Video posnetki

[MESEČNO SREČANJE] E-commerce: Kako narediti korak naprej od spletne trgovine?

18. februar 2019
Darko Dujič, Ceneje.si, Rok Slapar, Vigoshop
Rok Hrastnik, Sensilab, Bartlomiej Behnke, Intesport ISI

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Vesno Marđonović

13. februar 2019
Vesna Marđonović

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v 2019

6. februar 2019
Marko Derča, A.T. Kearney

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v 2019

28. januar 2019
Vladimir Nardin, Gorenje
Jure Doler, fbchatbot.si

[MARKETING TOPX] Poslovne strategije in taktike

23. januar 2019
dr. Mitja Pirc

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti

22. november 2018
Neil Morley, Adria Mobil

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti

22. november 2018
Matjaž Grm, Adria Mobil

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z dr. Jako Lindičem

15. november 2018
dr. Jaka Lindič, Ekonomska fakulteta

Webinarji

[WEBINAR] Power BI za spremljanje marketinških metrik

7. februar 2019
Aljoša Željeznov, B2 d.o.o.

[WEBINAR] Skrivnosti dobrega načrtovanja in izvedbe webinarjev

24. januar 2019
Jasna Suhadolc, Virtua PR

Praktični e-vodiči

[MARKETING TOPX] Poslovne strategije in taktike

Dr. Mitja Pirc je na Marketing TOPX izobraževanju predaval o poslovnih strategijah in taktikah. Izkušeni poslovni svetovalec je predstavil različne poglede na strategije in pojasnil, kaj vse sestavlja dobre strategije in na kaj vse strategije vplivajo.
Datoteka:
Objavljene evsebine so namenjene le članom DMS in niso namenjene deljenju.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam