Bliža se četrta B2B konferenca, na kateri bomo odprli vrata v virtuREalnost. Pred dogodkom smo se s predavatelji pogovarjali o tem, kaj je njihova najpomembnejša lekcija leta 2020, kako sami dojemajo eksplozijo digitala oziroma pospešeno digitalizacijo, zanimalo pa nas je tudi, katere so tiste lastnosti podjetij, ki najboljše razlikujejo od povprečja. Vsi, ki vas zanima aktualna situacija na B2B trgih, vabljeni na letošnjo B2B konferenco, ki bo 7. in 8. aprila.
Matevž Ambrožič (PharmaLinea)

"Najpomembnejša lekcija leta 2020 je ta, da je vsaka kriza lahko priložnost samo, če si dovolj hiter. In dovolj hiter si lahko zgolj v primeru, da se ne zanašaš na preveč ljudi in preveč "outsourcinga". Kar se tiče digitalizacije, mislim da se bo ta spremenila iz "trendi" besede in predmeta teoretskih razprav v bolj ali manj osnoven pojem poslovnega sveta. Kot da bi pred petdesetimi leti govoril o industrializaciji. Skupno podjetjem, ki bodo izšla močnejša iz te situacije, je to, da delujejo hitro kot majhna podjetja, ampak komunicirajo pametno kot velika podjetja. V naši industriji prehranskih dopolnil si bil lahko ali prepočasen ali pa si "bleknil" kakšno neumnost v drugem ekstremu. Ključ je najti pametno ravnotežje."

"Skupno podjetjem, ki bodo izšla močnejša iz te situacije, je to, da delujejo hitro kot majhna podjetja, ampak komunicirajo pametno kot velika podjetja," meni Matevž Ambrožič (PharmaLinea).
Anja Babič in Mateja Panjan (Danfoss Trata)

"Med ključnimi lekcijami lanskega leta je nedvomno sposobnost prilagajanja. Tega mislim, da se vsi dobro zavedamo, tudi z osebnega vidika. Če pa pogledam z vidika podjetja, predvsem marketinga in pa odnosov s kupci, nam je to prilagajanje zagotovo omogočila digitalizacija. In če smo se še pred kakšnim letom samo pogovarjali o tem, kaj vse bi bilo z njeno pomočjo mogoče, smo bili lani primorani uporabiti digitalna orodja in iz njih naredit največ, kar se je dalo. Ostali smo brez možnosti obiskov, brez možnosti stika v živo, brez možnosti obiskovanja sejmov, organizacije dogodkov in podobno. Dejansko bi lahko rekla, da se je digitalizacija dokončno res zgodila. Svoje aktivnosti smo preselili v digitalni svet in končno je digitalizacija našla pot v marsikateri proces."

Mateja Panjan dodaja: "Podjetjem, ki bodo iz izkušnje lanskega leta izšla še močnejša, je zagotovo skupno to, da smo še bolj prilagodljivi in da si zastavimo jasno strategijo, ki jo razumljivo komuniciramo vsem v podjetju. Izredno pomembna je tudi povezanost ljudi in ekip ter zavedanje, da so disrupcije naši novi konkurenti."

"V lanskem letu smo aktivnosti preselili v digitalni svet in končno je digitalizacija našla pot v marsikateri proces," opaža Anja Babič (Danfoss Trata).
Anja Molan Bohorč (NiceLabel)

"V 2020 smo kot ekipa potrdili, da smo izjemno prilagodljivi in lahko skupaj dosegamo dobre rezultate tudi, če smo vsak na svojem koncu. Najpomembnejše je ostati skupaj, biti povezan in ohraniti sodelovanje ter motivacijo znotraj ekip. Digitalizacija je nekaj kar v NiceLabelu živimo že vrsto let in z njo pristopamo tudi do naših strank, ko govorimo o transformaciji procesov označevanja. Je nekaj neizbežnega in temeljnega, kar omogoča podjetju biti konkurenčno in agilno. Tako kot digitalni marketing postopoma postaja enostavno 'marketing', je tudi digitalizacija postala osnovni način poslovanja "top performerjev". Prilagodljivost, odprtost za nove poslovne modele, digitalizacija, inovativnost in ekipni duh, to so danes ključne lastnosti uspešnih podjetij. Seveda sta zdravo poslovanje in dobro finančno stanje že pred letom 2020 velik plus."

"Prilagodljivost, odprtost za nove poslovne modele, digitalizacija, inovativnost in ekipni duh, to so danes ključne lastnosti uspešnih podjetij," ob svojem delu spoznava Anja Molan Bohorč (NiceLabel).
Kyle Jepson (HubSpot)

"Mislim da je najpomembnejša lekcija iz leta 2020 ta, da se bo digitalizacija zgodila in da se ji lahko prilagodimo bolj, kot smo si mislili. Ko gremo čez začetno fazo prilagoditve in učenja, smo sposobni narediti več na boljši način. Digitalizacija pomeni premik stvari in analognega sveta v spletno različico. Včasih je še vedno zelo osebna, denimo med Zoom pogovori ali telefonskim klicem, včasih pa so ljudje popolnoma odstranjeni in se pogovarjamo z avtomatiziranimi sistemi, klepetalnimi roboti, beremo spletne strani ali gledamo posnetke. Moj odnos do digitalizacije se je v letu 2020 hitro spremenil. Spremenjene razmere so me "prisilile", da stopam v interakcijo z digitalnimi orodji in ugotovil sem, da so precej bolj učinkovita. Dosežem lahko precej več, s precej manj koraki, če so procesi dobro definirani in tehnologije uporabljene pametno. Pripravljenost na prilagajanje in eksperimentiranje z novimi formati in tehnologijami je ključna za rast katerega koli posla. Spoznali smo nekatere dramatične primere v zadnjih dvanajstih mesecih, ampak v resnici bodo imela vsa podjetja, ki stvari počnejo enako zadnjih 20, 50, 100 ali 150 let, vse več težav pri rasti v prihodnosti. Tisti, ki so pripravljeni poizkusiti kaj novega in eksperimentirati, bodo našli priložnosti, ki jih drugi ne bodo."

"Pripravljenost na prilagajanje in eksperimentiranje z novimi formati in tehnologijami je ključna za rast katerega koli posla," ocenjuje Kyle Yepson (HubSpot).
Maria Giovanna Sandrini (Aquafill)

"Leto 2020 je bilo nepričakovana izkušnja tako s poslovne kot tudi z osebne perspektive. Imeli smo veliko časa, da razmišljamo o prihodnosti in začeli smo s prilaganjem strategij, ki so do lanskega leta dobro delovale. Zgodil se je preskok iz "fizične" v "digitalno" izkušnjo. Ker pandemija še traja, je digitalizacija še vedno edini način komunikacije, marketinga in prodaje, hkrati pa tudi pomemben trend prihodnosti. Spletni sestanki so bili na začetku nekaj nepredstavljivega, danes so nekaj povsem normalnega. Tudi ko se bo pandemija zaključila, bo ta način dela zagotovo do določene mere ostal. Fizični obiski in sestanki bodo rezervirani za posebne priložnosti. Podjetja in znamke so morale hitro odreagirati in digitalizirati procese. Nekaterim je to uspelo bolje, drugim slabše. Bolj kot kadarkoli verjamem, da so trajnostni razvoj, krožna ekonomija in "Big Data" gonilne sile poslovanja prihodnosti v vseh branžah."

"Bolj kot kadarkoli verjamem, da so trajnostni razvoj, krožna ekonomija in "Big Data" gonilne sile poslovanja prihodnosti v vseh branžah," v prihodnost zre Maria Giovanna Sandrini (Aquafill).
Nasti Šušnjara (Zebra BI)

"V letu 2020 se je pokazalo, kako zelo je pomembno, da imamo znamke svoje spletne skupnosti. Kar naenkrat ni bilo več nobenega sejma, nobene konference, vse se je premaknilo na splet ... Vsak od nas sicer lahko začne z izvajanjem spletnih dogodkov, ampak če nimamo spletne skupnosti, nihče ne bo prišel na te spletne dogodke. Digitalizacija pomeni to, da imaš pri svojem delu dostop do sodobnih digitalnih orodij, ki ti pomagajo, da si lažje organiziraš delo, da si bolj produktiven in da lažje komuniciraš s svojimi sodelavci ali strankami. Najbolj me veseli to, da so v času covida-19, ko smo vsi začeli z delom od doma, podjetja razumela, da morajo imeti na voljo digitalna orodja in da so jih začeli implementirati. Kdo bo iz te situacije izšel močnejši, je vprašanje za milijon dolarjev. Najverjetneje tista podjetja, ki so se uspela v tej krizi pravočasno prilagoditi in ki so sploh imela možnost, da iz svoje situacije iztržijo maksimum. Mi smo v prejšnjem letu imeli to srečo, da smo v taki branži, kjer se je poslovanje še povečalo, tako da smo uspeli zgraditi res dobro ekipo, s katero bomo zagotovo izšli iz tega močnejši."

"V letu 2020 se je pokazalo, kako zelo je pomembno, da imamo znamke svoje spletne skupnosti," izpostavlja Nasti Šušnjara (Zebra BI).

VČLANI SE
Vabljeni na četrto B2B konferenco, ki jo pripravljamo 7. in 8. aprila!

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam