Društvo vodi 9-članski upravni odbor, njegovi člani za mandatno obdobje 2017-2020 so:

  • Aleksandra Brank, svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing, Abena d.o.o.
  • Petra Čadež, direktorica marketinga, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
  • Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil
  • Lea Lipovšek, direktorica marketinga, Blocktrade.com
  • Nataša Mithans, direktorica Vareo d.o.o.
  • Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Deloitte
  • Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniciranja za BZ Gorenje, Gorenje d.d.
  • Jernej Smisl, direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM
  • Špela Žorž, direktorica, Grey Ljubljana d.o.o.

Predsednik upravnega odbora DMS je dr. Mitja Pirc.

Podpredsednica upravnega odbora DMS je Špela Žorž.

Izvršna direktorica
DMS je Tanja Kavran.

Društvo ima nadzorni odbor, ki ga za mandatno obdobje 2018-2021 sestavljajo:

  • Romana Dernovšek, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d.
  • Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske d.d. in glavni direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi
  • Toni Balažič, izvršni direktor Panvita

UPRAVNI ODBOR DMS 2017-2020

Aleksandra Brank

Svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing, Abena d.o.o.

Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, v letu 2011 pa se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t.i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine. V jeseni 2017 je prevzela mesto direktorice marketinga v podjetju Plastka Skaza, od leta 2018 pa deluje kot svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing v podjetju Abena d.o.o.

Alenka Potočnik Anžič

Marketing Communication Director (Gorenje)

Alenka Potočnik Anžič se je po končanem študiju in aktivni športni karieri, ki jo je zadnje leto dopolnila z zaposlitvijo na področju športnega marketinga in organizacije dogodkov, zaposlila v velenjski agenciji AV studio. V enajstih letih je napredovala skozi delovna mesta vodje projektov, direktorice projektov, direktorice matične poslovne enote do prokuristke in manjšinske solastnice. Skupaj z odlično ekipo sodelavcev je popeljala AV studio na zemljevid uspešnejših tržno komunikacijskih agencij, s poudarkom na digitalnem razvoju ter nadgrajevala odlične temelje ene najstarejših slovenskih neodvisnih agencij, z danes več kot 60 zaposlenimi. V začetku leta 2017 se je podala novim poslovnim izzivom naproti in postala Globalna direktorica tržnega komuniciranja blagovne znamke Gorenje. S svojim oddelkom skrbi za strategijo tržnega komuniciranja BZ, učinkovito in kreativno zasnovo komunikacijskih kampanj ter zagotavlja celostno marketinško podporo pri lansiranju produktov. Zadolžena je tudi za spremljanje in nadziranje izvajanja komunikacijske strategije na več kot 30ih trgih Gorenja v tujini. Ob prevzemu Gorenja, s strani kitajskega podjetja Hisense je postala tudi namestnica generalnega direktorja marketinškega oddelka v podjetju Hisense International. V podjetju, ki ustvarja letno več kot 6mrd € prihodkov je odgovorna za komunikacijsko podporo portfeljskih blagovnih znamk korporacije Hisense (Hisense, Gorenje, Asko, Atag, Toshiba, Sharp), predvsem na evropskih trgih.

Jernej Smisl

Direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM

Jernej Smisl (Nova KBM) je direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je od leta 2015 v lasti ameriškega sklada Apollo in EBRD. Preden je prevzel funkcijo na banki, je bil 8 let zaposlen v podjetju Pivovarna Lasko Union d.o.o. (Heineken), kjer je opravljal fukncijo direktorja korporativnih odnosov. Diplomirani politolog je leta 2017 uspešno zaključil šolanje Strateškega marketinga na Univerzi Oxford. Danes je poleg sluzbe tudi predsednik Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, član izvršnega odbora SEHA Gazprom lige, predsednik nadzornega sveta družbe Slopak d.o.o. in član nadzornega odbora Košarkarske zveze Slovenije.

Lea Lipovšek

Partner Marketing Advisor for CEE Multi Country, Microsoft

Lea Lipovšek je aktivna članica DMS in vodja Sekcije za B2B marketing. Pred tem je bila kot vodja marketinga v podjetju Špica International odgovorna za celoten splet B2B marketinga in odnosov z javnostmi tako za Slovenijo kot mednarodne trge. Ima večletne izkušnje tako v podjetniškem kot v javnem sektorju in ustrezno visoko stopnjo socialnega kapitala. Njena poslovna pot zajema organizacijo dogodkov Ministrstva za gospodarstvo v okviru predsedovanja Slovenije Evropski uniji, delo v agencijah Pristop, Imelda Ogilvy in Vizuarna, vodenje komuniciranja Kompetenčnega centra Opcomm ter vodenje organizacijskega odbora mednarodnega dogodka Living bits and things. Delovala je kot direktorica marketinga v digitalni agenciji Madwise, nato se je preselila v start-up svet, od januarja 2019 pa deluje v podjetju Microsoft.

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil

Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje. Podjetje Adria Mobil je tako v letu 2015 ob svojem 50. jubileju uspelo z blagovno znamko Adria uvrstiti med 3 največje igralce na evropskem trgu vozil za prosti čas ravno zaradi učinkovite izvedbe korporativne strategije, ki jo v največji meri zaznamuje usmerjenost h kupcu. Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.

Nataša Mithans

Director of Digital Strategy (Vareo)

Mag. Nataša Mithans ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Bila je tudi strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus pa je bila podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje.

Petra Čadež

Direktorica marketinga v Drogi Kolinski / Atlantic Grupi

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga,strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004.Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija. Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie.

dr. Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Deloitte, predsednik upravnega odbora DMS

Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Je predsednik aktualnega upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020.

Špela Žorž

Managing Director, Grey Ljubljana

Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav … V letih 2006–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in avtorica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Danes je direktorica agencije Grey Ljubljana. V času njenega vodenja od leta 2012 je agencija Grey Ljubljana dosegla opazno rast v sicer slabem ekonomskem ozračju (200 % rast dobička, 40 % povečanje zaposlenih), močno okrepila svoj kreativni izraz ter reorganizirala interne procese z namenom ponujanja popolnoma integriranih storitev. Danes je Grey Ljubljana 4. največja agencija na slovenskem trgu.

Datoteke

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice