V B2B središču želimo skupaj s člani DMS poglabljati znanja s področja B2B marketinga, si med seboj izmenjevati izkušnje in primere dobrih praks podjetij na medorganizacijskih trgih, predstavljati novosti, si izmenjevati koristne informacije ter se med seboj povezovati.

B2B industrija je specifična, drugačna. Ni recepta, ki bi uniformno zadovoljil posebnosti različnih industrij, v katerih delujejo B2B podjetja. Na srečanjih B2B središča predstavljamo drzne, spretne prebojnike, ki so našli svojo pot. Pogovarjamo se z gosti iz uspešnih domačih in tujih B2B podjetij, ki z nami delijo svoje bogate izkušnje. Posvečamo se določeni temi, trendu, orodju, aktivnosti iz B2B sveta.

Osrednji dogodek B2B središča je B2B konferenca, na kateri vsako leto pregledamo najboljše poslovne prakse slovenskih in tujih B2B podjetij, iz katerih se lahko veliko naučimo.

Udeležba na srečanjih B2B središča prinaša 10 točk in B2B konferenca 20 točk za DMS certifikat znanja.

Komu je namenjeno delovanje B2B središča?

Z B2B središčem ustvarjamo aktivno skupnost, ki bo razpravljala o najbolj aktualnih temah. Namenjena so vsem članom DMS, še posebej pa tistim, ki delujejo na B2B trgih. Vabimo vas, da se tudi sami vključite, udeležite predavanj, postavite vprašanja gostom ali predlagate temo, primer dobre prakse, raziskavo ... ki naj se ji posvetimo na enem od naslednjih srečanj.

Vodja B2B središča: Maruša Grah, članica UO DMS.

  • Udeležba na srečanjih B2B središča je za člane DMS brezplačna.
  • Cena udeležbe za nečlane znaša 60 € + DDV.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam