DOBRODOŠLI V EKIPO
Program akademije sestavljaja šest modulov v dveh sklopih (začetni in nadaljevalni), ki bosta vsem udeleženkam in udeležencem izobraževanja dala poglobljeno znanje in praktično razumevanje izzivov športnega marketinga.
Poglobljeno izobraževanje, ki pokriva vse ključne vidike športnega marketinga, od osnov do naprednih strategij.
Začetni program sestavljajo trije moduli, nadaljevalni program prav tako trije moduli, trajanje modula je tri do štiri ure.
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek središča je B2B konferenca.
Začnemo januarja 2025, več informacij še razkrijemo.
Alenka Potočnik Anžič se je po uspešnem zaključku športne kariere (slovenska reprezentantka v košarki in kapetanka državnih prvakinj) in študija ekonomije bolj naključno kot načrtno znašla v marketinških vodah. V agenciji AV studio je preživela dobro desetletje in napredovala od asistentke vodij projektov do direktorice & prokuristke ene največjih slovenskih marketinških agencij. Leta 2017 se je je nastopila kot direktorica tržnega komuniciranja v Gorenju. Leto kasneje je ob prevzemu podjetja Hisense postala odgovorna za marketing za celotno Evropo, ter namestnica direktorja marketinga Hisense International. Danes vodi ekipo marketinga Hisense Europe, ki ima pod svojim okriljem upravljanje blagovne znamke Hisense in Gorenje na 30-ih evropskih trgih.
Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.
Milan Eržen je vodja ekipe Bahrain Victorious, ene izmed petih največjih kolesarskih ekip v svetovni seriji, kjer je aktiven vse od njene ustanovitve. Njegova dolgoletna vpletenost v kolesarstvo vključuje tudi vlogo športnega direktorja pri ekipi Adria Mobil, kjer je med drugim sodeloval s Primožem Rogličem. Pogosto poudarja, da uspeh v kolesarstvu ne temelji zgolj na talentu, temveč na trdem delu, ki se začne že v najstniških letih. Eržen je zagovornik povezovanja kolesarskih ekip za boljši skupni nastop na trgu, saj so ekipe v veliki meri odvisne od sponzorskih sredstev, kar jih loči od večine drugih športov, ki večji del prihodkov prejemajo iz televizijskih pravic.
Jožko Križan že 15 let ustvarja na področju športnega marketinga. Začel je kot direktor marketinga na OKS. V njegovem času je OKS podpisal prvo veliko sponzorsko pogodbo s kitajskim partnerjem, izveden je bil prvi veliki slovenski »merchandize« projekt v času olimpijskih iger v Londonu 2012, OKS pa je kot ena prvih športnih organizacij pričel s »content marketingom« v športu. OKS je bil v tem času večkratni prejemnik nagrad SPORTO, Jožko pa je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta.
Zadnjih 7 let je zapisan smučarskim športom – dve leti je bil direktor Smučarske zveze Slovenije, sedaj pa njegovo delo osredotočeno na marketing alpskih disciplin in organizacijo tekem v Planici. Z vsebinskim in aktivnim pristopom so alpske discipline v tem času podvojile marketinške prihodke. Letošnja Planica pa je po njegovem konceptu izvedla prvi NFT projekt pod okriljem tekmovanj Mednarodne smučarske zveze (FIS). Jožko velja za osredotočeno in umirjeno osebo s poudarjenim smislom za povezovanje. Slednje se je najbolj odrazilo pri njegovem uspešnem delu na medregijskih marketinških projektih pod okriljem Mednarodnega olimpijskega komiteja in sedaj Mednarodne smučarske zveze. Predanost in strast do športnega marketinga sta njegovo poslovno vodilo.
Petra Veber je izvršna direktorica (COO) pri Si splet d.o.o. (ESET Slovenija). S 16 leti izkušenj v bančništvu, kjer se je osredotočala na bančništvo in prodajo, je svojo kariero preusmerila v športni marketing. V podjetju Si splet se že peto leto vključujejo v šport. Petra uspešno vodi projekte, povezane s sponzorstvi in promocijo skozi šport. Svoje znanje je nadgradila z magisterijem na Visoki šoli za poslovne vede – B2, kjer je raziskovala nove marketinške strategije. Pod njenim vodstvom je ESET Slovenija postalo vodilno podjetje na področju športnih sponzorstev v regiji.
Aleš Petejan se je šolal na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2001 diplomiral, nato pa je v 2004 pridobil še naziv magister poslovnih znanosti. Istega leta se je zaposlil v KBM Leasing kot vodja marketinga in poslovne mreže. Nato se je premaknil v svet marketinških agencij, kjer je najprej deloval pri Kraft&Werk, nato pri Mayer McCann, na koncu kot client service direktor. V tem času je prejel tudi več nagrad na marketinških festivalih. Leta 2018 je prevzel vodenje marketinga za Mastercard Slovenija, kjer je odgovoren za razvoj blagovne znamke, sodelovanje s trgovci in sponzorske dogovore. V partnerstvu z NK Maribor je Ljudski vrt preoblikoval v prvi brezgotovinski stadion v regiji, v brezgotovinska pa preobrazil tudi dva festivala kreativnosti v Sloveniji, SOF in Golden Drum. Izpostaviti velja tudi uspešna partnerstva s Fundacijo Gorana Dragića in Mastercard Športno akademijo, ter pobudo SharePlanica, s katero Mastercard spodbuja k deljenju prevoza z družbeno koristno noto.
Urška Končar je strokovnjakinja z dolgoletnimi izkušnjami na področju komercialnega poslovanja, marketinga in komunikacij. Ima več let izkušenj z vodenjem sektorja za Trženje in komuniciranje pri NZS. Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona, organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton in vodenje projekov na velikih športnih dogodkih, kot so UEFA Futsal EURO 2018, UEFA EURO U21 2021 in UEFA EURO 2024.
Jernej Damjan je izkušen strokovnjak z raznolikim ozadjem v športu, medijih in organizaciji dogodkov. Kot profesionalni smučarski skakalec je zastopal Slovenijo na štirih olimpijskih igrah in osvojil več medalj na svetovnih prvenstvih. Poleg svoje športne kariere je Jernej služil kot policist v športni enoti ter kot član upravnega odbora Smučarske zveze Slovenije. Ima obsežne izkušnje na področju odnosov z javnostmi, upravljanja družbenih medijev in organizacije dogodkov. Jernej je tudi aktiven predstavnik športnikov v mednarodnih organizacijah, kot je FIS, bil je vodja slovenske ekipe na zimskih olimpijskih igrah v Pekingu 2022. Tekoče govori več jezikov in združuje svoje športno znanje z močnimi komunikacijskimi, organizacijskimi in tehničnimi veščinami.
Valentina Erčulj Džuban se je 2021 pridružila Atlantic Drogi Kolinski, strateškemu poslovnemu področju Delikatesni namazi, kot Vodja razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev. Sponzorstva so namreč eden ključnih gradnikov Argetine marketinške strategije in trajnostnih zavez družbi. Pred tem je v Petrolu razvijala področje sponzorstev in vodila več uspešnih kampanj, vključno z večkrat nagrajeno sponzorsko kampanjo “Zmagovalni servis” EUROVolley 2019.
Valentina je strokovnjakinja za marketing, ki je v času svoje kariere pridobivala izkušnje s področja odnosov z javnostmi, B2B in produktnega marketinga. V zadnjih devetih letih pa ji je uspelo združiti svoji dve strasti – šport in marketing. Njena predanost in ljubezen do športa ni le profesionalna, ampak tudi osebna. Redno se izobražuje s področja športnega marketinga in se aktivno tudi sama ukvarja s športom, kar nedvomno vpliva na njen pristop k marketingu in spodbuja njeno ustvarjalnost.
Matjaž Germ je v svoji karieri sodeloval pri številnih projektih na področju aktivacije športnih sponzorstev, aktiven pa je tudi kot svetovalec za športno komuniciranje. Med drugim je od leta 2021 tudi član žirije evropskih sponzorskih nagrad ESA, sodeloval pa je pri projektih, ki so skupaj osvojili že kar zajetno število Sporto nagrad in tudi bronasto nagrado Best of Europe v sklopu ESA. Zadnjih 5 let je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101, s katero je v zadnjih 5 letih med drugim osvojil naziv agencije leta na SOF, tretje mesto med agencijami v regiji na tekmovanju BalCannes in 5 nazivov agencije leta na Websiju.
V mladih letih je oboževal igranje nogometa, v zadnjih letih pa pogosteje navija za Švico, kot dejansko zašvica.
Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. V digitalni marketing je vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.
Živa Deu, ki je naziv digitalne strokovnjakinje prejela na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu, je leta 2021 postala WEBSI digitalka leta, naslov digitalna osebnost leta 2024 pa so ji letos podelili organizatorji Diggita, Marketing Magazin.
Eva Šterk je izkušena strateginja z več kot 15 leti izkušenj v marketinškem raziskovanju in svetovanju, zadnja leta pa se na Pristopu posveča vodenju naročnikov ter skrbi za dolgoročne strategije in učinkovite tržno-komunikacijske rešitve. Obožuje delo s strastnimi in kreativnimi ljudmi ter s sodelavci dokazuje, da lahko na videz suhoparna in enostavna dejstva prevedemo v najboljše oglaševalske zgodbe.
Aleš Hostnik v agenciji Sport Media Focus deluje na področju organizacije prireditev, sponzorskih aktivacij in komunikacij. Kot vodja ekipe razvija področje športnega marketinga, trži sponzorstva ter dostavlja kreativne rešitve in svetuje naročnikom za optimalen nastop na trgu. Kot ustanovitelj največje tekaške skupnosti, društva Priprave, motivira, povezuje in navdušuje ljudi za aktiven življenjski slog. V okviru Ljubljanskega maratona skrbi za marketing, sponzorstva, promocijo, komuniciranje in znamčenje ter strateške smernice, s čimer optimizira marketinške odnose. Aleš je univerzitetni diplomirani ekonomist s specializacijo iz trženja ter je nadaljeval izobraževanje na programu Management v športu na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.
Simon Rožnik je svojo poslovno pot začel leta 2004, ko je kot študent Fakultete za šport ustvaril poslovni načrt za "Prvo uradno prvenstvo v košarki 3×3 na svetu" in ga predstavil Košarkarski zvezi Slovenije. Ta inovativna ideja je utrla pot izjemnemu razvoju košarke 3×3, ki je danes celo olimpijski šport, pri čemer je Slovenija zapisana kot eden od pionirjev te discipline. Leta 2007 je Rožnik ustanovil svojo agencijo, s katero je razširil organizacijo športnih dogodkov na različna področja. Njegova agencija je odraz njegove osebnosti – športnika, pustolovca in ustvarjalca, ki vedno stremi k iskanju novih izzivov. Njegova strast in vizija sta usmerjeni v ustvarjanje avtorskih dogodkov, ki jih vodi od zametka ideje do popolne realizacije.
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.
Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 11 letih obstoja agencije se je Peter podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Zadnje čase se veliko posveča razvoju e-športnega marketinga v agenciji in prepletu slednjega s športnim marketingom.