Kako dobro s(m)o pripravljeni na igre, se je v Športnem središču s Franjem Bobincem, predsednikom Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS), pogovarjala strokovnjakinja za športni marketing Maja Zalaznik (Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani) .
Po 12 letih bodo olimpijske igre znova v Evropi, naslednjih 12 jih spet ne bo na stari celini. Več kot 200 sodelujočih držav, več kot 10.000 športnikov. Igre ne bodo potekale le v Parizu, ampak tudi v nekaterih drugih francoskih mestih.
Slovenija bo imela najštevilčnejšo udeležbo na igrah doslej, skoraj vedno pa je v vrhu držav prejemnic olimpijskih medalj na število prebivalcev. Franjo Bobinac ocenjuje, da je eden od razlogov tudi v pestrosti platform, kjer mladi športniki lahko začnejo s svojo športno potjo, saj ni vrhunskega olimpijskega športa brez dobre organizacije na lokalni ravni.
OKS kot krovna organizacija slovenskega športa skrbi za organizacijo, logistiko, financiranje pa tudi za sistemsko podporo ves čas iger.
Hkrati pa OKS ves čas razmišlja tudi o vzgoji mladih športnikov, vlaganju v slovenski šport, kako zagotoviti razvoj in podporo, da bo Slovenija ostala vir vrhunskih športnikov. Kot enega od modelov, ki bi jih veljalo posnemati, Franjo Bobinac vidi tudi skandinavski model, kjer v mlajših kategorijah ukvarjanje s športom ni tako zelo tekmovalno naravnano, pač pa gre bolj za »igranje s športom«, profesionalizacija pa se začne pozneje.
Zelo pomembna je podpora MOK-a in evropskih športnih zvez, ki prispevajo tretjino prihodkov OKS (tretjino prispeva država, tretjino pa podjetja), kar je izjemno pomemben delež, namenjen razvoju slovenskega športa. Franja Bobinca je pred kratkim doletela velika čast in je postal tudi član komisije Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) za trženje in komercialna partnerstva. To je del ekipe, ki razmišlja o novem poslovnem modelu financiranja MOK, tudi z vidika top partnerjev. Izjemna čas in potrditev, čestitamo!
MOK je zelo usmerjen v prihodnost, ne samo s poslovnega, ampak tudi s športnega in tehnološkega vidika. Tako MOK med olimpijske športe vključuje vse več novodobnih športov, saj ti pritegnejo mlade, hkrati uvajajo tehnološke novosti, ki med drugim uporabljajo umetno inteligenco in s tem so uporabnikom na voljo številni dodatni podatki, ki jih prej ni bilo.
V OKS si želijo, da bi Slovenija igre izkoristila v največji meri, ne samo na športnem področju, pač pa da predstavi, kaj vse lahko Slovenija ponudi. Lokacijo Slovenske hiše so skrbno izbrali, saj ni predaleč od olimpijske vasi, hkrati pa ne preveč v središču mesta. In naključje je hotelo, da je zgolj 50 metrov stran od navijaške cone, zato Franjo Bobinac ocenjuje, da je lokacija izjemna.
Ne gre zares za hišo, ampak za odprt, pokrit, osenčen prostor, ki bo namenjen predstavitvam, prireditvam, mimo pa se bodo vsak dan sprehodili številni navijači. Del prostora bo odprt za vsakogar, del pa namenjen poslovnim dogodkom zaprtega tipa. Poleg partnerjev OKS-a se bodo v Slovenski hiši predstavili tudi nekateri novi partnerji, taki, ki z OKS še niso sodelovali.
Poslanstvo Slovenske hiše je stičišče predstavitve Slovenije ne samo na športnem, ampak tudi na drugih področjih.« Franjo Bobinac
V začetku junija se je začela kampanja OKS Imamo to! Pariz, prihajamo, ki predstavlja slovenske lepote in slovenske športnike. Njen namen je s pomočjo Slovenske turistične organizacije nasloviti 50 trgov, predstavlja pa tudi vse sponzorje Olimpijskega komiteja Slovenije.
OI v Parizu bodo izjemna priložnost za aktivacije, Franjo Bobinac ocenjuje, da najverjetneje najštevilčnejše doslej. Lokalni partnerji OKS bodo usmerjeni bolj na slovenski trg, mednarodni top partnerji, to so Coca-cola, Visa in P&G, pa na svetovnih. Pri tem je opozoril na vlogo marketinga, ki mora znati tudi izmeriti učinke tovrstnih aktivacij.
Brez medijev pri OI ne gre, nacionalna RTV hiša bo od jutra do večera prenašala številna tekmovanja ter ustvarjala vsebine, povezane s tem. Sodelovala bo tudi največja komercialna televizija, Pop TV, ki bo pripravljala olimpijske zgodbe.
Za prihodnja leta je Franjo Bobinac napovedal tudi platformo, na kateri bi predstavljali zgodbe iz zakulisja, priprave ter različne, morda manj prepoznavne športne panoge, ki jih spremljajo predvsem mlajši, namenjene naročnikom vsebin.