Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2020 smo znova pripravili bogat program z odličnimi predavatelji.
Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.
- Marketing TOPX izobraževanj se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in izbranim nivojem članstva v DMS.
- NADGRADNJA ČLANSTVA: Člani lahko kadarkoli med letom nagradijo nivo članstva v višji nivo z doplačilom razlike.
- Za nečlane znaša kotizacija enega modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
- Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.
Pretekla izobraževanja Marketing TOPX:
- Medaljo dobimo za rezultat, ne za dobro strategijo ( dr. Mitja Pirc, Deloitte)
- Strategija, tehnologija ali ljudje? Vprašanje o kokoši in jajcu. (Simona Koren, Atlantic Grupa)
- Upravljanje izkušnje strank se začenja pri vodstvu podjetja (Petra Oseli, Arhea)
- Iskanje igle v kopici sena sodobnih marketinških orodij (Jasna Suhadolc, Actuado)
- Namen pripovedovanja zgodb je ustvarjanje odnosa (Denis Oštir, Gorenje)
- Ko vsi v podjetju govorimo isti jezik, lahko marketing postane strateška funkcija (Aleksandra Kregar Brus, Atlantic Grupa)
- Zadovoljne uporabnike najlažje pretvorimo v kupce (Tilen Travnik, D.Labs)
- Najboljša podjetja ne delajo odlično, ampak malenkost bolje od ostalih (Aleksandra Brank, CX Institute)
- Vodstvo podjetja zanima finančni izplen marketinških aktivnosti