne izkušnje v vodilnih vlogah v marketingu, celovito strateško znanje in strokovna kredibilnosti, doseženi poslovni rezultati ter sposobnost prepoznavanja inovativnih in strateških pristopov, ki odlikujejo marketinško odličnost.

KDO JE LETOŠNJA STROKOVNA KOMISIJA?

Pravila ocenjevanja

  • Komisija v posamezni kategoriji na osnovi kriterijev kategorije izbere vsaj 3 finaliste izmed vseh prijavljenih del v to kategorijo.
  • Med finalisti nato komisija izbere zmagovalca kategorije. A če nobeno delo med finalisti ne zadovolji najvišjih kriterijev, se lahko komisija tudi odloči, da v tej kategoriji ne podeli nagrade.
  • Komisija med vsemi zmagovalci izbere tudi najboljši projekt oz. podjetje, ki mu podeli veliko nagrado za marketinško odličnost.
  • Komisija ima možnost po svoji presoji podeliti tudi posebne nagrade neodvisno od kategorij.
MARKETINŠKA ODLIČNOST ljubi izzive

Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ni naključje

Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.

MARKETINŠKA ODLIČNOST sta znanje
in pogum

Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.

PRIJAVA

Za prijavo je potrebno izpolniti strukturiran vprašalnik v prijavnici, ki ga je potrebno poslati do 8. maja 2025 na info@dmslo.si.

Cena prijavnine znaša 150 € + DDV.

Na drugo prijavo se obračuna 20 % popust, na vsako naslednjo pa dodatni 10 % popust.

PRIJAVNICE ZA POSAMEZNE KATEGORIJE

Pri prijavi svojih projektov bodite pozorni, da izberete pravo kategorijo in podkategorijo.  

Projekt lahko prijavite tudi v več kategorij, a v tem primeru mora biti prijava in opis projekta prilagojen na posamezno kategorijo.

Za vsa vprašanja povezana s pripravo prijave, se lahko obrnete na Tanjo Kavran: tanja.kavran@dmslo.si.

KAKO NAPISATI DOBRO PRIJAVO?

Prijava mora biti napisana tako, da bo strokovna žirija lahko dobila celovit vpogled v narejeno in kakšni so bili učinki. Pomembno je, da odgovori na vsa ključna vprašanja, ki si jih bodo ocenjevalci postavili pri presojanju.

Pri pisanju vam bo v pomoč strukturiran vprašalnik v prijavnici. Priporočamo pa, da upoštevate tudi naslednja priporočila:

  • Iz prijave mora biti jasno razviden strateški pristop do marketinga v podjetju – kako se marketinška strategija in cilji povezujejo s poslovnimi cilji in izzivi, ter kako se marketinška strategija in cilji povezujejo s poslovnimi cilji in izzivi, ter kako so marketinške aktivnosti zasnovane v skladu s tem.
  • Dodatna prednost je, če je iz prijave razvidno, v kakšnem odnosu sta marketing in vodstvo podjetja ter kako so marketinški cilji in aktivnosti usklajeni s strateškimi poslovnimi cilji podjetja.
  • V prijavi morajo biti predstavljene ključne osnove, ki podjetju omogočajo razlikovanje na trgu. Izpostavite, katere aktivnosti so najbolj pomembne za uspeh podjetja in kako prispevajo k njegovemu razvoju. Inovativnost, drznost in kreativni pristopi so dodatna prednost.
  • Pomemben del prijave je usmerjenost v uporabnika, kar se kaže skozi konkretne aktivnosti, informacijske podlage za odločanje in poznavanje trga, prodajnih kanalov, interakcije s produktom in potrošnikom.
  • Poudarite uspešne prakse, drugačnost in nove ideje. Prikazujte, kako z inovativnimi rešitvami odgovarjate na potrebe kupcev.
  • Pokažite, kako upravljate z različnimi kanali in zagotavljate celostno uporabniško izkušnjo na vsakem koraku nakupne poti.
  • Marketing ima v odličnih podjetjih povezovalno vlogo med ključnimi funkcijami. Poudarite dobre prakse v upravljanju interne dinamike delovanja, sodelovanja in so-razvoja med funkcijami.
  • Prikazujte konkretne rezultate: kaj ste izmerili, kako ste prilagodili aktivnosti na podlagi teh meritev, in kako ste se odzvali na spremembe.
  • Izstopajo prijave, v katerih je zaznati visoko stopnjo poznavanja področja, celovitost razumevanja tržnega okolja, ciljnih skupin in učinkovitosti aktivnosti. Te prijave vključujejo podrobne razlage ter relevantne grafične prikaze.
Zelo koristne nasvete za pisanje dobite tudi v video delavnici v DMS Labu, kjer je svoje izkušnje delila Maja Nikolić (NLB), predstavnica lanskega zmagovalca v kategoriji Odličnost marketinške strategije, z uporabnimi nasveti pa vas je opremila tudi Tanja Kavran (DMS). V pomoč sta vam tudi lanskoletni priročnik ali videoposnetek.

letošnja STROKOVNA KOMISIJA

Janko Hočevar

Ustanovitelj in direktor, Aragon

Janko Hočevar je ustanovitelj in direktor podjetja Aragon. Z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju tržnega raziskovanja Janko združuje analitično natančnost s strateško vizijo, da naročnikom – tako domačim kot mednarodnim – pomaga sprejemati informirane poslovne odločitve. Kot diplomirani sociolog je v zadnjih 25 letih osredotočen na strateški razvoj blagovnih znamk, prevajanje poslovnih strategij v učinkovite blagovne znamke ter ustvarjanje novih tržnih priložnosti.

Vodil je razvoj podjetja Aragon v eno vodilnih raziskovalnih družb v regiji. Podjetje je več kot dve desetletji dosegalo dvomestno rast prihodkov, predvsem zaradi inovativnega pristopa in uvedbe naprednih raziskovalnih metod, kot so conjoint analiza, max-diff, ZMET, ORC, eye-tracking in druge. Pod njegovim vodstvom so postali pionirji digitalizacije raziskovalnih procesov.

Jankov pristop temelji na kombinaciji inovativnosti, akademske doslednosti in praktične uporabnosti, kar naročnikom zagotavlja najboljše vpoglede za strateško odločanje.

Mojca Avšič

Izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje, Petrol

Mojca Avšič je izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v skupini Petrol. Ima bogate izkušnje iz vodenja trženja v največjih slovenskih podjetjih, kjer je pustila močan pečat na področju strateškega marketinga, digitalne preobrazbe in inovacij.

Karierno pot je začela v Mercatorju, kjer je med drugim delovala kot izvršna direktorica marketinga in razvoja na ravni skupine, nato pa je svoje izkušnje nadgrajevala v Drogi Kolinski (Atlantic Grupa) in Telekomu Slovenije kot direktorica marketinga za množični trg. Pred prihodom v Petrol je bila odgovorna za strateški marketing NLB Skupine, kjer je vodila ključne projekte na področju znamčenja in digitalizacije.

Mojca je izjemno ciljno naravnana in usmerjena k doseganju konkretnih rezultatov. Odlikuje jo moč učinkovitega povezovanja ekip, pri čemer združuje strokovno znanje z energijo za doseganje presežkov. Aktivno sodeluje v marketinški skupnosti, bila je predsednica Effie Slovenija 2016, dvakratna članica upravnega odbora Združenja oglaševalcev ter predsednica UO Združenja oglaševalcev v letih 2020/2021. Med letoma 2014–2017 je bila tudi članica UO Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), od leta 2023 pa je članica komisije za Marketinško odličnost. Leta 2011 je prejela priznanje Marketinška direktorica leta (DMS).

Pod njenim vodstvom je Petrol leta 2024 osvojil veliko nagrado za Marketinško odličnost. Družba je bila finalistka v vseh kategorijah, v kategoriji "Odličen korak pred drugimi" pa je zmagala s svojo inovativno in celostno prenovljeno mobilno aplikacijo Petrol GO, ki je navdušila s svojo funkcionalnostjo in uspešnostjo implementacije.

Tjaša Kolenc Filipčič

Direktorica službe za marketing, Zavarovalnica Triglav

Tjaša Kolenc Filipčič je direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav. Magistra ekonomske znanosti je članica upravnega odbora oglaševalcev pri Oglaševalski zbornici Slovenije, častnega razsodišča Združenja Manager ter članica komisije za trajnostno rast pri AmCham Slovenija. Že leta je Tjaša vključena v programe mentorstva mlajšim perspektivnim posameznikom, ki šele vstopajo v poslovni svet. Tjašina strast so tudi potovanja, kuhanje in hoja v hribe.

Andrej Krajner

Direktor Blagovne znamke in komuniciranja NLB Skupine

Andrej Krajner ima skoraj dvajset let izkušenj na področju korporativnega komuniciranja in marketinga. Svojo karierno pot je že med študijem začel na Gospodarski zbornici Slovenije. Po končanem študiju je začel z delom v agenciji Pristop, kjer je kot svetovalec za korporativno komuniciranje več kot sedem let skrbel za grajenje ugleda ter komunikacijo številnih domačih in tujih naročnikov.

Konec leta 2011 se je odločil karierno pot nadaljevati v družbi Si.mobil (danes A1 Slovenija), kjer je sprva vodil oddelek korporativnega komuniciranja, v letu 2014 pa je kot direktor sektorja komunikacij prevzel upravljanje celote komunikacij, poleg odnosov z javnostmi tudi področje tržnega komuniciranja. Po obsežni regijski reorganizaciji skupine Telekom Austria v letu 2015 je poleg korporativnih komunikacij Si.mobila prevzel tudi vodenje sektorja korporativnih komunikacij sestrske družbe Vip mobile v Srbiji. V letu 2016 se je pridružil NLB Skupini, kjer je sprva skrbel za korporativno komuniciranje, kasneje pa je prevzel še področje marketinga.

Andreja Lenart

Direktorica Marketinga, Telekom Slovenije

Andreja Lenart ima v telekomunikacijah več kot dvajset let delovnih izkušenj. Kot direktorica Marketinga je v Telekomu Slovenije odgovorna za upravljanje blagovnih znamk, zagotavljanje odličnosti uporabniške izkušnje, tržni vpogled, načrtovanje in izvajanje celostnih tržno-komunikacijskih aktivnosti vključno z digitalnim marketingom, upravljanjem dogodkov in direktnim komuniciranjem ter za družbeno odgovorne in sponzorske aktivnosti.

Po izobrazbi je magistra poslovodenja in ekonomije, vendar se zaveda, da se sodobne komunikacije neprestano razvijajo. Zato nenehno nadgrajuje svoje znanje in veščine, še posebej na področjih digitalizacije, inoviranja, strategije in vodenja. Njeno delo odlikujejo strateški pristop, preudarnost in ciljna usmerjenost, ki jih kombinira z napredno analitiko in kreativnim razmišljanjem za doseganje učinkovitih in trajnostnih rezultatov.

Viktorija Radojević Mavrič

Direktorica področja marketing, Mercator d.o.o.

Viktorija Radojević Mavrič se je trgovski družbi Mercator pridružila leta 2014 kot izvršna direktorica marketinga v Mercator Srbija. Leta 2017 se je preselila v Slovenijo in kot izvršna direktorica skrbela za marketing in razvoj za celotno skupino Mercator. Danes, po prehodu Mercator Slovenija pod okrilje skupine Fortenova, je direktorica področja marketinga za Mercator Slovenija. Svojo pot je začela kot direktorica sektorja za marketing v trgovski družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize.

Je diplomantka beograjske Fakultete za organizacijske vede, študij MBA pa je opravila na IEDC, mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Viktorija trdno verjame v strateško funkcijo marketinga.

Janez Rakušček

Izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA

Janez Rakušček je v oglaševalski svet vstopil leta 1989, še kot študent na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Prva leta svoje kariere je delal kot tekstopisec, in sicer v agencijah Magenta, Luna inStudio Marketing/JWT, kjer je leta 1995 napredoval najprej na mesto kreativnega direktorja, nato pa tudi v vodjo kreativnega oddelka. Z agencijo Luna \TBWA sodeluje od leta 2001, najprej kot kreativni, danes pa kot izvršni kreativni direktor. Sodeluje z najpomembnejšimi domačimi in mednarodnimi naročniki agencije. V svoji karieri je prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad (Epica, Golden Drum, SOF, Effie), leta 2011 pa je prejel prestižno priznanje Oglaševalska osebnost leta. Janez je predsednik Art Director's Kluba Slovenija (ADC*SLO) ter član Upravnega odbora Evropskega kluba Art direktorjev (ADC*E), član mnogih slovenskih in mednarodnih žirij ter predavatelj na oglaševalskih festivalih v Evropi in Aziji (SOF, Golden Drum, Kyiv International Festival,ADStars International Festival Busan, Južna Koreja, Ad Black Sea Batumi, KaktusBeograd itd).

Klavdija Vidic

Direktorica marketinga, razvoja in raziskav, Poslovna enota Donat, Atlantic Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Klavdija Vidic ima več kot 20 let izkušenj na področju marketinga, funkcijo Direktorice marketinga in razvoja pa je v novoustanovljeni poslovni enoti Donat v okviru Atlantic Droge Kolinske prevzela leta 2020. V tej vlogi skupaj z ekipo strokovnjakov skrbi tudi za dolgoročni trajnostni razvoj blagovne znamke Donat.

Anja Šeme Todorović

Direktorica za poslovni in strateški razvoj, Agencija 101

Anja Šeme Todorović že dvajset let sooblikuje slovensko komunikacijsko krajino. V svet oglaševanja je vstopila že kot študentka na agenciji Luna TBWA, kjer je kot univerzitetna diplomirana komunikologinja nadaljevala svojo karierno pot. Kot direktorica projektov je več kot desetletje skrbela za priznane domače in mednarodne naročnike ter bila z njimi prejemnica številnih strokovnih nagrad.

Danes kot članica vodstvene ekipe Agencije 101 še naprej soustvarja prepoznavne komunikacijske zgodbe znamk, obenem pa aktivno prispeva k razvoju podjetja. V vlogi vodje oddelka za poslovni in strateški razvoj z ekipo poglobljeno raziskuje področje strateškega komuniciranja in svoje znanje prenaša na sodelavce.

S svojo strokovnostjo in izkušnjami redno sodeluje pri različnih strokovnih natečajih in tekmovanjih, je redna članica žirij strokovnih nagrad, v preteklosti pa je bila tudi članica strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija.

dr. Vesna Žabkar

Redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL

Vesna Žabkar je redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL, kjer predava trženjsko komuniciranje in strateško analizo trženja. Njeni raziskovalni interesi vključujejo vlogo trženja znotraj podjetij, uspešnost trženjskega komuniciranja, odgovornosti in trajnosti .Izobraževala se je na doktorskem programu na Northwestern University, ZDA ter bila gostujoča profesorica na Univerzi na Dunaju.

Je članica DMS, AMA, AMS in EMAC ter avtorica oz. soavtorica člankov v strokovnih in znanstvenih revijah v Sloveniji in v tujini, med drugim v Journal of Advertising Research, Journal of Marketing Management in International Marketing Review.

Špela Žorž

Direktorica, SHIFT

Špela Žorž je v 23 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana / SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk.

Danes je direktorica in solastnica agencije Shift (bivšega Grey Ljubljana), kjer opravlja tudi funkcijo strateške direktorice. Z umikom mednarodne oglaševalske mreže Grey iz Slovenije je Špela skupaj s Sabino Luskovnik preoblikovala Grey Ljubljana v agencijo SHIFT z lokalnim lastništvom, osredotočenim na strateško in kreativno komunikacijo, ki je že v enem letu od svojega nastanka osvojila laskavi naslov Agencije leta 2022.

Špela je tudi predavateljica, mentorica, članica žirij in aktivna članica strokovnih združenj. Med leti 2015 – 2020 je bila članica upravnega odbora DMS, od leta 2020 do 2022 pa predsednica upravnega odbora SOZ.

podrobna razlaga kategorij

1. kategorija: ODLIČNOST CELOVITE MARKETINŠKE STRATEGIJE PODJETJA

V to kategorijo sodijo najbolj celovite marketinške strategije podjetja, ki vključujejo širši spekter marketinškega razmišljanja, kot so repozicioniranje marketinga znotraj podjetja, razvoj nove marketinške strategije, strategija usmerjenosti na uporabnika in podobno. Te aktivnosti morajo imeti jasen in odličen vpliv na poslovanje podjetja, saj se marketinška naravnanost odraža v poslovni strategiji podjetja, prav tako pa je prisotna tudi v vsakodnevnem poslovanju.

Iz prijave mora biti razvidna širina marketinških aktivnosti in njihov vpliv na poslovanje podjetja. Gre za aktivnosti strateškega marketinga, kot so usmerjenost k uporabniku, upravljanje s segmenti in naslavljanje njihovih potreb, inovacije in razvoj izdelka ali storitve, upravljanje blagovne znamke, pozicioniranje, cenovna strategija, komuniciranje, trajnostni razvoj, celostno upravlja s celotnim življenjskim ciklom uporabnika, izdelka ali storitve itd.

V prijavi odgovarjate na vprašanja, kot so:

  • Kako je marketing vplival na razvoj izdelkov, cenovno strategijo, trajnostni razvoj in druga pomembna področja?
  • Kako so posamezne marketinške aktivnosti medsebojno povezane in ali nagovarjajo skupni poslovni cilj?
  • Kako so marketinške aktivnosti podprle širše poslovne cilje podjetja, povečale konkurenčnost na trgu in prispevale k rasti podjetja?
  • Kako marketing sodeluje z drugimi oddelki za dosego enotne izkušnje strank in povečanje učinkovitosti?

Še podrobneje je vsebina prijave opisana v samem prijavnem obrazcu.

2. kategorija: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST

V to kategorijo sodijo podjetja, ki celovito vključujejo trajnostno usmerjenost v svojo marketinško in poslovno strategijo ter vsakodnevno živijo odgovorno ravnanje do okolja, ljudi in družbe (ESG). Cilj ni le okoljska trajnost ali promocija trajnosti, temveč dejansko trajnostno vedenje in dolgoročne spremembe v delovanju podjetja, ki so vgrajene v njegovo blagovno znamko, odnose z zaposlenimi, s strankami ter v poslovni model.

V to kategorijo torej prijavite projekte, ki imajo izrazito trajnostno usmeritev s pozitivnimi okoljskimi, družbenimi ali upravljalskimi učinki ter se pozitivno odražajo tudi na poslovanju.

Trajnostni cilji naj bodo vključeni tako v marketinško strategijo in marketinške aktivnosti kot v vse segmente poslovanja, od proizvodnje, preko distribucije, do trženja. Poudarek je na trajnostnem pristopu k razvoju izdelkov in storitev, ki imajo pozitiven vpliv na okolje, družbo in podjetje.

Pri tem je pomembno pokazati razumevanje, da trajnost niso le posamezni kratkoročni projekti, ampak da je trajnost platforma za dolgoročno učinkovitost, ki vpliva na vse deležnike v procesu – na uporabnika, na delovanje podjetja in vse partnerje.

Prijavite lahko celovito trajnostno strategijo podjetja ali posamezen projekt, ki ima pomemben vpliv na trajnostno delovanje celotnega podjetja.

PRIMERI: trajnost kot del blagovne znamke, odgovorno komuniciranje, sprememba vedenja uporabnikov, vpliv na poslovne rezultate …

3. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA

Ta kategorija obravnava posamezne marketinške projekte, ki so bili zasnovani z jasno marketinško strategijo in usmerjeni na dosego specifičnih ciljev.

Projekti, prijavljeni v to kategorijo, so torej osredotočeni na posamezne izzive, kot so razvoj novega izdelka, vstop na nov trg, odziv na izredne okoliščine in podobno.

3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P

Sem prijavite marketinško strategijo oziroma aktivnosti za uspešno izvedbo projekta ob uvajanju novosti, kot so: lansiranje novega izdelka, nove storitve, vstop na nov geografski trg, uvedba novega prodajnega kanala ali novega formata trgovine, nagovarjanje nove ciljne skupine, nova ali spremenjena uporabniška izkušnja.

PRIMERI: če ste uvedli nov način plačevanja ali uvedli novo podporo uporabnikom, je to prava kategorija za vas.

3B. NOV POSLOVNI MODEL

Sem spadajo projekti, ki so pripeljali do novih prihodkovnih virov ali uvedli nove poslovne modele za izboljšanje poslovanja podjetja.

PRIMERI: to vključuje spremembe v cenovni politiki, nova partnerstva, nove vire prihodkov in podobno.

3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Ste izvedli transformacija ali optimizacija procesov v podjetju skozi katerega koli od 7P-jev in je bil  marketing gonilna sila sprememb ali pomembna podpora pri izvedbi? Lahko gre za optimizacijo marketinških procesov skozi uporabo tehnologij, kot so CRM sistemi, analitika in personalizacija uporabniške izkušnje ali pa katerih koli drugih procesov v podjetju.

PRIMERI: sem je smiselno prijaviti tudi projekte razvoja kompetenc, nadgradnje procesov, vpeljave novih orodij, uvedbo novih tehnologij …

3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE

Projekti ali rešitve v tej kategoriji se morajo odlikovati z odličnim obvladovanjem posebnih okoliščin. Gre za odziv marketinga na posebne razmere, kot so nov konkurent na trgu, znaten dvig cen surovin, združevanje ali prevzemi podjetij, spremembe v celotni panogi, izguba dela trga ali pa družbeno dogajanje, ki vpliva na odločitve ljudi.

PRIMERI: sem spadajo tudi odzivi na spremembe v zakonodaji, spreminjanje preference uporabnikov, združitev s podjetjem.

3E. STRATEŠKO PARTNERSTVO

V tej podkategoriji nagrajujemo projekte, kjer je ključno vlogo odigralo strateško partnerstvo – bodisi z drugimi podjetji, organizacijami, institucijami ali skupnostmi – za dosego marketinških in poslovnih ciljev. Strateška partnerstva so lahko različne narave, a morajo imeti jasen vpliv na rast podjetja, širitev trga, izboljšanje uporabniške izkušnje ali ustvarjanje inovativnih rešitev.

Kaj iščemo?

  • Partnerstva, ki so prinesla nov poslovni model, skupne prihodkovne tokove ali nove tržne priložnosti.
  • Sodelovanja, ki so privedla do novega pozicioniranja, širjenja na trg ali inovativnih marketinških aktivnosti.
  • Skupne kampanje, produktne inovacije ali platforme, ki so bile bolj uspešne zaradi moči partnerstva.
  • Partnerstva, kjer sta podjetji skupaj naslovili trajnostne in ESG cilje in tako ustvarili pozitiven vpliv na širšo družbo.

PRIMERI: sem spada skupna blagovna znamka (co-branding), ekskluzivno distribucijsko partnerstvo, skupna marketinška kampanja in podobno.

ZAKAJ SODELOVATI V TEKMI?

Nagrada Marketinška odličnost je izjemna priložnost, da marketing pokaže svojo vrednost tudi izven meja marketinške stroke. Z nagrado želimo utrditi prepoznavnost marketinga kot interdisciplinarne funkcije, ki je ključnega pomena za rast podjetja.

Priprava prijave za Marketinško odličnost je celovit proces, ki je izjemno koristen tudi za temeljit pregled vaših marketinških projektov, njihovih rezultatov in vpliva na podjetje – vključno z vašim povezovanjem z drugimi oddelki in položajem marketinga v podjetju.

Vsaka prijava je tudi prenos znanja znotraj podjetja in širše v stroki. Z izmenjavo izkušenj in najboljših praks vsi skupaj spodbujamo nadaljnji razvoj in izboljšave v vseh področjih delovanja.

Nagrada je tudi odličen način za pozicioniranje marketinga znotraj podjetja ter krepitev njegovega ugleda.

Bodite ponosni na svojo inovativnost in uspehe ter dajte priložnost ekipi, da praznuje svoje dosežke!

Najboljša podjetja, torej vse finaliste in zmagovalce, Društvo za marketing Slovenije preko različnih medijev in dogodkov izpostavi ter tako predstavi širši javnosti.

MARKETINŠKA ODLIČNOST NI SAMO NAGRADA

MARKETINŠKA ODLIČNOST je način razmišljanja

Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...

MARKETINŠKA ODLIČNOST daje moč podjetju

Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je rezultat ekipe

Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ljubi izzive

Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ni naključje

Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.

MARKETINŠKA ODLIČNOST sta znanje
in pogum

Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je način razmišljanja

Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...

MARKETINŠKA ODLIČNOST daje moč podjetju

Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je rezultat ekipe

Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam