Pogum je tisti, ki ga govorci šeste B2B konference – konference za ambiciozne - izpostavljajo kot ključnega za doseg ambicij, ki so si jih ali si jih še zadajajo.

Ne zamudite šeste B2B konference. Rezervirajte si 12. oktober!

Aleš Ugovšek (M Sora), ki bo na B2B konferenci govoril o trajnosti, ki ni povezana samo z okoljem, ampak je lahko tudi dodaten element gradnje zaupanja med partnerji, je dejal, da ambicije za svojo uresničitev potrebujejo pogumne ljudi, ki si upajo začeti udejanjati idejo. Ambicije potrebujejo tudi veliko osredotočenosti in vztrajnosti na začrtani poti. Ambicije, ki si jih postavljajo v podjetju M Sora, so biti vsako leto boljši kot leto prej, kot ključni korak pa je navedel »začeti meriti vse, kar je mogoče izmeriti.« Na poti od preboja do ambicije se mu zdi najtežje vztrajati. Začeti je namreč lahko, vztrajati pa ni tako enostavno. Večina idej po besedah Aleša Ugovška pogori zaradi premalo vztrajnosti.

Ambicija potrebuje pogumne ljudi, ki si upajo začeti udejanjati idejo in veliko osredotočenosti ter vztrajnosti na začrtani poti. - Aleš Ugovšek, M Sora

Aleš Ugovšek meni, da je na poti od preboja do ambicije najtežje vztrajati.

V preboj nas žene ideja, ambicija

Da je pogum najpomembnejši faktor, ki naredi razliko med ambicijo in dejansko izvedbo, se strinja tudi Miha Kofjač (Polka Dot). Na B2B konferenci nam bo razkril, kako načrtno graditi mednarodno blagovno znamko. Sam je dolgo časa zbiral pogum, da se loti samostojne podjetniške poti, a v tem »inkubacijskem obdobju«, kot ga imenuje, ni niti enkrat spremenil svoje ambicije oziroma ideje, kaj in kako želi delati. »Tako delam še danes, večina mojih odločitev je emocionalnih in ne racionalnih,« je dodal. Njegova podjetniška pot, organizacija premium kolesarskih tur, je izšla iz hobija in ljubezni do športa. Čeprav je trajalo kar dolgo, da je to spremenil v posel, pa je njegova ambicija ostala ves čas enaka, delati to, kar ima resnično rad. Na poti do preboja je po njegovih besedah najtežje zapustiti cono udobja, ki jo imamo posamezniki znotraj organizacije, kjer le opravljamo delo, so nas najeli. »Pri "osamosvojitvi" pa se te skrbi pomnožijo in kar naenkrat si brez zagotovila, da bo naslednjega 15. v mesecu res dovolj dela, da se boš prebil do ponovno naslednjega 15. v mesecu. Hkrati se tvoj način dela in organizacijska kultura popolnoma obrneta na glavo. če si prej znotraj neke organizacije bil del tima in predstavljal en košček v mozaiku cele organizacije, si sedaj sam odgovoren za vse, ni prenosa znanja in izkušenj, skratka žene te zgolj in samo ideja, ki te je pognala na samostojno pot,« je Miha Kofjač slikovito opisal svoje podjetništvo.

Pogum je glavni faktor, ki naredi razliko med ambicijo in njeno dejansko izvedbo. Sam sem pogum zbiral dolgo časa, a v tem času nisem niti enkrat spremenil ambicije oz. ideje, kaj želim delati. - Miha Kofjač, Polka Dot Cycling

Po besedah Miha Kofjača je najtežji del na poti do preboja zapustiti cono udobja.

Tudi Peter Mesarec (SEOS.SI) se je o ambicijah veliko naučil v športu, pri teku. Začel je namreč s tekom na pet kilometrov v Radencih, nato pa so sledili vedno daljši teki, za maratonom še tek na 75 in 100 kilometrov. Postal je ultramaratonec: »Naučil sem se, da ambicija na začetku ne rabi razmišljanja o podrobnostih. Da je za začetek dovolj samo ideja, občutek, da je to prava smer. In prvi korak.« Na B2B konferenci nam bo predstavil primere uporabe generativne umetne inteligence za boljše rešitve v B2B svetu.

V resnici se B2B in B2C segmenta ne razlikujeta, saj pri obeh trgih na koncu komuniciramo s posameznikom, a oba ponujata veliko priložnosti za učenje drug od drugega. - Peter Mesarec, SEOS.SI
Peter Mesarec izpostavlja, da je za začetek dovolj samo ideja in občutek, da gre za pravo smer.

Če primerja poslovanje v B2B in B2C segmentu, sam ne vidi velike razlike. Na obeh trgih po njegovih besedah komuniciramo s posameznikom. Obe področji imata unikatno znanje ter različne pristope in rešitve, torej veliko priložnosti za učenje drug od drugega, je dejal in se ob tem vprašal, zakaj ne bi v B2C okolju uporabljali preizkušenih rešitev, ki delujejo v B2B svetu in obratno.

Kakšna je pri tem vloga marketinga?

Aleš Ugovšek vlogo marketinga vidi predvsem v ustreznem komuniciranju tega, kar se v podjetju dogaja, tako interno kot navzven, do svojih partnerjev. Miha Kofjač ocenjuje, da je bil s svojo poslovno idejo zagotovo kakšno leto prezgoden, a je to pomenilo, da je ta čas lahko namenil pridobivanju dragocenih izkušenj in spoznavanju trga in z njim povezanimi zakonitostmi, kar mu je kasneje dalo precejšnjo prednost pred ostalimi. »Z današnjega zornega kota lahko med 4 P-ji izpostavim »product« in »place«, saj sta to še danes osnovna gradnika naše filozofije, »price« in »promotion« sledita v nadaljevanju procesa razvoja, saj kot »trendsetterji« praktično sami določamo smer, v katero gremo.«

VČLANI SE

Zapis je nastal na podlagi odgovorov na vprašanja, ki smo jih poslali govorcem šeste B2B konference. Celodnevni dogodek se bo odvijal 12. oktobra v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani. Več si lahko prebereta na spletni strani TUKAJ.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam