KOMU JE NAMENJENA?

Marketinška akademija za mlade marketinške talente je izobraževalni program Društva za marketing Slovenije, namenjen mladim marketinškim talentom, ki že delujejo na področjih marketinga, komunikacije, odnosov z javnostmi in prodaje ter želijo napredovati v karieri in prevzeti vodstvene položaje.

KAJ PRIDOBIM?

Marketinška akademija omogoča profesionalno napredovanje na različnih poslovnih področjih. Omogoča nadgradnjo marketinškega znanja in vodstvenih veščin ter širjenje družbene mreže poznanstev v marketinški in širši poslovni javnosti.
Nadgradnja marketinškega znanja
Nadgradnja in pridobivanje vodstvenih veščin
Sposobnost praktične izdelave in vodenja marketinških projektov
Širjenje družbene mreže med udeleženci, predavatelji in mentorji
Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS v okviru osnovnega nivoja članstva.
Po zaključku možnost udeležbe na dogodkih naprednega nivoja članstva za ceno osnovnega nivoja članstva
Vpis

MENTORSKI PROGRAM

Drugi del Marketinške akademije je namenjen individualnemu delu s poudarkom na mentorskem odnosu.

NAMEN MENTORSKEGA PROGRAMA

Osnovni namen mentorskega programa je povezati udeležence Marketinške akademije z izkušenimi strokovnjaki, ki bodo mentorirancu s svojim znanjem pomagali pri razvoju kompetenc in reševanju izzivov na izbranem strokovnem področju, obenem pa bodo skrbeli za prenos izkušenj in dobrih praks med generacijami inindustrijami.

POGOJI

Udeleženec mora za prijavo za mentorski odnos izpolnjevati naslednje pogoje:

  • Obisk vsaj 70 % predavanj Marketing TOPX
  • Udeležba na delavnici poslovno nastopanje (v dveh delih)
  • Udeležba na dvodnevni delavnici (junijska strateška delavnica na Bledu)

IZBOR MENTORJA

Vodstvo Marketinške akademije pripravi seznam mentorirancev, ki dosegajo kriterije in uskladi povezave mentorirancev s potencialnimi mentorji, pri čemer upošteva interesna področja kandidatov za mentorirance. Prvi korak je povezava mentorskih parov med seboj.

Vpis

Kaj vključuje MARKETINŠKA AKADEMIJA?

Članstvo v DMS za leto 2019
Udeležbo na vseh izobraževanjih Marketing TOPX (od marca do decembra 2019)
Udeležbo na spoznavnem uvodnem srečanju v marcu
Ekskluzivno dvodnevno delavnico v juniju 2019, namenjeno le udeležencem akademije
Udeležbo na ekskluzivni enodnevni delavnici v marcu 2019
Udeležbo na teambuildingu v marcu 2019
Udeležbo v mentorskem programu v letu 2019 (če kandidat izpolni pogoje za vključitev v mentorski program)
Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS v okviru osnovnega nivoja članstva
Uveljavljanje ostalih članskih ugodnosti DMS
Vpis
Akademijo za mlade marketinške talente podpira

vpisni pogoji

Izpolnitev
e-prijavnice
Vsaj 1 do 5 let delovnih izkušenj na ustreznem področju
Plačilo vpisnine.
950 EUR + DDV
Vpis
KAJ SO O AKADEMIJI POVEDALI UDELEŽENCI?
Matjaž Kljajić, Mediade
Po izobrazbi sem novinar, zato je bila marketinška akademija odlična priložnost, da novinarsko znanje nadgradim še z marketinškim. Program je zasnovan zares dobro in ponuja ogromno izobraževanj, ki zajamejo številne vsebine iz sveta marketinga. Všeč mi je tudi, da se program dotakne tako konkretnih aktivnosti in orodij kot tudi širših tem, kot so denimo strategije. Navdušilo me je tudi to, da se je na akademiji oblikovala skupina podobno mislečih posameznikov in nastalo je odlično okolje za izmenjavo mnenj in nasvetov. Tudi smeha ni manjkalo.
Ajda Cehner, Doorson
Marketinška akademija mi je omogočila pridobivanje celostnega marketinškega znanja. Ob svojem delu se veliko naučimo o različnih marketinških orodjih in aktivnostih, akademija pa ti ponudi zares širok nabor tem. Na izobraževanjih dobimo temeljit vpogled v določeno tematiko, skozi program pa bo vsakdo našel teme, ki so mu blizu in ki jih želi še bolj poglobiti. Poseben vrhunec akademije so druženja, denimo kuharska delavnica in dvodnevna intenzivna delavnica na Bledu, kjer se »sošolci« še bolje spoznamo in tudi zabavamo.
Saša Špiler, Nomago
Marketinška akademija je odličen program, na katerem mladi marketingaši dopolnimo svoje znanje, predvsem pa dobimo širši vpogled v marketinško stroko. Poleg odlično organiziranih predavanj in vrhunskih predavateljev, me je navdušilo tudi sproščeno vzdušje, ki smo ga ustvarili člani akademije. Marketinška akademija omogoča izmenjavo mnenj in znanj med marketingaši, zato jo zagotovo priporočam tistim, ki želite nadgraditi svoje znanje in spoznati nove ljudi iz stroke.
Teja Šulin Podkrajšek, Pristop media
Če dopoldan pred srečanjem meniš, da danes res nimaš časa še za to, je po končanem predavanju občutek drugačen. Domov odideš z novim navdihom in novim znanjem. Z akademijo spletaš nova znanja oziroma vezi, ki ti bodo zagotovo koristila v tvoji karieri.

vpis

Rok prijave: 5. marec 2019
vpis 2019
Skrajni rok za morebitno (pisno) odpoved je 6 delovnih dni pred pred pričetkom Akademije za mlade marketinške talente. Če se boste odjavili do vključno 6 dni pred pričetkom Akademije, vam bomo zaračunali administrativne stroške (50 % vpisnine), pri poznejši odjavi pa vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti. V primeru odjave nam morate to pisno sporočiti na e-naslov info@dmslo.si.

predavatelji

Denis Oštir

Direktor korporativnega komuniciranja v družbi Gorenje

Denis Oštir ima pripovedovanje zgodb v krvi. Skoraj 20 let izkušenj v medijih je v večini nabiral v podjetju Pro Plus. Od novinarja, redaktorja in urednika do odgovornega urednika digitalnih vsebin. Sodeloval je v strateškem odboru mednarodne mreže komercialnih televizijskih postaj ENEX in pomagal pri oblikovanju nove strategije združenja. Danes v Gorenju skrbi za korporativno komuniciranje, po prevzemu pa za Hisense sodeluje tudi pri razvoju lastne vsebinske platforme. Rad kuha. In skuhano poje.

Jasna Suhadolc

Direktorica agencije Actuado d.o.o.

Jasna Suhadolc je direktorica agencije Actuado in izkušena strokovnjakinja s področja digitalnega komuniciranja z več kot 20-letnimi izkušnjami. Sodeluje z domačimi in tujimi naročniki pri strategijah inbound marketinga in prodaje ter svetuje, izobražuje in predava. Obožuje marketing in nove tehnologije, predvsem pa je velika ljubiteljica predlog in seznamov za preverjanje. V zadnjem času se veliko posveča vrednosti, ki jih imajo za naročnike chatboti, webinarji in umetna inteligenca (AI). Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja in pogosta predavateljica na različnih strokovnih konferencah. Je tudi pogosta žirantka pri podelitvi nagrad Effie in IABC Gold Quill, trenutno pa je tudi članica upravnega odbora IABC EMENA.

Lovro Gruden

Poslovni svetovalec v podjetju Indigo Consulting

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo intrgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Kot študent je naprej v družbi za upravljanje premoženja analiziral strukture vzajemnih skladov, potem pa v družbi za proizvodnjo telekomunikacijske opreme pripravljal finančne analize, investicijske načrte, upravljal z denarnimi tokovi in svetoval vodstvu glede odločitev na podlagi finančnih izkazov. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney in sodeloval na projektih optimizacije logistike, prestrukturiranj, optimizacije procesov, M&A in drugih projektih. Od leta 2014 je član ekipe poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer se večinoma ukvarja z optimizacijo procesov, prodajnimi strategijami, priprave taktik na podlagi velike količine podatkov in drugimi projekti, ki jih opravlja za večja podjetja v regiji znotraj različnih industrij. Ključna dodana vrednost za predavanje je vsekakor njegov širok spekter znanja z različnih področij, tako financ, kot marketinga, logistike, razvoja, IT in razumevanje kako odločitve enega oddelka vplivajo na delovanje drugih ter kako jih primerno usklajevati.

Martina Merslavič

trenerka in vodja regije Adriatic, Own The Room

Martina je ena izmed 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room. Posameznike in organizacije spodbuja, da spregovorijo izven svoje cone udobja. Trdno verjame, da je rast pogojena z vstopanjem v območje neznanega, s preizkušanjem novih pristopov in z učenjem na lastnih napakah. Prepričana je, da je reševanje problemov najboljši vzvod napredovanja. Njen cilj je izkoristiti vsako priložnost za dvigovanje standardov na področju javnega nastopanja in organizacijskega komuniciranja. Martina je sicer odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov ter cenjena trenerka javnega nastopanja. Trenutno sodeluje z različnimi podjetji kot svetovalka in izvaja komunikacijske treninge za posameznike in podjetja. Martina je prejemnica različnih strokovnih nagrad, med drugim IABC Gold Quill, Effie, Prizma in globalne nagrade Werner von Siemens Communications Award. Bila je članica žirij v sklopu festivala Effie, Prizma in Najboljše letno poročilo. Kot ena od 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room Martina uslužbencem mednarodnih korporacija v New Yorku, Frankfurtu, Copenhagnu, Rotterdamu, Budimpešti, Munchnu, Ljubljani in Zagrebu pomaga razvijati komunikacijske in posledično tudi voditeljske veščine.

Nataša Japelj

Mag. Nataša Japelj je strokovnjakinja za korporativni marketing s 15 letnimi izkušnjami v mednarodnem poslovnem okolju. Področja, na katerih najraje deluje in spreminja ustaljene vzorce na boljše: identitete blagovnih znamk, agilni marketing, kripto in ICO, gradnje učinkovitih teamov in sodelovanja, fleksibilnost in večopravilnost, B2C & B2B.

Nataša Mithans

Director of Digital Strategy (Vareo)

Mag. Nataša Mithans ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Bila je tudi strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus pa je bila podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje.

Petra Oseli

izvršna direktorica, Arhea

Petra Oseli se s preučevanjem izkušnje strank in uporabnikov ukvarja že 20 let, vse od začetkov študija komunikologije in antropologije. Še posebej jo zanima poglobljen vpogled v nakupne in uporabniške navade, zato so njena strast segmentacijske študije in kvalitativne analize za potrebe razvoja produktov in izboljševanja storitev. Petra je specialist za storitvene dejavnosti, največ izkušenj ima na področju finančnih dejavnosti, informacijskih tehnologij in spletnega poslovanja ter v turizmu, zato v pristopih k izboljševanju izkušnje strank in razvoju storitev uspešno združuje poznavanje vedenja uporabnikov in storitvenih dejavnosti. Vodstvu Arhee se je pridružila oktobra 2017, skupaj pa sodelujejo že več kot deset let. Arhea je specialist za razumevanje lastnih strank, razvoj trga in poslovnih modelov.

Sandi Kofol

Psiholog, psihoterapevt, coach in predavatelj, O.K. Consulting

Sandi Kofol je po izobrazbi univerzitetni diplomirani psiholog z več kot desetletnimi izkušnjami na področju individualnega svetovanja in izvajanja izobraževalnih delavnic. Dve leti je preizkušal tudi veščine vodenja v praksi, kot vodja v večjem avtomobilskem slovenskem podjetju. Stres in emocionalna inteligentnost sta njegovi priljubljeni področji dela in raziskovanja. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije.

Simona Koren

Simona je del digitalno transformacijske pisarne v Atlantic Grupi, kjer kot Master Ninja vodi skupino digitalnih Ninj, odgovornih za digitalno transformacijo marketinga blagovnih znamk na nivoju skupine. V FMCG Nekonvencionalna in entuziazma polna zgodovinarka, ki sestanke zaključi s sloganom ‘’Akcija!’’, je v marketinški svet zašla čisto slučajno. In tukaj ostaja že 18 let, od tega 17 v FMCG. Prvi marketinški dril je izkusila v Unileverju, kjer je 5 let vodila blagovno znamko Axe in za to vodenje bila prvič nagrajena z Effijem. Marketinško strast je v naslednjih 10 let podžigala kot kraljica prebave na Atlantic Grupi z vodenjem marketinga blagovne znamke Donat Mg za 20 držav. Blagovna znamka se je pod njenim vodenjem razcvetela tako strateško, komunikacijsko kot tudi prodajno. V teh letih je postala zbirateljica različnih marketinških nagrad, najbolj ponosna je na zlato nagrado Effie za ‘’Prenovo in pomladitev blagovne znamke Donat Mg’’.

Tilen Travnik

Tilen Travnik je COO pri podjetju DLabs, kjer svoje 15-letne izkušnje s področja agilnega vodenja uporablja pri optimizaciji razvojnih procesov internetnih produktov. Kombiniranje znanj iz raziskovalne sfere, MBA in vitkega podjetništva mu omogočata, da hitro izboljšuje razvojne procese tako v korporacijah kot v mladih podjetjih.V zadnjih petih letih je uspešno preobrazil vodstva in ekipe v več kot 20 podjetjih tako doma kot v Veliki Britaniji. Trenutno je svetovalec za razvoj v petih od njih.

dr. Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Deloitte, predsednik upravnega odbora DMS

Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Je predsednik aktualnega upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam