Začetni
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.
Spletno izobraževanje o temeljnih marketinških znanjih, kjer udeleženci dobijo praktično znanje o določeni aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …
Jutranji vpogledi so pogovori z iskrivimi sogovorniki, s katerimi se poglobimo v različne aktualne teme. Ponujamo vam informacije, ki vam bodo pomagale načrtovati in razmišljati.
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek središča je B2B konferenca.
Vrhunski strokovnjaki v štirih šolskih urah z udeleženci delijo praktična marketinška znanja in nasvete. Kombinacija predavanj in dela v skupini.
DMS Lab BASIC
za B2B konferenco
PRO
* velja le do 20. januarja 2026
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.
Spletno izobraževanje o temeljnih marketinških znanjih, kjer udeleženci dobijo praktično znanje o določeni aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …
Jutranji vpogledi so pogovori z iskrivimi sogovorniki, s katerimi se poglobimo v različne aktualne teme. Ponujamo vam informacije, ki vam bodo pomagale načrtovati in razmišljati.
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek je B2B konferenca.
Vrhunski strokovnjaki v štirih šolskih urah z udeleženci delijo praktična marketinška znanja in nasvete. Kombinacija predavanj in dela v skupini.
Poglobljene 4 ure za krepitev kompetenc. Na primerih osvojite orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabite pri delu.
DMS obišče zmagovalca nagrade marketinška odličnost. Druženje članov v kombinaciji s podrobnim vpogledom v razmišljanje in delovanje marketinško odličnih podjetij.
DMS Lab PREMIUM
za B2B konferenco
direktorjev
NEOMEJENI
* velja le do 20. januarja 2026
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.
Spletno izobraževanje o temeljnih marketinških znanjih, kjer udeleženci dobijo praktično znanje o določeni aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …
Jutranji vpogledi so pogovori z iskrivimi sogovorniki, s katerimi se poglobimo v različne aktualne teme. Ponujamo vam informacije, ki vam bodo pomagale načrtovati in razmišljati.
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek je B2B konferenca.
Vrhunski strokovnjaki v štirih šolskih urah z udeleženci delijo praktična marketinška znanja in nasvete. Kombinacija predavanj in dela v skupini.
Poglobljene 4 ure za krepitev kompetenc. Na primerih osvojite orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabite pri delu.
DMS obišče zmagovalca nagrade marketinška odličnost. Druženje članov v kombinaciji s podrobnim vpogledom v razmišljanje in delovanje marketinško odličnih podjetij.
Marketinški žar ponuja možnost povezovanja med člani DMS in interaktivnega reševanja konkretnih izzivov. Prijavite se in rešite marketinški izziv.
Osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, ki pokriva aktualne teme iz sveta marketinga. Je največje letno srečanje vseh marketingašev.
Srečanja slovenskih strokovnjakov, ki delujejo na vodilnih mestih. Iskrena izmenjava izkušenj s ciljem, da pridobljena znanja čim hitreje uporabite v praksi.
DMS Lab PREMIUM
za B2B konferenco
Pogoji članstva v DMS
*DMS Lab BASIC: dostop do posnetkov rednih dogodkov, t.j. webinarjev, prezentacije ...
**DMS Lab PREMIUM: celoten arhiv, ekskluzivni posnetki izobraževanj, tematski e-priročniki, prezentacije …
*** KLUB MARKETINŠKIH DIREKTORJEV: Potrebno izpolnjevati pogoj "status direktorja marketinga".


.png)

