Športni marketing je postal celovit marketinški ekosistem, ki povezuje športne organizacije s poslovnim okoljem. Sponzorji danes pričakujejo več kot le prepoznavnost blagovne znamke, zahtevajo merljive in dokazljive poslovne učinke. Zato tudi športne organizacije vse bolj prehajajo od klasične prodaje sponzorskih pravic k razvoju platform, ki omogočajo grajenje dolgoročnih partnerstev. Trendi, kot so umetna inteligenca, digitalizacija, personalizacija navijaških izkušenj in trajnostne prakse, ta prehod le še pospešujejo ter spodbujajo športni marketing, da se razvija v učinkovito orodje strateškega povezovanja in ustvarjanja dodane vrednosti za vse deležnike.
Športni marketing je v Sloveniji še v fazi razvoja, vendar smo v zadnjih letih priča vedno več inovativnim pristopom in uspešnim partnerskim zgodbam, ki kljub manjšim finančnim vložkom v primerjavi s tujino po kreativnosti in izvirnosti prav nič ne zaostajajo, ob tem pa tudi trendi, ki se že uveljavljajo v tujini, postopno prihajajo na naš trg ter odpirajo nove priložnosti za nadaljnji razvoj športnega marketinga v Sloveniji.
O vsem tem bomo govorili na Akademiji športnega marketinga – programu, ki soustvarja uspešne športne zgodbe. S programom začnemo 1. oktobra, več o njem pa izveste na info dnevu v torek, 16. septembra, ob 14. uri prek Zooma. [PRIJAVA NA INFO DAN]