Društvo vodi 9-članski upravni odbor, njegovi člani za mandatno obdobje 2020-2023 so:

  • Petra Čadež, direktorica marketinga, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
  • Aleš Falatov, vodja marketinga SIJ d.d.
  • Maruša Grah, Vodja enot Strateški marketing in Fizični uporabniki MojeDelo.com, Styria digital marketplaces d.o.o.
  • Lovro Gruden, direktor, Indigo Consulting
  • Lea Lipovšek, Partner Marketing Advisor for CEE Multi Country, Microsoft
  • Nataša Sernc, Vodja oddelka marketinga, Nova KBM
  • Jernej Smisl, Director of Marketing, Vidaa International
  • Martin Stariha, Client Service Director, LUNA \TBWA
  • Peter Vidmar, Direktor in partner, Agencija 101 d.o.o.

Predsednica upravnega odbora je Petra Čadež.

Izvršna direktorica
DMS je Tanja Kavran.

Društvo ima 5-članski nadzorni odbor, ki ga za mandatno obdobje 2018-2021 sestavljajo:

  • Romana Dernovšek, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d.
  • Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske d.d. in glavni direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi
  • Toni Balažič, izvršni direktor, Panvita
  • Aleksandra Kregar Brus, direktorica enote Znamka delodajalca, COMPETO
  • dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Deloitte

Predsednik nadzornega odbora je Toni Balažič.

UPRAVNI ODBOR DMS 2020-2023

Aleš Falatov

Vodja marketinga, SIJ d.d.

Aleš Falatov je Vodja Marketinga v Skupini SIJ in eden vodilnih svetovnih strokovnjakov v marketingu jeklarske industrije. Poleg Marketinga je v Skupini SIJ odgovoren tudi za področja Strategije ter Razvoja poslovanja. Po začetku kariere v finančnem sektorju že več kot desetletje deluje na področju marketinga in prodaje, njegove izkušnje zajemajo tako delo v start-up podjetjih, kot v mednarodnih holdingih z več tisoč zaposlenimi. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.

Jernej Smisl

Director of Marketing, Vidaa International

Jernej Smisl je direktor marketinga v Vidaa International, ki je v večinski lasti podjetja Hisense International in je podjetje, ki se ukvarja z razvojem vsebinske platforme za televizorje. Pred tem je bil direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je od leta 2015 v lasti ameriškega sklada Apollo in EBRD. Preden je prevzel funkcijo na banki, sem bil 8 let zaposlen v podjetju Pivovarna Laško Union d.o.o. (Heineken), kjer je opravljal funkcijo direktorja korporativnih odnosov. V času dela v pivovarni je aktivno sodeloval pri finančnem in poslovnem prestrukturiranju podjetij, ki so spadala v Skupino Laško, in kasneje pri prodajnem, integracijskem in združitvenem procesu Pivovarne Laško Union. Danes je poleg službe tudi predsednik enega najuspešnejših športnih kolektivov v Sloveniji, Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, član izvršnega odbora SEHA Gazprom lige, član nadzornega odbora Košarkarske zveze Slovenije in član Upravnega odbora DMS.

Lea Lipovšek

Partner Marketing Advisor for CEE Multi Country, Microsoft

Lea Lipovšek je Partner Marketing Advisor v Microsoftu, kjer vodi ekipo, odgovorno za marketinške aktivnosti za partnerje in s partnerji v 24 državah CEE regije. Odlikujejo jo izkušnje tako iz sveta gospodarstva kot javnega sektorja. Poglobljeno znanje je gradila kot direktorica marketinga v performance marketing agenciji Madwise. Poleg skrbi za celoten marketinški splet agencije je bila odgovorna za strateško načrtovanje digitalnih zgodb za naročnike, kot so Adriatic Slovenica, AMZS, ALTA, Elan in Estetika Nobilis. Marketinške veščine pa je pridobivala tudi v marketinških agencijah Pristop, Vizuarna in Imelda Ogilvy. Štiri leta je vodila marketing in korporativno komuniciranje v podjetju Špica International, kjer je bila odgovorna za snovanje in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije na 25 trgih podjetja. Med letoma 2011 in 2014 je vodila tudi komuniciranje Kompetenčnega centra Opcomm, kjer je skrbela za upravljanje spletnih mest, odnose z javnostmi in oglaševanje, tri leta je bila vodja organizacijskega odbora dogodka Living bits and things.

Lovro Gruden

Direktor, Indigo Consulting

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo intrgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Kot študent je naprej v družbi za upravljanje premoženja analiziral strukture vzajemnih skladov, potem pa v družbi za proizvodnjo telekomunikacijske opreme pripravljal finančne analize, investicijske načrte, upravljal z denarnimi tokovi in svetoval vodstvu glede odločitev na podlagi finančnih izkazov. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney in sodeloval na projektih optimizacije logistike, prestrukturiranj, optimizacije procesov, M&A in drugih projektih. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Martin Stariha

Client Service Director, Luna\TBWA

Martin Stariha je po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani začel z nabiranjem delovnih izkušenj. Njegovi poklicni interesi so že od začetka usmerjeni v področje marketinga in iz tega je izhajal, ko je nabiral prve delovne izkušnje kot pomočnik v marketingu (Datalab, Zavarovalnica Maribor). Kasneje je svojo pot nadaljeval na oglaševalski agenciji Luna \TBWA, kjer se še danes razvija in napredujem na različnih nivojih. Začel je kot asistent vodje projektov s spoznavanjem operativnih procesov, z napredovanji pa so sledile tudi večje odgovornosti. Kot vodja projektov in kasneje kot direktor projektov je pridobival izkušnje na področju strateškega in finančnega vodenja projektov ter naročnikov, prav tako pa je skrbel za celovit pregled izvajanja komunikacijskih aktivnosti. Pred dvema letoma je prevzel vodenje poslovno strateškega oddelka in s tem vodenje desetih zaposlenih. V svoji 11-letni karieri na oglaševalski agenciji je preko svojih nalog spoznal delovanje naročnikov iz najrazličnejših gospodarskih panog. Od leta 2018 pa je tudi aktiven član v dveh programih (Young platforma in Young Leaders Club), ki sta pod okriljem ameriške gospodarske zbornice AmCham.

Maruša Grah

Vodja enot Strateški marketing in Fizični uporabniki MojeDelo.com, Styria digital marketplaces d.o.o.

Marušo Grah je karierna pot vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.

Nataša Sernc

Vodja oddelka marketinga, Nova KBM

S skoraj trinajstletnimi izkušnjami v bančnem sektorju, od tega 9 let v marketingu, je imela Nataša Sernc priložnost povezovati dinamiko trendov z razvojem novih bančnih storitev/poti, biti del zmagovalnih integriranih trženjsko-komunikacijskih pristopov ter udejanjati marketinške principe skozi različne strateške projekte (pripojitev bank, strateška partnerstva, izboljšanje prodajne učinkovitosti). Na svoji poti nadgrajuje in povezuje marketinške vsebine z ostalimi znanji (Šola inoviranja, treningi poslovnih veščin) ter s tem skuša razbiti kak trd oreh iz marketinške kratkovidnosti, ki je še danes nemalokrat kje zakoreninjen. Dragocena strokovna in življenjska izkušnja jo povezuje tudi z Italijo, kjer je končala podiplomski program bančništva in podjetništva ter nadgrajevala svoje znanje v ekipi Brand Managementa v Skupini UniCredit, opremljena z novim pogledom na področjih razvoja in pozicioniranja globalne blagovne znamke, rebrandinga ter sponzorske aktivacije UEFA Champions League.

Peter Vidmar

Soustanovitelj in direktor Agencije 101

Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 11 letih obstoja agencije se je Peter podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Zadnje čase se veliko posveča razvoju e-športnega marketinga v agenciji in prepletu slednjega s športnim marketingom.

Petra Čadež

Marketing Director, SBU Savoury Spreads, Atlantic Grupa

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga,strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.

Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Datoteke

NADZORNI ODBOR

Aleksandra Kregar

Direktorica enote Znamka delodajalca, Competo

Aleksandra Kregar je z letom 2020 prevzela vodenje področja Employer branding na Competu, kjer združuje vsa svoja dosedanja znanja in izkušnje s področja strategije in marketinga ter dodaja področje gradnje in upravljanja znamke delodajalca. Pred tem je bila zaposlena v skupini Atlantic Grupa, ki je v letu 2010 prevzela podjetje Droga Kolinska. Do oktobra 2016 je bila direktorica Centralnega marketinga, odgovorna za širjenje in postavitev novih marketinških principov, modelov in znanj na nivoju Atlantic Grupe. Oktobra 2016 je prevzela funkcijo direktorja Korporativne strategije. Aleksandra je bila v prehrambeni industriji od leta 2000 (podjetje Droga), v letu 2005 je sodelovala v združitvenem procesu (združitev Droge in Kolinske, nakup Grand Prom in Štark v Srbiji) ter sodelovala pri postavitvi politike združenega podjetja.

V letu 2020 jo čaka tudi zagovor doktorske disertacije, ki bo prinesla pogled na strateško vlogo funkcije marketinga v podjetju. Pogosto predava tudi na različnih strokovnih in akademskih dogodkih. Bila je tudi predsednica žirije Effie ® Slovenija 2014 in članica programskega sveta SMK 2017, 2018 in 2019. Od decembra 2016 pa je tudi članica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ in od leta 2019 članica nadzornega odbora DMS.

Enzo Smrekar

Podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg in Internacionalizacijo, Atlantic Grupa

Enzo Smrekar, MBA, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg in Internacionalizacijo je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnimprometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.

Romana Dernovšek

Predsednica uprave, Loterija Slovenija d.d.

Romana Dernovšek, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d., je diplomirala iz kadrovskega managementa na Univerzi v Mariboru in ima več kot 20 let izkušenj na različnih vodilnih delovnih mestih. Preden je pred petimi leti nastopila mandat predsednice uprave, je na Loteriji Slovenije tri leta vodila razvoj, marketing, prodajo in logistiko, pred tem pa je bila direktorica družbe LUNA TBWA ter vodila različna področja razvoja poslovanja, trženja in prodaje v družbah LUNA TBWA in Hermes Plus. Je članica mednarodnih skupščin iger Eurojackpot in Vikinglotto, članica nadzornega sveta Športne loterije, d.d., direktorica gospodarskega združenja loterij nekdanje Jugoslavije GIZ ALO in prejemnica priznanja Artemida, ki ga za dosežke na področju razvoja ženskega managementa podeljuje Združenje Manager. Je tudi članica ekip prejemnic več zlatih priznanj za učinkovitost v komuniciranju v Sloveniji in doslej edina slovenska predstavnica na Svetovnem EFFIE festivalu v Singapurju.

Toni Balažič

izvršni direktor Panvita

Toni Balažič, predsednik uprave Žito d.d., je svojo karierno pot začel v podjetju Spem d.o.o. kot direktor projektov in razvoja , kjer je bil zadolžen tudi za ustanovitev Londonske šole odnosov z javnostmi  (LSPR Slovenija) in bil njen prvi direktor. Poklicno pot je nadaljeval v Petrolu na mestu direktorja marketinga in v podjetju  AT Kearney, kjer je deloval kot svetovalec predvsem za področji energetike in potrošniških dobrin, zadolžen pa je bil tudi za marketing  v JV Evropi. Leta 2007 je prevzel mesto predsednika uprave Fructala. Leta 2010 je bil Anton Balažič imenovan na mesto predsednika uprave Skupine Žito in Žito d.d. Anton Balažič je rojen 08.08.1973 v Mariboru, kjer je diplomiral na Poslovno ekonomski fakulteti. Leta 2005 je pridobil naziv MBA na IEDC – Bled School of management.

dr. Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Deloitte

Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih.

Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Dr. Mitja Pirc je bil predsednik aktualnega upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020.

Datoteke

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice