KOMU JE NAMENJENA?

Marketinška akademija za mlade talente je izobraževalni program Društva za marketing Slovenije, namenjen mladim marketinškim talentom, ki že delujejo na področjih marketinga, komunikacije, odnosov z javnostmi in prodaje ter želijo napredovati v karieri in prevzeti vodstvene položaje.

KAJ PRIDOBIM?

Marketinška akademija omogoča profesionalno napredovanje na različnih poslovnih področjih. Omogoča nadgradnjo marketinškega znanja in vodstvenih veščin ter širjenje družbene mreže poznanstev v marketinški in širši poslovni javnosti.
Nadgradnja marketinškega znanja
Nadgradnja in pridobivanje vodstvenih veščin
Sposobnost praktične izdelave in vodenja marketinških projektov
Širjenje družbene mreže med udeleženci, predavatelji in mentorji
Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS v okviru osnovnega nivoja članstva.
Po zaključku možnost udeležbe na dogodkih naprednega nivoja članstva za ceno osnovnega nivoja članstva
Vpis

KAJ VKLJUČUJE MARKETINŠKA AKADEMIJA?

PEER TO PEER COACHING

Udeleženci bodo pripravili izzive, ki jih želijo reševati. Iz tega nabora projektov bo kasneje vsak posameznik anonimno izbral svoj izziv in na ta način izbral svoj par.  Zaželeno je, da se par čim večkrat sestane in skuša rešiti izziv, pri tem je bolj kot končna rešitev pomemben proces dela. Posamezne projekte bodo udeleženci predstavili na dvodnevni strateški delavnici na Bledu. Projekt bo ocenjevala komisija. Celoten koncept bo predstavljen na uvodnem srečanju Marketinške akademije za mlade talente.

STRATEŠKA DELAVNICA NA BLEDU

1. del - Predstavitev projektov

Prvi del delavnice bo namenjen predstavitvi projektov »peer to peer coachinga« pred komisijo. Sledila bo razglasitev zmagovalca.

2. del - Delavnica marketinška strategija

V dopoldanskem delu prvega dne bo Lovro Gruden, direktor svetovalnega podjetja Indigo Consulting, v štirih urah podrobno predstavil vse, kar je potrebno vedeti o postavljanju dobre marketinške strategije. Delavnica bo praktično obarvana, saj bodo morali udeleženci morali sestaviti strategijo za fiktivna podjetja, ki so se znašla v različnih situacijah in različnih pozicijah na trgu.

3. del - Delavnica finance za marketingaše

V drugem delu se bomo poglobili v finance za marketingaše. V sklopu dvournega predavanja bo Lovro predaval o pomembnosti razumevanja finančnih podatkov za strateško odločanje v marketingu. Za pokušino si lahko preberete zapis z Marketing TOPX izobraževanja, kjer je Lovro naslavljal prav to tematiko - kako pomembno je poznavanje financ za učinkovito komunikacijo z vodstvom.

4. del - Delavnica vodenja in timskega dela

Tekom drugega dneva bomo govorili o vodenju in timskem delu, poudarek bo na medsebojnih odnosih in preklopu med poslovnim ter zasebnim življenjem. Delavnico bo vodil psiholog, psihoterapevt, trener in predavatelj Sandi Kofol iz podjetja O.K. Consulting.

Za prigrizke in večerjo bo poskrbljeno, manjkalo pa ne bo niti druženja in dobre volje!

DELAVNICA ODKRIVANJE POTENCIALOV

Delavnica je namenjena prepoznavanju naših talentov po metodi, ki temelji na zagotavljanju transformacije podjetij osnovane na odlikah zaposlenih. Pri tej metodi ne popravljamo slabosti, temveč gradimo odlike, ki kasneje vodijo v višjo zavzetost zaposlenih, prevzemanje odgovornosti in boljše zaupanje. Skozi delavnico odgovarjamo na vprašanji:

  • Zakaj moramo najprej delati na sebi, preden lahko učinkovito vodimo druge?
  • Kako gradimo vodje v podjetjih?

Delavnico vodi svetovalec za zavzetost zaposlenih, coach za razvoj vodij, in svetovalec za uvajanje sprememb v organizacije Borut Jeglič iz podjetja e2grow. Vabljeni k branju zapisa z njegove lanskoletne delavnice.

DELAVNICA POSLOVNO NASTOPANJE

Izobraževanje bo namenjeno osvojitvi tehnik, ki jih moramo obvladovati, če želimo zbuditi in držati pozornost občinstva. Od načel klasične retorike se bomo sprehodili do orodij, ki nam pomagajo pri obvladovanju stresa in treme. Delavnico vodi Martina Merslavič, globalna licencirana trenerka komunikacijskih veščin po metodi Own The Room in ena najbolje ocenjenih predavateljic na DMS izobraževanjih. Če vas zanima, kako potekajo njene delavnice, vabljeni v našo zakladnico marketinškega znanja.

MARKETING TOPX

Marketing TOPX je format dogodkov, ki združuje predavanja in delo v skupini. Uporabne in strokovne vsebine so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj in dodatno inspiracijo, ki jo v današnjem času nenehnih sprememb še kako potrebujemo. Na Marketing TOPX izobraževanjih vam znanje predajajo vrhunski strokovnjaki na svojih področjih.

Vabimo vas, da pokukate v naš kotiček reportaž, kjer si lahko preberete nekaj utrinkov s preteklih Marketing TOPX izobraževanj. V sklopu Marketinške akademije se boste udeležili šestih izobraževanj.

MENTORSKI PROGRAM

Drugi del Marketinške akademije je namenjen individualnemu delu s poudarkom na mentorskem odnosu.

NAMEN MENTORSKEGA PROGRAMA

Osnovni namen mentorskega programa je povezati udeležence Marketinške akademije z izkušenimi strokovnjaki, ki bodo mentorirancu s svojim znanjem pomagali pri razvoju kompetenc in reševanju izzivov na izbranem strokovnem področju, obenem pa bodo skrbeli za prenos izkušenj in dobrih praks med generacijami inindustrijami.

POGOJI

Udeleženec mora za prijavo za mentorski odnos izpolnjevati naslednje pogoje:

  • Obisk vsaj 70 % predavanj Marketing TOPX
  • Udeležba na delavnici poslovno nastopanje (v dveh delih)
  • Udeležba na dvodnevni delavnici (junijska strateška delavnica na Bledu)

IZBOR MENTORJA

Vodstvo Marketinške akademije pripravi seznam mentorirancev, ki dosegajo kriterije in uskladi povezave mentorirancev s potencialnimi mentorji, pri čemer upošteva interesna področja kandidatov za mentorirance. Prvi korak je povezava mentorskih parov med seboj.

Vpis

Kaj vključuje MARKETINŠKA AKADEMIJA?

Članstvo v DMS za leto 2020
Udeležbo na vseh izobraževanjih Marketing TOPX (od septembra 2020 do marca 2021)
Udeležbo na spoznavnem uvodnem srečanju v juniju
Ekskluzivno dvodnevno delavnico v septembru 2020, namenjeno le udeležencem akademije
Udeležbo na ekskluzivni enodnevni delavnici v novembru 2020
Udeležbo na teambuildingu v juniju 2020
Udeležbo v mentorskem programu v letu 2021 (če kandidat izpolni pogoje za vključitev v mentorski program)
Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS v okviru osnovnega nivoja članstva
Uveljavljanje ostalih članskih ugodnosti DMS
Vpis
Marketinško akademijo za mlade talente podpira

vpisni pogoji

Izpolnitev
e-prijavnice
Vsaj 1 do 5 let delovnih izkušenj na ustreznem področju
Plačilo vpisnine
1.250 EUR + DDV
Vpis
KAJ SO O AKADEMIJI POVEDALI UDELEŽENCI?
Maša Gregorič, Pristop media

Akademija mi je poleg novih poznanstev prinesla tudi številna nova znanja. Programu ne manjka niti zelo zabavnih neformalnih druženj, skozi katere se dodatno povežeš z ostalimi udeleženci programa.
Matevž Aubreht, Medis

Marketinška akademija prinaša kakovostna predavanja in delavnice, spoznavanje novih ljudi, pridobivanje novih poznanstev ter se druženje z zelo uspešnimi in motiviranimi sošolci. Na koncu pa dobiš za nagrado še uspešnega mentorja po meri!
Alexandra Vrančič, Studio Moderna

Akademija mi je dala pregled ali pa vpogled v širino, ki jo zajema marketing – različni pristopi, zanimivi primeri iz prakse, zanimivi ljudje ter seveda prijetna družba. V sklopu mentorskega programa sem se lotila konkretnega vsakodnevnega izziva in njegovo rešitev že danes uporabljam pri svojem delu.
Nika Frece, Luna \TBWA

Akademija mi je dala priložnost, da sem spoznala ogromno perspektivnih in navdihujočih posameznikov, ki so bili sprva samo moji »sošolci« na Akademiji, danes pa so to prijatelji in kolegi, h katerim se obračam, ko potrebujem nasvete ali pa samo dodatno motivacijo.
Ana Cergolj Kebler, Zavarovalnica Triglav

Dodana vrednost odlične strokovne vsebine v marketinški akademiji je dejstvo, da nas je akademija povezala z novimi mladimi "sparing" partnerji iz našega področja - tako za strokovne debate in kolegialno pomoč kot za poglobljen razmislek, kam in kako bomo v prihodnjih letih svoj talent unovčili.
Nika Todorovski, Pristop media

Na marketinški akademiji sem spoznala zanimive ljudi z različnih področij, podjetij in agencij, kar je poleg predavanj in izobraževanj nudilo še dodatno širino. Največ sem odnesla iz posebnih delavnic in izobraževanj, ki so bila namenjena samo udeležencem akademije. Delo v manjših skupinah je bolj strukturirano in predavatelji se lahko še bolj posvetijo vsakemu posamezniku.
Tomaž Štucin, Squalomail

Akademija je bila zame odlična priložnost za spoznavanje zeloširokega spektra znanj, ki ga potrebuje sodobni marketingaš. Večina drugihizobraževanj je ozko usmerjenih v eno samo smer, v Marketinški akademiji padejansko dobiš tudi širino, ki je nujno potrebna za profesionalno rast.

vpis

Rok prijave: 15. JUNIJ 2020
vpis 2020
Skrajni rok za morebitno (pisno) odpoved je 6 delovnih dni pred pred pričetkom Marketinške akademije za mlade talente. Če se boste odjavili do vključno 6 dni pred pričetkom Akademije, vam bomo zaračunali administrativne stroške (50 % vpisnine), pri poznejši odjavi pa vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti. V primeru odjave nam morate to pisno sporočiti na e-naslov info@dmslo.si.

predavatelji

Lovro Gruden

Direktor, Indigo Consulting

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo intrgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Kot študent je naprej v družbi za upravljanje premoženja analiziral strukture vzajemnih skladov, potem pa v družbi za proizvodnjo telekomunikacijske opreme pripravljal finančne analize, investicijske načrte, upravljal z denarnimi tokovi in svetoval vodstvu glede odločitev na podlagi finančnih izkazov. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney in sodeloval na projektih optimizacije logistike, prestrukturiranj, optimizacije procesov, M&A in drugih projektih. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Martina Merslavič

trenerka in vodja regije Adriatic, Own The Room

Martina je ena izmed 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room. Posameznike in organizacije spodbuja, da spregovorijo izven svoje cone udobja. Trdno verjame, da je rast pogojena z vstopanjem v območje neznanega, s preizkušanjem novih pristopov in z učenjem na lastnih napakah. Prepričana je, da je reševanje problemov najboljši vzvod napredovanja. Njen cilj je izkoristiti vsako priložnost za dvigovanje standardov na področju javnega nastopanja in organizacijskega komuniciranja. Martina je sicer odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov ter cenjena trenerka javnega nastopanja. Trenutno sodeluje z različnimi podjetji kot svetovalka in izvaja komunikacijske treninge za posameznike in podjetja. Martina je prejemnica različnih strokovnih nagrad, med drugim IABC Gold Quill, Effie, Prizma in globalne nagrade Werner von Siemens Communications Award. Bila je članica žirij v sklopu festivala Effie, Prizma in Najboljše letno poročilo. Kot ena od 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room Martina uslužbencem mednarodnih korporacija v New Yorku, Frankfurtu, Copenhagnu, Rotterdamu, Budimpešti, Munchnu, Ljubljani in Zagrebu pomaga razvijati komunikacijske in posledično tudi voditeljske veščine.

Mojca Pesendorfer

Vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, je v Drogi Kolinski / Atlantic Grupi odgovorna za strategijo znamke Argeta, tržne komunikacije in vodenje strateških projektov razvoja znamke s strani marketinga. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.

Petra Čadež

Marketing Director, SBU Savoury Spreads, Atlantic Grupa

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga,strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.

Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Sandi Kofol

Psiholog, psihoterapevt, coach in predavatelj, O.K. Consulting

Sandi Kofol je po izobrazbi univerzitetni diplomirani psiholog z več kot desetletnimi izkušnjami na področju individualnega svetovanja in izvajanja izobraževalnih delavnic. Dve leti je preizkušal tudi veščine vodenja v praksi, kot vodja v večjem avtomobilskem slovenskem podjetju. Stres in emocionalna inteligentnost sta njegovi priljubljeni področji dela in raziskovanja. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije.

Črt Podlogar

Senior strategist, Red Orbit

Črt Podlogar v digitalni industriji deluje deset let. Kot vodja projektov je delal za velikega spletnega trgovca v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, kjer je skrbel za razvoj spletnih strani, nadgradnjo in optimizacijo stopenj konverzije v ekosistemu več kot stotih spletnih strani. Po nekaj letih, ki jih je posvetil razvoju spletnih strani in optimizaciji stopenj konverzije za povečanje spletne prodaje in prihodkov, je prešel na področje digitalnega oglaševanja. Zadnja leta se tako osredotoča na različne vidike marketinga učinkovitosti kot vodja projektov in digitalni strateg, pri čemer pomaga srednje velikim in velikim podjetjem doseči njihove prodajne rezultate.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam