Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami vrhunski strokovnjaki na svojih področjih, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času.
- Marketing TOPX izobraževanj se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in izbranim paketom članstva v DMS.
- NADGRADNJA ČLANSTVA: Člani lahko kadarkoli med letom nagradijo nivo članstva v višji nivo z doplačilom razlike.
- Za nečlane znaša kotizacija enega modula Marketing TOPX 149 EUR + DDV.
- Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.
Poglobljeni zapisi iz preteklih izobraževanj Marketing TOPX:
- 2022. Digitalni branding. Živa Deu, Tina Beckmann (Atlantic Droga Kolinska)
- 2022. Spletna trgovina – le del celovite uporabniške izkušnje, ki naj bo enotna. Andraž Štalec (Red Orbit), Matjaž Robinšak (Valicon), Luka Godec (Red Orbit), Katjuša Gajser (Harvey Norman)
- 2021. Ne pozabite na ne-vidno. Dr. Vesna Žabkar (EF Univerze v Ljubljani), Janko Hočevar (Aragon), Matjaž Robinšak (Valicon) in Tomaž Tomšič (iPROM), Anja Arhar (Outfit7), Tamara Vilhar (Atlantic Grupa), Borut Olenik (Zavarovalnica Triglav)
- 2021. 5 Korakov do cenovne strategije. Mitja Pirc (Kearney)
- 2021. Brief je najtežja prvina uspešne kampanje. Špela Žorž (Grey Ljubljana)
- 2021. Moč pripovedovanja zgodb. Maruša Grah (Mobik)
- 2020. Vodstvo podjetja zanima finančni izplen marketinških aktivnosti. Lovro Gruden (Vision Partners)
- 2020. Zakaj vrhovno sodišče danes uporablja besedo uporabnik? Benjamin Rančič, Žiga Vraničar (Renderspace)
- 2020. Rast je tek na dolge proge. Petra Čadež, Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa.
- 2019. Medaljo dobimo za rezultat, ne za dobro strategijo. Dr. Mitja Pirc (Deloitte)
- 2019. Strategija, tehnologija ali ljudje? Vprašanje o kokoši in jajcu. Simona Koren (Atlantic Grupa)
- 2019. Upravljanje izkušnje strank se začenja pri vodstvu podjetja. Petra Oseli (Arhea)