Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...
Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.
Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.
Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.
Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.
Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.
Marketinška odličnost nagrajuje odlične posamezne marketinške projekte, prakse in strategije.
Podjetja lahko svoje projekte prijavijo v 4 glavne kategorije. V vsaki od kategorij se izberejo do 3 finalisti. Komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca. Poleg tega se podeli glavna nagrada – najboljšemu projektu / ideji / inovaciji izmed vseh kategorij po mnenju komisije.
V to kategorijo sodijo najbolj celoviti marketinški projekti, ki zajemajo širši spekter marketinških aktivnosti in razmišljanja. Marketinška naravnanost se torej izraža tako v poslovni strategiji podjetja kot tudi skozi dejansko delovanje podjetja.
PRIMER: pretekli veliki zmagovalci nagrade marketinška odličnost
Trajnostno delovanje mora biti sestavni del strategije vsakega podjetja. Praviloma je marketing srce trajnostnega razvoja, ki spodbuja vedno nove korake naprej. V to kategorijo torej prijavite projekte, ki imajo izrazito trajnostno usmeritev s pozitivnimi družbenimi in/ ali okoljskimi učinki ter se pozitivno odražajo tudi na poslovanju.
Lahko gre za posamezne interne, B2B ali B2C projekte ali inovacije, lahko pa prijavite tudi celovito strategijo trajnostnega razvoja podjetja.
Projekte, ki jih prijavite v to kategorijo, odlikuje odlično obvladovanje posebnih okoliščin. Gre za odličen odziv marketinga na posebne razmere, kot so nov konkurent na trgu, znaten dvig cen surovin, spremembe v celotni panogi, družbeno dogajanje, ki vpliva na odločitve ljudi, združevanje ali prevzemi podjetij, izguba dela trga ... Sem sodijo torej projekti ali rešitve, ki jih je podjetje izvedlo kot odgovor na posebne okoliščine.
V to kategorijo se prijavijo projekti, ki jih lahko opišete z besedo 'novo', 'narejeno drugače' in so lahko samo del neke večje marketinške zgodbe.
Za nagrado marketinška odličnost se lahko potegujejo projekti, ki izpolnjujejo spodnje pogoje.
Izbor nagrad opravi strokovna komisija. Člane v komisiji imenuje upravni odbor DMS.
Pri prijavi na nagrado bodite pozorni na to, v katero kategorijo prijavljate svoj projekt.
Nagrada marketinška odličnost je sijajna priložnost, da marketing izpostavi svojo vrednost tudi izven okvirjev marketinške stroke. Z nagrado marketinška odličnost želimo utrditi zavest, da je marketing interdisciplinarna funkcija in gonilo rasti podjetja. S pravilno umestitvijo marketinga na strateško mesto v podjetju je lahko ravno marketing tisti, ki ustvarja pogoje za rast tudi v nepredvidljivih časih. Marketinška odličnost je relevantna in priznana strokovna nagrada v slovenski marketinški stroki, s katero nagrajujemo samo najboljše. S prenovo želimo poiskati in nagraditi najboljše marketinške projekte v slovenskih podjetjih.
Priprava prijave za marketinško odličnost je celovit postopek, uporabna pa je tudi za temeljit pregled projektov in delovanja marketinga v podjetju - rezultatov, povezovanja z drugimi oddelki, različnih aktivnosti, položaja marketinga v podjetju ... Najboljša podjetja Društvo za marketing Slovenije vsako leto izpostavi preko različnih medijev in dogodkov.
Kaj čaka zmagovalce?
Nekaj nasvetov, kako napisati prijavo, ki izstopa, je za vas pripravil dr. Mitja Pirc (Deloitte). Na voljo so na tej povezavi.