KOMU JE NAMENJENA?
Vpisi v akademijo potekajo do začetka meseca marca. Celoten izobraževalni program traja eno celo leto, in sicer od marca do marca.
Udeleženci bodo pripravili izzive, ki jih želijo reševati. Iz tega nabora projektov bo kasneje vsak posameznik anonimno izbral svoj izziv in na ta način izbral svoj par. Zaželeno je, da se par čim večkrat sestane in skuša rešiti izziv, pri tem je bolj kot končna rešitev pomemben proces dela. Posamezne projekte bodo udeleženci predstavili na dvodnevni strateški delavnici na Bledu. Celoten koncept bo predstavljen na uvodnem srečanju Marketinške akademije za mlade talente.
1. del - Predstavitev projektov
Prvi del delavnice bo namenjen predstavitvi projektov »peer to peer coachinga«.
2. del - Delavnica marketinška strategija
V dopoldanskem delu prvega dne bo Lovro Gruden, direktor svetovalnega podjetja Indigo Consulting, v štirih urah podrobno predstavil vse, kar je potrebno vedeti o postavljanju dobre marketinške strategije. Delavnica bo praktično obarvana, saj bodo morali udeleženci morali sestaviti strategijo za fiktivna podjetja, ki so se znašla v različnih situacijah in različnih pozicijah na trgu.
3. del - Delavnica finance za marketingaše
V drugem delu se bomo poglobili v finance za marketingaše. V sklopu dvournega predavanja bo Lovro predaval o pomembnosti razumevanja finančnih podatkov za strateško odločanje v marketingu. Za pokušino si lahko preberete zapis z Marketing TOPX izobraževanja, kjer je Lovro naslavljal prav to tematiko - kako pomembno je poznavanje financ za učinkovito komunikacijo z vodstvom.
4. del - Delavnica vodenja in timskega dela
Tekom drugega dneva bomo govorili o vodenju in timskem delu, poudarek bo na medsebojnih odnosih in preklopu med poslovnim ter zasebnim življenjem. Delavnico bo vodil psiholog, psihoterapevt, trener in predavatelj Sandi Kofol iz podjetja O.K. Consulting.
Za prigrizke in večerjo bo poskrbljeno, manjkalo pa ne bo niti druženja in dobre volje!
Delavnica je namenjena prepoznavanju naših talentov po metodi, ki temelji na zagotavljanju transformacije podjetij osnovane na odlikah zaposlenih. Pri tej metodi ne popravljamo slabosti, temveč gradimo odlike, ki kasneje vodijo v višjo zavzetost zaposlenih, prevzemanje odgovornosti in boljše zaupanje. Skozi delavnico odgovarjamo na vprašanji:
Delavnico vodi Maruša Grah iz podjetja e2grow.
Izobraževanje bo namenjeno osvojitvi tehnik, ki jih moramo obvladovati, če želimo zbuditi in držati pozornost občinstva. Od načel klasične retorike se bomo sprehodili do orodij, ki nam pomagajo pri obvladovanju stresa in treme. Delavnico vodi Martina Merslavič, globalna licencirana trenerka komunikacijskih veščin po metodi Own The Room in ena najbolje ocenjenih predavateljic na DMS izobraževanjih. Če vas zanima, kako potekajo njene delavnice, vabljeni v našo zakladnico marketinškega znanja.
Marketing TOPX je format dogodkov, ki združuje predavanja in delo v skupini. Uporabne in strokovne vsebine so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj in dodatno inspiracijo, ki jo v današnjem času nenehnih sprememb še kako potrebujemo. Na Marketing TOPX izobraževanjih vam znanje predajajo vrhunski strokovnjaki na svojih področjih.
Vabimo vas, da pokukate v naš kotiček reportaž, kjer si lahko preberete nekaj utrinkov s preteklih Marketing TOPX izobraževanj. V sklopu Marketinške akademije se boste udeležili šestih izobraževanj.
Drugi del Marketinške akademije je namenjen individualnemu delu s poudarkom na mentorskem odnosu.
NAMEN MENTORSKEGA PROGRAMA
Osnovni namen mentorskega programa je povezati udeležence Marketinške akademije z izkušenimi strokovnjaki, ki bodo mentorirancu s svojim znanjem pomagali pri razvoju kompetenc in reševanju izzivov na izbranem strokovnem področju, obenem pa bodo skrbeli za prenos izkušenj in dobrih praks med generacijami in industrijami.
POGOJI
Udeleženec mora za prijavo za mentorski odnos izpolnjevati naslednje pogoje:
IZBOR MENTORJA
Vodstvo Marketinške akademije pripravi seznam mentorirancev, ki dosegajo kriterije in uskladi povezave mentorirancev s potencialnimi mentorji, pri čemer upošteva interesna področja kandidatov za mentorirance. Prvi korak je povezava mentorskih parov med seboj.