ZNANJE, KI SOUSTVARJA USPEŠNE ŠPORTNE ZGODBE.

Šport je poln čustev, predanosti, zmag in padcev. Je zgodba velikih in močnih src, a je tudi ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu. Zato potrebuje podporo poglobljenega marketinškega znanja.

Akademija športnega marketinga vas nauči, kako z marketinško močjo graditi pogoje, da športniki dobijo več podpore, klubi več možnosti za rast in razvoj novih talentov, navijači pa še več razlogov za navdušenje.

DOBRODOŠLI V EKIPO!

Šest modulov v dveh sklopih (začetni in nadaljevalni) vam bo dalo celovito razumevanje športnega marketinga – od pridobivanja sponzorjev in organizacije dogodkov do vpogleda v najnovejše trende in strategije, ki premikajo meje.  

KAJ PRIDOBIM S TRENINGOM NA 
AKADEMIJI?

Z Akademijo športnega marketinga pridobite poglobljeno novo znanje in praktične veščine. Predavali vam bodo strokovnjaki, ki imajo dolgoletne izkušnje v športu in športnem marketingu, strokovnjaki za sponzorstva in organizacijo športnih dogodkov, srečali se boste z vrhunskimi šporniki, dobili mentorja, se udeležili zanimivih dogodkov.
Čisto vse, kar morate vedeti o zbiranju in upravljanju sponzorskih sredstev
Praktični nasveti za uspešno organizacijo različnih športnih dogodkov
Poglobljeno razumevanje trendov in strategij v športnem marketing
Vpogled v zakulisje športa in razumevanje športnikov
Velik nov krog ljudi, s katerimi se boste povezali in lahko sodelovali v prihodnosti
Certifikat, ki vam bo odpiral nove poslovne priložnosti

KOMU priporočamo vpis?

  • Odgovornim osebam v špornih klubih, zvezah in društvih.
  • Športnikom posameznikom ali odgovorni osebi v njihovi ekipi.
  • V podjetjih odgovornim za sponzorstva in aktivnosti, povezane s športom.
  • Marketinškim strokovnjakom, ki si želijo poglobiti svoje znanje.

KAJ PRAVIJO UDELEŽENCI PRVE GENERACIJE AKADEMIJE?

Premierne izvedbe Akademije športnega marketinga se je udeležilo kar 49 udeležencev.  Ob zaključku akademije so udeleženci, ki so obiskali vsaj dva modula od treh, prejeli certifikate, ki jim bodo odprli nove poslovne priložnosti v svetu športnega marketinga.

Prva generacija prejemnikov certifikata Akademije športnega marketinga.

ZAKAJ SE PRIDRUŽITI:

  • »Na športni akademiji sem spoznala predvsem to, da je treba vedno pripraviti strategijo, saj lahko le tako uspešno rešuješ izzive. Ter to, da ko pristopaš do sponzorjev, moraš pripraviti zelo dobro zgodbo.« Tinka Leskovec, Gimnastična zveza Slovenije
  • »Akademija športnega marketinga je nekaj, kar bo športnemu svetu veliko dala. Udeležbo priporočam, ker govorci na odru povejo svoje zgodbe, ki vam bodo res koristile pri vašem športnem udejstvovanju in pri poslu.« Miha Frece, Curling zveza Slovenije
  • »Od začetnega modula bom predvsem odnesla to, da moramo delati na emocijah. Te ljudi bolj povežejo, da delamo za skupno dobro.« Urška Žolnir Jugovar, OKS
  • »Jaz mislim, da je dodana vrednost tega programa še posebej za vse tiste, ki prihajamo iz manjših športov in smo na področju športnega marketinga še bosi.  To je osnovna abeceda, ki se je moremo naučiti, če se želimo resno lotiti dela.« Žiga Vrevc Žlajpah, FDV

PROGRAM AKADEMIJE 2025

Začetni program sestavljajo trije moduli, nadaljevalni program prav tako trije moduli, trajanje modula je tri do štiri ure.

  • Možna je udeležba tudi samo na posameznih modulih.
  • Za pridobitev certifikata oz. dokončanje posamezne stopnje akademije je potrebna udeležba na dveh modulih posameznega programa.
  • Vsa predavanja se izvajajo v živo.
Želite izvedeti več? Oglejte si posnetek z informativnega dne, kjer sokreatorka programa Akademije, Valentina Erčulj Džuban, vodja razvoja blagovne znamke Argeta, Atlantic Grupa, Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS in Helena Čižek, vodja projekta AŠM, podrobneje predstavijo projekt in odgovorijo na najpogostejša vprašanja. [OGLED POSNETKA INFO DNE]

začetni program

Poglobljeno izobraževanje, ki pokriva vse ključne vidike športnega marketinga, od osnov do naprednih strategij.

Začetni program je potekal oktobra 2025. Sestavljajo ga trije moduli:

MODUL 1

TEMELJI
1. oktober
14.00 – 18.00
1. OSNOVNI MARKETINŠKI KONCEPTI IN MARKETINŠKO RAZMIŠLJANJE V ŠPORTU: ZAKAJ JE ŠPORT POMEMBEN?
Petra Čadež, Atlantic Grupa
Peter Vidmar, Agencija 101
Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus
2. TRENDI V ŠPORTNI INDUSTRIJI
Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa
Ivan Todorović, Luna \TBWA
3. OBLIKOVANJE STRATEGIJE SPONZORSTVA
Aleš Petejan, Mastercard
Anže Ulčar, HK Olimpija
Špela Hus, Gimnastična zveza Slovenije
3. NOVI PRISTOPI
Tomaž Lesjak, NK Celje
4. ZAKLJUČNI POGOVOR
Alenka Potočnik Anžič, Hisense Europe
Lokacija: Slovenski olimpijski izobraževalni center

MODUL 2

akcija
8. oktober
14.00 – 18.00
1. KAKO OBLIKOVATI SPONZORSKO PONUDBO IN KAKO PRITEGNITI (PRAVE) SPONZORJE
Jožko Križan, SLOSKI
Matej Avanzo, Spontanzo in Žiga Koščak, Fundacija Goran Dragić
2. AKTIVACIJA SPONZORSTEV
Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa
Eva Šterk in Jure Tovrljan, PRISTOP
Andreja Potočnik Krajnik, OKS-ZŠZ in Ivan Todorović, Luna \TBWA
Andrej Krajner, Skupina NLB
3. OBLIKOVANJE SPONZORSKE PONUDBE
Praktična delavnica - udeleženci z znanjem iz modulov oblikujejo sponzorske ponudbe in prejmejo strokovne usmeritve, ki jih lahko takoj uporabijo pri svojem delu.
Lokacija: Slovenski olimpijski izobraževalni center

MODUL 3

taktike
15. oktober
14.00 – 18.00

Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.

Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...

Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek središča je B2B konferenca.

1. ORGANIZACIJA ŠPORTNIH TEKMOVANJ IN DOGODKOV
Sanja Martinec, Fabulatorij in Nik Jerovšek, Spontanzo
2. V ZAKULISJU ŠPORTNIH DOGODKOV
Alen Djordjević, Odbojkarska zveza Slovenije
Gašper Pavli, Sport Media Focus
3. UPRAVLJANJE IN KOMUNIKACIJA DRUŽBENIH OMREŽIJ - primeri iz prakse
Maša Čeplak in Alenka Hlebec, Zavarovalnica Triglav
Živa Deu, Atlantic Grupa
Jan Kukovec, 916HUB
Ana Lampič, Turizem Ljubljana

4. ZAKLJUČNI POGOVOR S ŠPORTNIKOM
Dejan Vinčić, nekdanji odbojkarski reprezentant in član Alpacem Kanala. Pogovor vodi Matic Flajšman.
Lokacija: Slovenski olimpijski izobraževalni center

Program še dopolnjujemo, zato so možne manjše vsebinske prilagoditve.

vpisni pogoji

Osvojite marketinško znanje, ki prinaša športne zmage in uspehe še preden sodnik zapiska začetek tekme.

Lepo prosimo, da najprej izpolnite E-prijavnico, na osnovi katere vas bomo kontaktirali ter z vami uredili vaš vpis.
Za vpis priporočamo vsaj eno leto delovnih izkušenj na ustreznem področju ter vsaj osnovno razumevanje marketinga. Če niste prepričani, ali je program primeren za vas, nam lahko tudi pišete in vam bomo svetovali.
Cena začetni program:
- posamezni modul: 320 EUR + DDV
- celotni program: 810 EUR + DDV

Rok za prijavo: 30. september 2025.

predavatelji oz. trenerji na akademiji

Alenka Hlebec

Višja strokovna sodelavka na področju upravljanja vsebin v korporativnem komuniciranju, Zavarovalnica Triglav

Alenka Hlebec je višja strokovna sodelavka na področju upravljanja vsebin v korporativnem komuniciranju. Kot univerzitetna diplomirana komunikologinja je delovala na različnih področjih v Zavarovalnici Triglav, med drugim na področju organizacije in izvedbe izobraževanj, internega komuniciranja, upravljanju družbenih omrežij in oglaševanju na njih. V zadnjih letih se večinoma posveča pripravi vsebin za družbena omrežja in digitalne kanale ter sodelovanju v različnih projektih v Skupini Triglav.

Andreja Potočnik Krajnik

Strokovna sodelavka na oddelku za marketing, OKS-ZŠZ

Andreja Potočnik Krajnik je nekdanja športna novinarka in organizatorka dogodkov z dolgoletnimi izkušnjami na področju športa, medijev in marketinga. Skoraj desetletje je soustvarjala ključne športne projekte, med drugim Košarkarsko in Rokometno Simfonijo, kjer so se od aktivnega igranja poslovili Sani Bečirović in Boštjan Nachbar ter Uroš Zorman in Luka Žvižej. Sodelovala je pri organizaciji Košarkarskega kampa Gorana Dragića in njegove poslovilne tekme I feel Slovenia Night of the Dragon. Bogate izkušnje je vnovčila tudi pri izvedbi največjih glasbenih dogodkov v Sloveniji v preteklih letih - Bizovičarjeve Slovenska muska od A do Ž, koncerta Joker Out v Stožicah in Mihe Guština – Guštija v Križankah. Petkrat je bila z ekipo nagrajena na Sportu, v predolimpijskem letu pa se je pridružila marketing ekipi Olimpijskega komiteja Slovenije.

Anže Ulčar

Generali direktor, Hokejski klub Olimpija Ljubljana

Anže Ulčar je CEO in generalni direktor HK Olimpija Ljubljana, kjer klub vodi od leta 2022. Pred tem je več kot 11 let opravljal vlogo marketing managerja v podjetju Flaška d.d.

Njegova pot je močno povezana tudi s športom, bil je trener hokeja na ledu v HK SŽ Olimpija ter trener vratarjev v HDD SIJ Jesenice. Združuje vodstvene, trenerske in marketinške izkušnje, kar odlično prenaša v prakso pri vodenju kluba in razvoju ekip.

Jure Tovrljan

Izvršni kreativni direktor, Pristop

Jure Tovrljan je izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop. Že od mladih let neguje strast do oglaševanja in komunikacije. Skupaj s svojo ekipo danes oblikuje inovativne komunikacijske rešitve za naročnike tako na regionalni kot na nacionalni ravni. Je prejemnik številnih priznanj, tako doma kot v tujini, in verjame, da je ključ do uspeha v ravnovesju med trdim delom in zabavo.

Mag. Petra Stušek

Direktorica Javnega zavoda Turizem Ljubljana

Mag. Petra Stušek je direktorica Javnega zavoda Turizem Ljubljana, kjer že vrsto let uspešno vodi razvoj in promocijo Ljubljane kot trajnostne, kreativne in športne destinacije. Ima jasno vizijo prihodnosti in veliko poguma za premikanje meja. Pod njenim vodstvom je Ljubljana športne dogodke uveljavila kot strateško orodje za krepitev blagovne znamke mesta, povečanje mednarodne prepoznavnosti in desezonalizacijo. Poseben uspeh predstavlja vzpostavitev Konzorcija za šport, edine sheme v slovenskem turizmu, ki povezuje javni in zasebni sektor pri sofinanciranju mednarodnih športnih dogodkov. Ljubljana se je v zadnjih letih uveljavila tudi kot destinacija za inovativna športna doživetja, ki se odvijajo na ulicah, trgih in celo reki Ljubljanici. Posnetek Odbojke na Ljubljanici je z več kot 70 milijoni Ljubljano izstrelil med zvezde TikToka in pokazal izjemno moč promocije destinacije prek športnih dogodkov. Tudi drzen spust akrobatov na kolesih vzdolž legendarnega Nebotičnika v sklopu kolesarske dirke Po Sloveniji je navdušil milijone gledalcev Eurosporta in z osvajanjem nagrad na številnih domačih in mednarodnih tekmovanjih odmeva še danes. Petra je tudi sama navdušena rekreativna športnica in navijačica slovenskih športnikov, leta 2023 je bila tudi ponosna ambasadorka Evropskega košarkarskega prvenstva za ženske v Ljubljani.

Matej Avanzo

Direktor, Sportanzo

Matej Avanzo je pretežen del življenja zapisal košarki, med drugim kot eden vodilnih na Košarkarski zvezi Slovenije med letoma 2006 in 2015 ter pri projektu EuroBasket 2013, bil aktivno udeležen pri organizaciji svetovnih prvenstev za moške 2019 in 2023, evropskega prvenstva za moške in ženske 2025, na mnogih mednarodnih tekmah in turnirjih ter tudi kot direktor KK Sixt Primorska in predsednik KD Ježica. Ob tem je pred 10 leti ustanovil lastno podjetje (najprej Sportanzo, zdaj Spontanzo), s katerim se trudi na sodoben, sebi lasten način in z drugačnimi pristopi graditi blagovne znamke. Spontanzo med drugim sodeluje z Goranom Dragićem in njegovo fundacijo (kamp, prenova igrišč), Joker Out, Janjo Garnbret, Ladom Bizovičarjem ter še mnogimi. Matej je tudi ustanovitelj projekta Botrstvo v športu ter zunanji sodelavec Mednarodne košarkarske zveze FIBA.

Tomaž Lesjak

Vodja marketinga, NK Celje

Tomaž Lesjak je strateg, ki razmišlja celostno. Osredotoča se na strateški razvoj in digitalizacijo, z jasnim razumevanjem, da je jedro uspešnih blagovnih znamk človek in njegova izkušnja. Ima več kot 10 let izkušenj na področju športnega marketinga. Svojo pot je začel v svojem lokalnem okolju, kariero pa nadaljeval v NK Olimpija Ljubljana. Od tam se je podal v NK Celje, kjer uspešno vodi marketing, trženje in digitalno preobrazbo vodilnega nogometnega kluba pri nas s tega področja. V zadnjih letih je digitaliziral ključne produkte znamke ter skupaj z vodstvom, ekipo in partnerji zasnoval in razvil projekt ULTRA kartice NK Celje. Gre za enega najbolj naprednih marketinških ekosistemov v regiji, ki povezuje klub, navijače, skupnost, sponzorje in partnerje.

Špela Hus

Izvršna direktorica, Gimnastična zveza Slovenije

Špela Hus je nekdanja atletinja, ki se je po zaključeni dvojni diplomi na Utah State University iz ekonomije in mednarodnega poslovanja vrnila v Slovenijo, kjer je na Atletski zvezi Slovenije delala kot poslovna sekretarka. Tam je v sklopu mednarodnega delovanja postala članica European Athletics Young Leaders skupine, med leti 2018 in 2022 pa je skupino tudi vodila. Od januarja 2020 je izvršna direktorica Gimnastične zveze Slovenije, kjer je izvedla uspešno finančno sanacijo zveze. Ključni področji, ki ju pokriva, sta finance in marketing. Trenutno med drugim sodeluje pri ustvarjanju Young Leaders skupnosti znotraj European Gymnastics, ki je leta 2024 organizirala prvi Young Leaders forum.

Ker ji je šport nepredstavljivo spremenil življenje, si želi isto tudi za druge. Področja, ki so ji še posebej blizu, so kreiranje priložnosti za mlade preko mladinskih skupnosti v športu, projekti za opolnomočenje žensk in mednarodno delovanje, še vedno pa ima v lasti državni rekord med mlajšimi mladinkami.

Žiga Koščak

Direktor in PR, Fundacija Goran Dragić

Žiga Koščak že več kot desetletje deluje v PR-ju in športnem marketingu, v svoji dosedanji karieri pa je deloval tako na strani sponzorja in sponzoriranca kot tudi na strani agencije, ki je omenjena subjekta povezovala. Po delu v agenciji Propiar je kariero nadaljeval v agenciji Sportelement, kjer je skrbel za sponzorske aktivacije podjetij kot so Telemach, Sberbank, Spar, Petro in drugi. Karierno pot je nadaljeval na Teniški zvezi Slovenije kot direktor marketinga in PR, nato pa v družbi Petrol, kjer deluje v Oddelku za Korporativno komuniciranje ter je zadnjih sedem let pokrival tudi področje sponzorstev in donacij. V tem času je sodeloval z največjimi nacionalnimi športnimi zvezami (NZS, KZS, TZS, OZS, SZS, BZS, OKS in GZS), različnimi klubi (KK Cedevita Olimpija, HDD Jesenice, NK Bravo,…) in ključnimi športnimi dogodki (EuroVolley 2019, Planica, EURO 2024, WTA Portorož). Zadnjih pet let je direktor in PR predstavnik Fundacije Goran Dragić, Goranov košarkarski kamp in ostale projekte pa vodi že zadnjih 10 let. Je tudi član upravnega odbora Zveze Anite Ogulin & ZPM in predsednik Zveze prijateljev mladine Fužine.

Alenka Potočnik Anžič

Direktorica marketinga, Hisense Europe

Alenka Potočnik Anžič se je po uspešnem zaključku športne kariere (slovenska reprezentantka v košarki in kapetanka državnih prvakinj) in študija ekonomije bolj naključno kot načrtno znašla v marketinških vodah. V agenciji AV studio je preživela dobro desetletje in napredovala od asistentke vodij projektov do direktorice & prokuristke ene največjih slovenskih marketinških agencij. Leta 2017 se je je nastopila kot direktorica tržnega komuniciranja v Gorenju. Leto kasneje je ob prevzemu podjetja Hisense postala odgovorna za marketing za celotno Evropo, ter namestnica direktorja marketinga Hisense International.  Danes vodi ekipo marketinga Hisense Europe, ki ima pod svojim okriljem upravljanje blagovne znamke Hisense in Gorenje na 30-ih evropskih trgih.

Tomaž Ambrožič

Direktor Sport Media Focus

Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.

Jožko Križan

Strateg za smučarski marketing, SLOSKI

Jožko Križan že 15 let ustvarja na področju športnega marketinga. Začel je kot direktor marketinga na OKS. V njegovem času je OKS podpisal prvo veliko sponzorsko pogodbo s kitajskim partnerjem, izveden je bil prvi veliki slovenski »merchandize« projekt v času olimpijskih iger v Londonu 2012, OKS pa je kot ena prvih športnih organizacij pričel s »content marketingom« v športu. OKS je bil v tem času večkratni prejemnik nagrad SPORTO, Jožko pa je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta.

Zadnjih 7 let je zapisan smučarskim športom – dve leti je bil direktor Smučarske zveze Slovenije, sedaj pa njegovo delo osredotočeno na marketing alpskih disciplin in organizacijo tekem v Planici. Z vsebinskim in aktivnim pristopom so alpske discipline v tem času podvojile marketinške prihodke. Letošnja Planica pa je po njegovem konceptu izvedla prvi NFT projekt pod okriljem tekmovanj Mednarodne smučarske zveze (FIS). Jožko velja za osredotočeno in umirjeno osebo s poudarjenim smislom za povezovanje. Slednje se je najbolj odrazilo pri njegovem uspešnem delu na medregijskih marketinških projektih pod okriljem Mednarodnega olimpijskega komiteja in sedaj Mednarodne smučarske zveze. Predanost in strast do športnega marketinga sta njegovo poslovno vodilo.

Aleš Petejan

Direktor marketing Mastercard Slovenija

Aleš Petejan se je šolal na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2001 diplomiral, nato pa je v 2004 pridobil še naziv magister poslovnih znanosti. Istega leta se je zaposlil v KBM Leasing kot vodja marketinga in poslovne mreže. Nato se je premaknil v svet marketinških agencij, kjer je najprej deloval pri Kraft&Werk, nato pri Mayer McCann, na koncu kot client service direktor. V tem času je prejel tudi več nagrad na marketinških festivalih. Leta 2018 je prevzel vodenje marketinga za Mastercard Slovenija, kjer je odgovoren za razvoj blagovne znamke, sodelovanje s trgovci in sponzorske dogovore. V partnerstvu z NK Maribor je Ljudski vrt preoblikoval v prvi brezgotovinski stadion v regiji,  v brezgotovinska pa preobrazil tudi dva festivala kreativnosti v Sloveniji, SOF in Golden Drum. Izpostaviti velja tudi uspešna partnerstva s Fundacijo Gorana Dragića in Mastercard Športno akademijo, ter pobudo SharePlanica, s katero Mastercard spodbuja k deljenju prevoza z družbeno koristno noto.

Valentina Erčulj Džuban

Vodja razvoja blagovne znamke Argeta

Valentina Erčulj Džuban se je 2021 pridružila Atlantic Drogi Kolinski, strateškemu poslovnemu področju Delikatesni namazi, kot Vodja razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev. Sponzorstva so namreč eden ključnih gradnikov Argetine marketinške strategije in trajnostnih zavez družbi. Pred tem je v Petrolu razvijala področje sponzorstev in vodila več uspešnih kampanj, vključno z večkrat nagrajeno sponzorsko kampanjo “Zmagovalni servis” EUROVolley 2019.

Valentina je strokovnjakinja za marketing, ki je v času svoje kariere pridobivala izkušnje s področja odnosov z javnostmi, B2B in produktnega marketinga. V zadnjih devetih letih pa ji je uspelo združiti svoji dve strasti – šport in marketing. Njena predanost in ljubezen do športa ni le profesionalna, ampak tudi osebna. Redno se izobražuje s področja športnega marketinga in se aktivno tudi sama ukvarja s športom, kar nedvomno vpliva na njen pristop k marketingu in spodbuja njeno ustvarjalnost.

Živa Deu

Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa

Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. V digitalni marketing je vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.

Živa Deu, ki je naziv digitalne strokovnjakinje prejela na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu, je leta 2021 postala WEBSI digitalka leta, naslov digitalna osebnost leta 2024 pa so ji letos podelili organizatorji Diggita, Marketing Magazin.

Eva Šterk

Direktorica naročnika, Pristop

Eva Šterk je izkušena strateginja z več kot 15 leti izkušenj v marketinškem raziskovanju in svetovanju, zadnja leta pa se na Pristopu posveča vodenju naročnikov ter skrbi za dolgoročne strategije in učinkovite tržno-komunikacijske rešitve. Obožuje delo s strastnimi in kreativnimi ljudmi ter s sodelavci dokazuje, da lahko na videz suhoparna in enostavna dejstva prevedemo v najboljše oglaševalske zgodbe.

Simon Rožnik

Direktor, EXTREM

Simon Rožnik je svojo poslovno pot začel leta 2004, ko je kot študent Fakultete za šport ustvaril poslovni načrt za "Prvo uradno prvenstvo v košarki 3×3 na svetu" in ga predstavil Košarkarski zvezi Slovenije. Ta inovativna ideja je utrla pot izjemnemu razvoju košarke 3×3, ki je danes celo olimpijski šport, pri čemer je Slovenija zapisana kot eden od pionirjev te discipline. Leta 2007 je ustanovil svojo agencijo, s katero je razširil organizacijo športnih dogodkov na različna področja. Agencija je odraz njegove osebnosti – športnika, pustolovca in ustvarjalca, ki vedno stremi k iskanju novih izzivov.

Jan Kukovec

Direktor podjetja 916 Hub

Jan Kukovec je vodil revolucijo TikToka in vertikalnih videov v Jadranski regiji. Že več kot štiri leta uporablja napredne tehnologije za ustvarjanje inovativnih vsebin v 916 HUB-u. Z razvijanjem mladih talentov in ustvarjanjem motivirajočega delovnega okolja je postavil sistem produkcije vsebin s svetovno privlačnostjo. Ta sistem sta Jan in ekipa preoblikovala v produkt na platformi hyptT, ki pomaga tudi drugim do uspeha. Ekipa 916 HUB uporablja umetno inteligenco pri ustvarjanju vsebin ter je uspešno lansirala virtualne like in AR filtre za družbene medije.

Ivan Todorović

Direktor športnega marketinga, Luna \TBWA

Ivan Todorović je že več kot 16 let član kreativne posadke na oglaševalski agenciji Luna \TBWA in ima dolgoletne izkušnje s področja športnega marketinga. Kot bivši profesionalni rokometaš se dobro zaveda pomembnosti športnih sponzorstev, kar se odraža v uspešnosti kampanj, ki jih soustvarja. Med najbolj odmevnimi so “Laško Stava”, prvi TV-oglas v živo, nagrajena s nagrado ESA “Best of Europe”, “Podpiramo žensko moč” za Lidl Slovenija in poročanje z ZOI 2018 v Pjongčangu. Sodeloval je z različnimi klubi, zvezami in blagovnimi znamkami, njegova bogata zbirka podpisanih dresov in spominkov s snemanj pa ga vsakodnevno opominja, da pri športnih sponzorstvih, tako kot v športu, le trdo delo in nenehno izboljševanje vodita do vrhunskih rezultatov.

Maša Čeplak

Vodja oddelka za upravljanje družbene odgovornost, Zavarovalnica Triglav

Maša Čeplak je vodja oddelka za upravljanje družbene odgovornosti v Zavarovalnici Triglav in že vrsto let v sodelovanju z različnimi ekipami soustvarja številne nagrajene projekte, ki so bili prepoznani tako v slovenskem prostoru (SOF, Websi, Diggit, Sporto) kot tudi na mednarodni sceni (Digital Communication Award, European Excellence Awards, Gold Quill, IABC). V zadnjih letih je bila močno vpeta v področje športnega marketinga, družbeno odgovorne in trajnostne projekte ter organizacije dogodkov za interno in poslovno javnost.

Petra Čadež

Direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.

Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.

Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Peter Vidmar

Soustanovitelj in direktor Agencije 101

Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 11 letih obstoja agencije se je Peter podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Zadnje čase se veliko posveča razvoju e-športnega marketinga v agenciji in prepletu slednjega s športnim marketingom.

Več predavateljev razkrijemo kmalu.

faq

Zakaj je nastala Akademija športnega marketinga?
Kaj udeležencem prinaša Akademija?
Komu je Akademija namenjena?
Kakšna je struktura Akademije športnega marketinga?

Kaj vključuje AKADEMIJA Športnega marketinga?

Udeležbo na vseh izobraževanjih Športnega središča DMS v tekočem letu
Certifikat o udeležbi
Akademije športnega marketinga
Delo v skupinah,
priložnost spoznati ljudi iz stroke

ZAPISI iz sveta športnega marketinga

Prikaži vse

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam