V času negotovih razmer bodo podjetja v B2B sektorju morala postati veliko bolj prilagodljiva, hkrati se bodo morala hitreje odzivati na spremembe, opozarja Iryna Moiseyeva. Matevž Kmet pa dodaja, da bodo podjetja morala preseči zadržke, saj so v tem času previdnejša in naravnana bolj kratkoročno.

Ker velikih negotovosti v poslovnem okolju še ne bo konec, priča smo nadaljevanju epidemije, vojni v Ukrajini, z njo povezanimi težavami z energenti, surovinami in hrano, pa tudi sankcijami Rusiji, kar vpliva na dogajanje v Evropi in svetu, bodo po besedah Matjaža Kmeta (Acies Bio) podjetja morala nadaljevati z vlaganji v razvoj novih izdelkov in storitev, utrjevanjem odnosov s partnerji in širitvijo baze kupcev. Po mnenju Iryna Moiseyeva (Cloud Service) je »Največji izziv dandanes spodobnost podjetja, da spremeni svoje pristope in vizijo v smeri, ki bo manj tradicionalna, bolj odprta, prilagodljiva in s hitrejšimi odzivi.«

Vloga marketinga je po besedah Matjaža Kmeta v teh časih še posebej pomembna, saj skrbi za pozitivno komunikacijo z obstoječimi in potencialnimi kupci. »Kot marketingaš se vprašajte, kaj ste v zadnjega pol leta spremenili v svojem poslovanju. Če je odgovor Nič, ste izgubili nekaj odličnih priložnosti,« pa meni Iryna Moiseyeva.

Kriza je po njenih besedah lahko priložnost, saj kljub težavam, tragedijam, katastrofam, kriza omogoča, da izboljšamo tisto, kar smo vedno postavljali na kasnejši čas. Svetuje, da preizkusite nova orodja, pristope in poti, s katerimi boste pridobili pozornost svojih uporabnikov. »Ohranite svoje vrednote, a bodite vedoželjni in naklonjeni novostim,« še dodaja Iryna Moiseyeva.

Vsak torek si rezervirajte 5 minut za marketing. Naročite se na marketinške novice.

Na vprašanje, kaj bi danes storili drugače, če pogledamo nazaj v dvoinpolletno turbulentno obdobje, je Matevž Kmet odgovoril, da se je podjetje Acies Bio s krizo odlično spoprijelo. Delo so organizirali tako, da so preprečili upočasnitev ali ustavitev dela na projektih, obiske kupcev in strokovnih dogodkov pa so nadomestili z virtualno prisotnostjo ter razširili bazo kupcev. V tem času so uspeli pridobiti novega strateškega investitorja, celoten postopek skrbnega pregleda, pogajanj in sklenitve posla pa so izvedli virtualno.

Tudi v Cloud Service so v tem času pridobili nove stranke ter se celo razširili na nove trge.

Zahvaljujoč hibridnemu načinu dela, pozitivni naravnanosti in osredotočenosti na rezultate, je naša ekipa ostala produktivna. Smo podjetje, ki se hitro prilagaja spremembam,« je povedala Iryna Moiseyeva.

Kot kaže so podjetja spoznala številne prednosti hibridnega načina dela, delo na daljavo pa lahko prinaša tudi številne pasti, opozarja poslovni psiholog Aleš Vičič. Želi opozoriti, da delo na daljavo prinaša več psihološko negativnih posledic za zaposlene, kot morda velja zdaj, pogostejša oziroma daljša uporaba elektronskih naprav in družabnih medijev poslabšuje psihično zdravje ljudi, tudi sicer je moč zaznati slabše psihološko zdravje ljudi. Ob tem Aleš Vičič izpostavlja tudi, da zgoraj našteto vpliva na produktivnost in s tem na poslovne izide podjetij, a imajo pri tem vodje pomembno vlogo, saj lahko izboljšajo razmere in s tem pomagajo zaposlenim, sebi in podjetju.

Matjaž Kmet, Iryna Moiseyeva in Aleš Vičič bodo govorci na B2B konferenci, ki bo 13. oktobra v Ljubljani.
VČLANI SE
Vstopnice za B2B konferenco so že v prodaji TUKAJ.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam