EKSKLUZIVNO ČLANSTVO: V Klub marketinških direktorjev so povabljeni strokovnjaki, ki znotraj svojih organizacij skrbijo za strateško upravljanje marketinške funkcije, pogoj pa je tudi ustrezno članstvo v Društvu za marketing Slovenije.
DELOVANJE KLUBA: Naloga Kluba, ki ga vodi Petra Čadež, predsednica DMS in direktorica marketinga v Atlantic Grupi, je predstavljati aktualne in relevantne teme, predvsem pa ustvarjati okolje, kjer lahko marketinški strokovnjaki poiščejo peer2peer nasvete, se spodbujajo, rešujejo izzive in najdejo inspiracijo za delo. Klub ponuja vsaj 4 ekskluzivne dogodke letno – pogovore z izjemnimi gosti, obisk podjetja, kulinarična srečanja, odkrite pogovore, možnost debat v manjših skupinah.
SOUSTVARJANJE: Klub marketinških direktorjev kot platforma dovoljuje fleksibilno organizacijo, ki se z različnimi formati prilagaja aktualnim temam. Dodaten zagon Klubu dajejo predvsem člani s svojimi idejami in iniciativami.
