Izobraževanja

[Marketinški zajtrk] Pogovor z Matjažem Krčem

24. november 2021
Matjaž Krč, EKWB

[B2B središče] Marketing novih, inovativnih rešitev v B2B svetu

8. november 2021
Barbara Strniša, BE-Terna in Taja Šerjak, ADD

[DMS pogovor] Vizija brez strategije je samo iluzija

21. oktober 2021
Samira Shahabuddin, TBWA\Chiat\Day

[Mesečno srečanje] Priložnosti v športu

18. oktober 2021
Gašper Pavli, Sport Media Focus

[Mesečno srečanje] Priložnosti v športu

18. oktober 2021
Tanja Vidmar Šinigoj in Neli Sulič, Fructal

[Mesečno srečanje] Priložnosti v športu

18. oktober 2021
Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus

[Športno središče] Olimpijski uspeh je timsko delo

23. september 2021
Maja Treven, SKB, Matic Švab. OKS, Tine Urnaut

[Marketinški zajtrk] Pogovor s Špelo Lokovšek

21. september 2021
Špela Lokovšek, Proximity Paris

[DMS pogovor] Pogovor z dr. Tamaro Pavasović Trošt

8. september 2021
dr. Tamara Pavasović Trošt, Ekonomska fakulteta

[Športno središče] Pomen športa za turizem in pomen turizma za šport

11. maj 2021
Petra Stušek, Turizem Ljubljana

[Marketinški zajtrk] Pogovor z Dejanom Turkom

21. april 2021
Dejan Turk, A1 Slovenija in Srbija

[Mesečno srečanje] Vloga marketinga pri grajenju kulture podjetja

19. april 2021
Aleksandra Kregar, Habitus, Andraž Štalec, Red Orbit, Matjaž Butara, Big Bang Slovenija

[Mesečno srečanje] Kaj je danes marketinška odličnost in kako do nje?

1.4.2021
Petra Čadež, Atlantic Grupa, Matjaž Grm, Adria Mobil, Primož Jakin, Miss Alice Cosmetics

[Športno središče] Kako lahko marketing zapolni praznino?

16. marec 2021
Urška Končar, NZS

[Mesečno srečanje] Kako uspeti na globalnem trgu?

1. marec 2021
Teodor Štimec, Optics Trade, Luka Grilc, Nordica

[Marketinški zajtrk] Pogovor s Katarino Lotrič

5. februar 2021
Katarina Lotrič, Gentler Apps

[Mesečno srečanje] Marketinška inovativnost za uspešno 2021

25. januar 2021
Peter Vidmar, Agencija 101, Zenel Batagelj, Valicon
Matej Golob, CorpoHub, Maja Michieli, Publicis

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Pogovor z Andražem Zorkom

18. januar 2021
Andraž Zorko, Valicon

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Pogovor z Matejem Guidom

11. januar 2021
Matej Guid

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Pogovor z Danom Podjedom

21. december 2020
Dan Podjed, ZRC SAZU

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Pogovor z Violeto Bulc

14. december 2020
Violeta Bulc

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Pogovor z Urošem Cvetkom

7. december 2020
Uroš Cvetko, Zavarovalnica Triglav

[MESEČNO SREČANJE] Pospeški v leto 2021

30. november 2020
Alenka Repič, Kaaita

[MESEČNO SREČANJE] Pospeški v leto 2021

30. november 2020
Medeja Kraševec, LUNA TBWA

[MESEČNO SREČANJE] Pospeški v leto 2021

30. november 2020
Juš Lesjak, Genzify

[MESEČNO SREČANJE] Pospeški v leto 2021

30. november 2020
Andrej Klančar, Klančar žerjavi

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Vesno Šiftar

19. november 2020
Vesna Šiftar, Publicis Groupe

[ŠPORTNO SREDIŠČE] Športno-marketinška debata s Franjem Bobincem

17. november 2020
Franjo Bobinac, Hisense International

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing po COVID-19 - nevarnosti in nove priložnosti?

2. november 2020
Gašper Pavli, Aleš Černe, Andrej Krajner, Ditka Maučec
Peter Vidmar, Jernej Smisl, Valentina Erčulj Džuban, Polona Polak

[MESEČNO SREČANJE] Trajnost - primeri iz prakse

28. september 2020
Tanja Subotič Levanič, Pivovarna Laško Union

[MESEČNO SREČANJE] Trajnost - primeri iz prakse

28. september 2020
Mojca Markizeti, Iskratel

[MESEČNO SREČANJE] Trajnost - primeri iz prakse

28. september 2020
Nataša Češnovar Gregorc, Atlantic Droga Kolinska

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Markom Pleškom

15. september 2020
Mark Pleško, Cosylab

[ŠPORTNO SREDIŠČE] Analiza učinkovitosti športnih sponzorstev

7. september 2020
Nebojša Čurović, EIDOS Media Consulting in Tatjana Novak, Press Clipping

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Si znamo zastaviti pravo vprašanje?

22. junij 2020
Špela Žorž, Grey Ljubljana in Lovro Gruden, Indigo Consulting

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] FMCG industrija po epidemiji

8. junij 2020
Tomaž Arh, Mlekarna Celeia

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Marketinške priprave na negotovo prihodnost

1. junij 2020
Matjaž Grm, Adria Mobil

[MARKETINŠKI POGOVOR] Vpliv marketinga na upravljanje s tveganji

27. maj 2020
Lovro Gruden, Indigo Consulting in Igor Zgonc, Silver Bullet Risk

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako se B2B marketing odziva na spremenjene razmere?

25. maj 2020
Barbara Hafner, Knauf Insulation in Igor Fürst, Špica International

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kam investirati medijske proračune?

18. maj 2020
Alina Žugelj Pikalo, Pristop Media in Leon Brenčič, iPROM

[ŠPORTNO SREDIŠČE] Priložnosti športnega marketinga po obdobju COVID-19

12. maj 2020
Enzo Smrekar, Atlantic Grupa in Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako se spreminjajo uporabniki v "novi normalnosti"

11. maj 2020
Andraž Štalec, Red Orbit in Andraž Zorko, Valicon

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Iskanje novih poslovnih priložnosti

4. maj 2020
Andraž Gavez, Mojacokolada.si in Matej Golob, CorpoHub

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako ohraniti marketinške proračune?

20. april 2020
Petra Čadež, Atlantic Grupa in Mitja Tuškej, Skupina Formitas

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako se marketing odziva na spremenjene razmere?

14. april 2020
Denis Oštir, Vidaa International, Žiga Novak, Orehov gaj in Matjaž Vračko, A1

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kaj se v času koronavirusa dogaja v glavi slovenskega uporabnika?

6. april 2020
Mojca Pesendorfer, Atlantic Grupa in Andraž Zorko, Valicon

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Eksplozija spletnega nakupovanja

30. marec 2020
Darko Dujič, Ceneje, Primož Jakin, Miss Alice Cosmetics, Gregor Murnik, Creatim

[MESEČNO SREČANJE] Digitalna komunikacija: "performance vs. branding"

2. marec 2020
Leon Brenčič, iPROM

[MESEČNO SREČANJE] Digitalna komunikacija: "performance vs. branding"

2. marec 2020
Jan Omahen, Maša Butara, Luna \ TBWA

[MESEČNO SREČANJE] Digitalna komunikacija: "performance vs. branding"

2. marec 2020
Corina Nicolescu, Sensilab

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Marinom Furlanom

13. februar 2020
Marino Furlan, Intra Lighting

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Mitja Jermol, Inštitut Jožef Stefan

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Maša Judar, GenePlanet

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Maj Hrovat, Bevo

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Janez Križan, A1

[Mesečno srečanje] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Jernej Pintar, Tehnološki park Ljubljana

[Mesečno srečanje] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Voranc Kutnik, CorpoHub

[Mesečno srečanje] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Ajša Vodnik, AmCham

[Marketinški pospeški] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Benjamin Rančič, Renderspace

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Medejo Lončar

21. november 2019
Medeja Lončar, Siemens

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus, Urban Kramberger, Pivovarna Laško Union

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Leon Šikovec, Sberbank d.d.

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Valentina E. Džuban in Peter Curk, Petrol d.d.

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Jožko Križan, Smučarska zveza Slovenije

[MESEČNO SREČANJE] Inovativnost je več kot le nov okus

30. september 2019
Ranko Jelača, Telekom Slovenije, Darja Teržan, Atlantic Grupa, Špela Žorž, Grey Ljubljana

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Matejo Jesenek

19. september 2019
Mateja Jesenek, The Athlete´s Foot Global

[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z zmagovalci marketinške odličnosti

17. junij 2019
Darko Dujič, Ceneje

[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z zmagovalci marketinške odličnosti

17. junij 2019
Marko Lukić, Lumar IG

[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z zmagovalci marketinške odličnosti

17. junij 2019
Tjaša Kolenc Filipčič, Zavarovalnica Triglav

[MESEČNO SREČANJE] Premagovanje marketinške rutine

20. maj 2019
Matjaž Robinšak, Valicon

[MESEČNO SREČANJE] Premagovanje marketinške rutine

20. maj 2019
Eva Šterk, Pristop

[MESEČNO SREČANJE] Premagovanje marketinške rutine

20. maj 2019
Mojca Bricelj, Danfoss Trata

[MESEČNO SREČANJE] Mali koraki do velikih marketinških zgodb

15. april 2019
Jure Čuk, WOOP! Trampolin park

[MESEČNO SREČANJE] Mali koraki do velikih marketinških zgodb

15. april 2019
Tina Štrubelj, Nelipot

[MESEČNO SREČANJE] Mali koraki do velikih marketinških zgodb

15. april 2019
Lucian Perger, Perger 1757
Zala Glavič, Perger 1757

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor s Petrom Časom

4. april 2019
Peter Čas, Steklarna Hrastnik

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Nataša Mithans, Vareo

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Jasna Suhadolc, Actuado

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Sandra Kecman, Bisnode

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Simona Špilak, BOC Institute

[MESEČNO SREČANJE] E-commerce: Kako narediti korak naprej od spletne trgovine?

18. februar 2019
Darko Dujič, Ceneje.si, Rok Slapar, Vigoshop
Rok Hrastnik, Sensilab, Bartlomiej Behnke, Intesport ISI

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Vesno Marđonović

13. februar 2019
Vesna Marđonović

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v 2019

6. februar 2019
Marko Derča, A.T. Kearney

[MARKETING TOPX] Poslovne strategije in taktike

23. januar 2019
dr. Mitja Pirc, Deloitte

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v 2019

28. januar 2019
Vladimir Nardin, Gorenje
Jure Doler, fbchatbot.si

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z dr. Jako Lindičem

15. november 2018
dr. Jaka Lindič, Ekonomska fakulteta

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti

22. november 2018
Matjaž Grm, Adria Mobil

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti

22. november 2018
Neil Morley, Adria Mobil

B2B konferenca 

[B2B KONFERENCA] Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu?

10. oktober 2018
Jezeršek Gostinstvo - Jure Jezeršek

[B2B KONFERENCA] Širitev v nove panoge

10. oktober 2018
Boxmark - Lijana Kocbek

[B2B KONFERENCA] Od dobavitelja do strateškega partnerja

10. oktober 2018
SAP - Lena Lindenmaier

[B2B KONFERENCA] Vsi v podjetju prispevajo k dobremu odnosu s stranko

10. oktober 2018
Cosylab - dr. Mark Pleško

[B2B KONFERENCA] Izzivi širitve produktnega portfelja

10. oktober 2018
Mikro + Polo - Jure Mlakar

SMK

[25. SMK] Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem

24.3.2021
Dan Podjed, ZRC SAZU

[25. SMK] Ali smo še relevantni za svoje kupce?

24.3.2021
Jaka Levstek, D.Labs

[24. SMK] Marketing lahko pospeši rast

29. maj 2019
Emil Tedeschi, Atlantic Grupa

[23. SMK] Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije

30. maj 2018
Črt Podlogar, Red Orbit

[23. SMK] Kako lahko Slovenci s knjigami osvojimo bralce v Nemčiji, Italiji, ZDA, ...

29. maj 2018
Rado Daradan in Mic Melanšek, Hurra Studios

Webinarji

[DMS Taktik] Dizajn sistem

4. november 2021
Romina Kavčič, Bird Buddy

[Taktik] Zakaj kampanje za generiranje kontaktov v B2B-ju ne delujejo?

31. maj 2021
Polona Van, Red Orbit

[Taktik] Kako organizirati izjemne virtualne dogodke in se povezati z množico na daljavo?

17. maj 2021
Matej Golob, Enej Gradišek, CorpoHub

[Taktik] LinkedIn delavnica: Kako ustvarjati vsebine?

20. maj 2021
Azra Mujkanović Češek, Madwise

[Taktik] Kako navdušiti z vašim LinkedIn profilom?

6. maj 2021
Azra Mujanović Češek, Madwise

[Taktik] Marketing Automation - razbijanje mitov

9. marec 2021
Jerneja Faletič, Renderspace

[Taktik] Competitive Intelligence

16. februar 2021
Bojana Korošec, BI-CALCULUS

[TAKTIK] Strateško razmišljanje je trening

21. januar 2021
dr. Mitja Pirc, Deloitte

[WEBINAR] Kako lahko segmentacija uporabnikov izboljša poslovne rezultate?

20. oktober 2020
Andraž Štalec, Red Orbit

[WEBINAR] Marketinške veščine - 2. del

2. oktober 2020
Maruša Grah, Mobik in Urška Jež, Transformation Lighthouse

[WEBINAR] Marketinške veščine - 1. del

24. september 2020
Maruša Grah, Mobik in Urška Jež, Transformation Lighthouse

[WEBINAR] Trajnost kot vodilo razvoja marketinga

24.6.2020
Jaka Dobnik, Deloitte

[WEBINAR] Kako komunicirati in biti relevanten na različnih družbenih omrežjih?

21. maj 2020
Uroš Svenšek, Agencija 1010

[WEBINAR] Priložnosti znamke delodajalca v času krize

21. april 2020
Aleksandra Kregar, Competo

[WEBINAR] Znamka delodajalca je priložnost za "novo" vlogo marketinga

15. april 2020
Aleksandra Kregar, Competo

[WEBINAR] Dobre prakse digitalnega marketinga v B2B

8. april 2020
Jasna Suhadolc, Actuado

[WEBINAR] Growth marketing: Z eksperimenti do večje rasti

24. marec 2020
Maja Voje, Growth Marketing Expert

[WEBINAR] Priložnosti spletnega video oglaševanja

7. november 2019
Damjan Planinc, Get Interactive

[WEBINAR] Formula za uspeh na družbenih omrežjih

4. oktober 2019
Uroš Svenšek, Agencija 101

[WEBINAR] SEO v letu 2019

21. marec 2019
Sebastjan Boh, TSmedia

[WEBINAR] Power BI za spremljanje marketinških metrik

7. februar 2019
Aljoša Željeznov, B2 d.o.o.

[WEBINAR] Skrivnosti dobrega načrtovanja in izvedbe webinarjev

24. januar 2019
Jasna Suhadolc, Virtua PR

Praktični e-vodiči

Vesna Žabkar: Marketinške raziskave in podatkovna analitika

Datoteka:

Janko Hočevar: From boomer to zoomer

Datoteka:

Anja Arhar: Raziskovanje uporabniške izkušnje

Datoteka:

Tamara Vilhar: Turning data into actionable insights

Datoteka:

Borut Olenik: Podatki-z njimi zmorem več

Datoteka:

Matjaž Robinšak, Tomaž Tomšič: Napovedano ciljanje

Datoteka:

[DMS PRAKTIKUM] Kako vzpostaviti dizajn sistem

Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] Z dizajn sistemom so produkti hitreje na trgu

Datoteka:

[DMS TAKTIK] Design sistem

Na novembrskem DMS Taktiku smo poslušali predavanje Romine Kavčič iz podjetja BirdBuddy.
Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] 5 korakov za spremembo cenovne strategije

Spremembe cen se podjetje lahko loti kadarkoli, za to je vedno priložnost, pravi dr. Mitja Pirc iz družbe Kearney, ki je v okviru izobraževanja Marketing TOPX pojasnil, kako se tega lotiti.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Cenovne strategije in taktike

Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] Zakaj kampanje za generiranje prodajnih priložnosti na spletu ne delujejo?

V B2B segmentu je digital v zadnjih mesecih še dodatno pridobil na veljavi. Nekaj nasvetov, kako lahko optimiziramo svoj spletni nastop do te mere, da bomo lažje pridobivali relevantne kontakte, je na srečanju B2B središča ponudila Polona Van (Red Orbit).
Datoteka:

[B2B SREDIŠČE] Zakaj kampanje za generiranje kontaktov v B2B-ju ne delujejo?

Polona Van (Red Orbit) je na majskem srečanju B2B središča predstavila nasvete, kako se pridobivanja kontaktov na spletu lotiti pravilno, da bomo zajeli relevantne kontakte, ki bodo prinesli želene rezultate.
Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] Kako ustvarjati vsebino na LindkedInu?

V tokratnem DMS priročniku gremo po sledeh navodil Azre Mujkanović Češek (Madwise), ki je na DMS Taktiku predavala o tem, kako na LinkedInu ustvarjati vsebine, ki bodo navdušile vašo občinstvo in obogatile blagovno znamko vašega podjetja ali vašo osebno blagovno znamko!
Datoteka:

[PREDSTAVITEV REZULTATOV RAZISKAVE] Evolucija športno sponzorske industrije v Sloveniji

Športno-marketinški partnerji Sport Media Focus, Ekonomska Fakulteta UL, Društvo za marketing Slovenije, Olimpijski komite Slovenije in Mediana so po lanskem letu znova pripravili raziskavo »Evolucija športno-sponzorske industrije v Sloveniji«, s katero spremljamo dogajanje v športno-sponzorski industriji ter razmišljamo o trendih v povezovanju slovenskega športa in posla.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Vsebine na LinkedInu

Na izobraževanju DMS Taktik je Azra Mujkanović Češek (Madwise) predstavila nekaj konkretnih in uporabnih nasvetov, kako ustvarjati vsebine na LinkedInu.
Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] Kako navdušiti z vašim LinkedIn profilom?

Kako ustvariti ali osvežiti LinkedIn profil, da bo resnično izražal vaša znanja, kompetence, izkušnje in osebnost? Nekaj uporabnih nasvetov je na izobraževanju DMS Taktik podala Azra Mujkanović Češek (Madwise).
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Kako organizirati odličen virtualni dogodek?

Kako navdušiti udeleženca in kako izstopiti iz povprečja? O tem sta na izobraževanju DMS Taktik predavala Matej Golob in Enej Gradišek iz podjetja CorpoHub.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Še en spletni dogodek

Svoje izkušnje s spletnimi dogodki je na izobraževanju DMS Taktik delila Teja Stamać, samostojna strokovna sodelavka za komuniciranje, Pisarna za prenos znanja Univerze v Ljubljani.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] GZS - organizacija virtualnih dogodkov

Svoje izkušnje s spletnimi dogodki je na izobraževanju DMS Taktik delil Andrej Brvar, direktor InfoCentra Gospodarske zbornice Slovenije.
Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] E-commerce: Kako zaobiti najpogostejše čeri na poti do implementacije

Na marčevskem izobraževanju Marketing TOPX smo se posvetili ključnim izzivom, s katerim se podjetja soočajo pri integraciji in implementaciji e-commerce rešitev. Vabljeni k ogledu priročnika, ki je nastal po predavanju Gorazda Planinca in Lenarta Ambroža (Vareo).
Datoteka:

[DMS PRIROČNIK] Moč pripovedovanja zgodb

Vsak od nas pozna in poseduje mnogo zgodb. Kako to spremeniti v veščino, boste spoznali v priročniku, ki je nastal po izobraževanju Marketing TOPX, na katerem je predavala Maruša Grah (Mobik).
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Kako navdušiti z vašim LinkedIn profilom?

Na izobraževanju DMS Taktik je Azra Mujkanović Češek (Madwise) predstavila nekaj konkretnih in uporabnih nasvetov, kako ustvariti ali osvežiti LinkedIn profil, da bo resnično izražal vaša znanja, kompetence, izkušnje in osebnost.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje

Žiga Vraničar, Živa Prelog in Miha Ceglar (Renderspace) so na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX predavali o tem, kako raziskovati in načrtovati uporabniško izkušnjo, ki bo resnično dodala vrednost vašim produktom oziroma storitvam in predstavljala tudi vašo konkurenčno prednost.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] E-commerce v praksi

Na izobraževanju Marketing TOPX sta Gorazd Planinc in Lenart Ambrož iz podjetja Vareo predavala o tem, kako pri načrtovanju in vzpostavitvi e-commerce rešitve zaobiti najpogostejše čeri na poti do implementacije.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Razbijanje mitov o marketinški avtomatizaciji

Jerneja Faletič (Renderspace) je na izobraževanju DMS Taktik razbijala mite o marketinški avtomatizaciji. Po dogodku smo pripravili priročnik, v katerem najdete ključne nasvete o tem, kako čim bolj učinkovito vzpostaviti sistem marketinške avtomatizacije in izkoristiti vse njegove potenciale.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Marketinška avtomatizacija – razbijanje mitov

Marketinška avtomatizacija je lahko naš največji pomočnik in zaveznik, ni pa vsemogočna. Mit o neskončni zmogljivosti smo razbili, saj se je marsikdo ravno zaradi tega ustraši. Izobraževanje DMS Taktik je vodila digitalna strateginja Jerneja Faletič (Renderspace).
Datoteka:

[SMK 2020] Izbor najboljših vsebin

Pred vami je izbor najboljših vsebin, ki so nastale v lanskoletnem portoroškem marketinškem mehurčku navdiha - 26. Slovenski marketinški konferenci.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Brif - temelj strateškega partnerstva

Pred vami je vodič, ki vam bo koristil vselej, ko se boste lotevali priprave učinkovitega brifa. Špela Žorž (Grey Ljubljana) je na izobraževanju Marketing TOPX podala natančne smernice, kako pripraviti odličen brif, ki bo navdušil vaše partnerje.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Brif template

S pomočjo Špele Žorž (Grey Ljubljana) smo sestavili okvir, s pomočjo katerega hitro in enostavno sestavite učinkovit brif, ki bo vseboval vse ključne elemente za načrtovanje odlične marketinške kampanje.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Competitive Intelligence

Bojana Korošec (BI-Calculus) je na izobraževanju DMS Taktik predavala o tem, da moramo ravno tako podrobno, kot poznamo naše uporabnike, spremljati tudi naše konkurente in na podlagi podatkov predvideti njihove poteze.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Trening strateškega razmišljanja

Dr. Mitja Pirc (Deloitte) v dokumentu postavlja okvirje strateškega razmišljanja. Priročnik je odlična pomoč ob postavljanju strategije oziroma ob razmisleku o dolgoročnih poslovnih načrtih in aktivnostih.
Datoteka:

[B2B SREDIŠČE] Virtualni dogodki

V dokumentu najdete uporabna orodja za organizacijo odličnih B2B dogodkov, ki bodo navdušili vaše kupce in partnerje. Zbrali smo tudi glavne izzive in prednosti organizacije virtualnih dogodkov.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Brif - temelj strateškega partnerstva

Špela Žorž (Grey Ljubljana) predstavlja korake do priprave učinkovitega brifa, ki je temelj strateškega partnerstva med agencijo in naročnikom.
Datoteka:

[DMS TAKTIK] Strateško razmišljanje je trening (dr. Mitja Pirc)

Kratek pregled ključnih točk strateškega razmišljanja, ki ga je pripravil dr. Mitja Pirc (Deloitte).
Datoteka:

[DMS PRAKTIKUM] Vodič skozi pogajanja (dr. Željko Ćurić)

Vodič skozi proces pogajanj dr. Željka Ćurića
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Hudič je v detajlih, še posebej v digitalnem marketingu

Za uspeh na digitalu je potreben strateški pristop, ki ga je na Marketing TOPX izobraževanju zelo podrobno opisal Črt Podlogar (Sensilab). V zapisu se skriva mnogo koristih nasvetov, ki bodo zagotovo koristili vsem, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom oziroma vas to področje še posebej zanima.
Datoteka:

[SODOBNA MARKETINŠKA ORODJA]

Sodobna orodja za doseganje rezultatov v marketingu, ki jih je na Marketing TOPX izobraževanju predstavila Jasna Suhadolc (Actuado).
Datoteka:

[INFOGRAFIKA] Ekosistem finančnih izrazov

V infografiki najdete vse najpomembnejše finančne izraze, ki jih mormo marketingaši obvladati za lažjo komunikacijo z vodstvom podjetja.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Jezik financ v marketingu

Lovro Gruden predstavlja nekatere osnovne finančne izraze, ki jih moramo poznati tudi v marketingu. Vse izraze ponazori tudi s praktičnimi primeri.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Performance marketing

Veliko marketingašev se v sodobnem digitalnem okolju sooča s težavo, kako izbrati prava marketinška orodja, s katerimi bomo dosegli najboljši marketing performance. Gorazd Planinc (Vareo) predstavlja korake, s katerimi pridemo do pravih orodij, ki vodijo v odlične marketinške rezultate.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Povezovanje digitalnega okolja

Strokovnjakinja za digitalni marketing Simona Koren (Atlantic Grupa) predava o tem, kako v podjetju vzpostaviti celostno digitalno okolje, ki se gradi skozi faze digitalne transformacije.
Datoteka:

[MESEČNO SREČANJE] 7 smrtnih grehov znamčenja delodajalca

Nataša Mithans (Vareo) je opozarja na nekaj ključnih napak, ki jih podjetja naredijo na področju znamčenja delodajalca.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Data driven marketing

Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) se že vrsto let ukvarjata za zbiranjem in analizami podatkov in predstavljata svoje izkušnje na tem področju. Na celovit način prikazujeta, kaj vse je mogoče početi z dobro izbranimi in kakovostnimi podatki in kako na podlagi pravih analiz spreminjati poslovne procese podjetja.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes

Petra Čadež se poglablja v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. Ravno to je področje, ki se je v sodobnem marketingu popolnoma obrnilo na glavo. Krmilo so znamke predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Razumevanje finančnih podatkov za boljše odločanje

Lovro Gruden predava o pomembnosti razumevanja finančnih podatkov in poudarja: »Vsak podatek v podjetju lahko povežemo s financami.«
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Category Management

Andreja Avberšek predstavlja ključne korake pri učinkovitem upravljanju blagovnih skupin.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Akcijski načrt prodaje in marketinga skozi oči kupcev

Primož Hvala predava o tem, kako povezati marketing in prodajo za doseganje odličnih poslovnih rezultatov.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija in vloga marketinga

Matjaž Grm ponuja teoretični okvir internacionalizacije in predava o tem, zakaj je lahko vstop na tuje trge pomembna strateška usmeritev podjetja, ki omogoča nadaljnjo rast. Vlogo marketinga v teh procesih je opisal Neil Morley.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Ustvarjanje vsebin in pripovedovanje zgodb

Denis Oštir (Gorenje) podaja nekaj nasvetov o tem, kako pripovedovati zgodbe, ki bodo učinkovito nagovarjale želeno ciljno publiko. Odlična vsebina ne more nastati brez avtentičnosti.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Poslovne strategije in taktike

Dr. Mitja Pirc je na Marketing TOPX izobraževanju predaval o poslovnih strategijah in taktikah. Izkušeni poslovni svetovalec je predstavil različne poglede na strategije in pojasnil, kaj vse sestavlja dobre strategije in na kaj vse strategije vplivajo.
Datoteka:
Videoposnetek predavanja je na voljo le za člane DMS, ki lahko do posnetka ekskluzivno dostopate tudi prek digitalne knjižnice DMS. Vljudno vas naprošamo, da povezave do posnetkov ne delite z drugimi, saj tovrstna neavtorizirana delitev vsebine pomeni kršitev avtorskih pravic.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam