Video posnetki

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti poslovanja

Neil Morley
Adria Mobil

[Marketing TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti poslovanja

Matjaž Grm
Adria Mobil

Izzivi širitve produktnega portfelja

Jure Mlakar
Mikro + Polo

Od dobavitelja do strateškega partnerja

Lena Lindenmaier
SAP

Širitev v nove panoge

Lijana Kocbek
Boxmark

Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu?

Jure Jezeršek
Jezeršek Gostinstvo

Pogovor z dr. Jako Lindičem

Jaka Lindič
Ekonomska fakulteta

Webinarji

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti poslovanja

Neil Morley
Adria Mobil

[Marketing TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti poslovanja

Matjaž Grm
Adria Mobil

Izzivi širitve produktnega portfelja

Jure Mlakar
Mikro + Polo

Od dobavitelja do strateškega partnerja

Lena Lindenmaier
SAP

Širitev v nove panoge

Lijana Kocbek
Boxmark

Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu?

Jure Jezeršek
Jezeršek Gostinstvo

Pogovor z dr. Jako Lindičem

Jaka Lindič
Ekonomska fakulteta

Praktični e-vodiči

Insights to Action: ISBM B-to-B Marketing Trends 2012

A broad view of the marketplace has never been more important than during these days of a reset economy with increasingly borderless trade and a largely transparent environment, where both your customers and your customers’ customers have full access to information about your products and the way you do business. Being current on the state
Datoteka:

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam