Izobraževanja

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Si znamo zastaviti pravo vprašanje?

22. junij 2020
Špela Žorž, Grey Ljubljana in Lovro Gruden, Indigo Consulting

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] FMCG industrija po epidemiji

8. junij 2020
Tomaž Arh, Mlekarna Celeia

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Marketinške priprave na negotovo prihodnost

1. junij 2020
Matjaž Grm, Adria Mobil

[MARKETINŠKI POGOVOR] Vpliv marketinga na upravljanje s tveganji

27. maj 2020
Lovro Gruden, Indigo Consulting in Igor Zgonc, Silver Bullet Risk

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako se B2B marketing odziva na spremenjene razmere?

25. maj 2020
Barbara Hafner, Knauf Insulation in Igor Fürst, Špica International

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kam investirati medijske proračune?

18. maj 2020
Alina Žugelj Pikalo, Pristop Media in Leon Brenčič, iPROM

[ŠPORTNO SREDIŠČE] Priložnosti športnega marketinga po obdobju COVID-19

12. maj 2020
Enzo Smrekar, Atlantic Grupa in Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako se spreminjajo uporabniki v "novi normalnosti"

11. maj 2020
Andraž Štalec, Red Orbit in Andraž Zorko, Valicon

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Iskanje novih poslovnih priložnosti

4. maj 2020
Andraž Gavez, Mojacokolada.si in Matej Golob, CorpoHub

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako ohraniti marketinške proračune?

20. april 2020
Petra Čadež, Atlantic Grupa in Mitja Tuškej, Skupina Formitas

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kako se marketing odziva na spremenjene razmere?

14. april 2020
Denis Oštir, Vidaa International, Žiga Novak, Orehov gaj in Matjaž Vračko, A1

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Kaj se v času koronavirusa dogaja v glavi slovenskega uporabnika?

6. april 2020
Mojca Pesendorfer, Atlantic Grupa in Andraž Zorko, Valicon

[MARKETINŠKI PONEDELJEK] Eksplozija spletnega nakupovanja

30. marec 2020
Darko Dujič, Ceneje, Primož Jakin, Miss Alice Cosmetics, Gregor Murnik, Creatim

[MESEČNO SREČANJE] Digitalna komunikacija: "performance vs. branding"

2. marec 2020
Leon Brenčič, iPROM

[MESEČNO SREČANJE] Digitalna komunikacija: "performance vs. branding"

2. marec 2020
Jan Omahen, Maša Butara, Luna \ TBWA

[MESEČNO SREČANJE] Digitalna komunikacija: "performance vs. branding"

2. marec 2020
Corina Nicolescu, Sensilab

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Marinom Furlanom

13. februar 2020
Marino Furlan, Intra Lighting

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Mitja Jermol, Inštitut Jožef Stefan

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Maša Judar, GenePlanet

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Maj Hrovat, Bevo

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v letu 2020

27. januar 2020
Janez Križan, A1

[Mesečno srečanje] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Jernej Pintar, Tehnološki park Ljubljana

[Mesečno srečanje] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Voranc Kutnik, CorpoHub

[Mesečno srečanje] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Ajša Vodnik, AmCham

[Marketinški pospeški] Marketinški pospeški za leto 2020

25. november 2019
Benjamin Rančič, Renderspace

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Medejo Lončar

21. november 2019
Medeja Lončar, Siemens

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus, Urban Kramberger, Pivovarna Laško Union

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Leon Šikovec, Sberbank d.d.

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Valentina E. Džuban in Peter Curk, Petrol d.d.

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing

11. november 2019
Jožko Križan, Smučarska zveza Slovenije

[MESEČNO SREČANJE] Inovativnost je več kot le nov okus

30. september 2019
Ranko Jelača, Telekom Slovenije, Darja Teržan, Atlantic Grupa, Špela Žorž, Grey Ljubljana

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Matejo Jesenek

19. september 2019
Mateja Jesenek, The Athlete´s Foot Global

[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z zmagovalci marketinške odličnosti

17. junij 2019
Darko Dujič, Ceneje

[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z zmagovalci marketinške odličnosti

17. junij 2019
Marko Lukić, Lumar IG

[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z zmagovalci marketinške odličnosti

17. junij 2019
Tjaša Kolenc Filipčič, Zavarovalnica Triglav

[MESEČNO SREČANJE] Premagovanje marketinške rutine

20. maj 2019
Matjaž Robinšak, Valicon

[MESEČNO SREČANJE] Premagovanje marketinške rutine

20. maj 2019
Eva Šterk, Pristop

[MESEČNO SREČANJE] Premagovanje marketinške rutine

20. maj 2019
Mojca Bricelj, Danfoss Trata

[MESEČNO SREČANJE] Mali koraki do velikih marketinških zgodb

15. april 2019
Jure Čuk, WOOP! Trampolin park

[MESEČNO SREČANJE] Mali koraki do velikih marketinških zgodb

15. april 2019
Tina Štrubelj, Nelipot

[MESEČNO SREČANJE] Mali koraki do velikih marketinških zgodb

15. april 2019
Lucian Perger, Perger 1757
Zala Glavič, Perger 1757

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor s Petrom Časom

4. april 2019
Peter Čas, Steklarna Hrastnik

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Nataša Mithans, Vareo

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Jasna Suhadolc, Actuado

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Sandra Kecman, Bisnode

[MESEČNO SREČANJE] Novi poklici v marketingu in kompetence

25. marec 2019
Simona Špilak, BOC Institute

[MESEČNO SREČANJE] E-commerce: Kako narediti korak naprej od spletne trgovine?

18. februar 2019
Darko Dujič, Ceneje.si, Rok Slapar, Vigoshop
Rok Hrastnik, Sensilab, Bartlomiej Behnke, Intesport ISI

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Vesno Marđonović

13. februar 2019
Vesna Marđonović

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v 2019

6. februar 2019
Marko Derča, A.T. Kearney

[MARKETING TOPX] Poslovne strategije in taktike

23. januar 2019
dr. Mitja Pirc, Deloitte

[MESEČNO SREČANJE] Trendi v 2019

28. januar 2019
Vladimir Nardin, Gorenje
Jure Doler, fbchatbot.si

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z dr. Jako Lindičem

15. november 2018
dr. Jaka Lindič, Ekonomska fakulteta

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti

22. november 2018
Matjaž Grm, Adria Mobil

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti

22. november 2018
Neil Morley, Adria Mobil

B2B konferenca 

[B2B KONFERENCA] Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu?

10. oktober 2018
Jezeršek Gostinstvo - Jure Jezeršek

[B2B KONFERENCA] Širitev v nove panoge

10. oktober 2018
Boxmark - Lijana Kocbek

[B2B KONFERENCA] Od dobavitelja do strateškega partnerja

10. oktober 2018
SAP - Lena Lindenmaier

[B2B KONFERENCA] Vsi v podjetju prispevajo k dobremu odnosu s stranko

10. oktober 2018
Cosylab - dr. Mark Pleško

[B2B KONFERENCA] Izzivi širitve produktnega portfelja

10. oktober 2018
Mikro + Polo - Jure Mlakar

SMK

[24. SMK] Marketing lahko pospeši rast

29. maj 2019
Emil Tedeschi, Atlantic Grupa

[23. SMK] Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije

30. maj 2018
Črt Podlogar, Red Orbit

[23. SMK] Kako lahko Slovenci s knjigami osvojimo bralce v Nemčiji, Italiji, ZDA, ...

29. maj 2018
Rado Daradan in Mic Melanšek, Hurra Studios

Webinarji

[WEBINAR] Kako komunicirati in biti relevanten na različnih družbenih omrežjih?

21. maj 2020
Uroš Svenšek, Agencija 1010

[WEBINAR] Priložnosti znamke delodajalca v času krize

21. april 2020
Aleksandra Kregar, Competo

[WEBINAR] Znamka delodajalca je priložnost za "novo" vlogo marketinga

15. april 2020
Aleksandra Kregar, Competo

[WEBINAR] Dobre prakse digitalnega marketinga v B2B

8. april 2020
Jasna Suhadolc, Actuado

[WEBINAR] Growth marketing: Z eksperimenti do večje rasti

24. marec 2020
Maja Voje, Growth Marketing Expert

[WEBINAR] Priložnosti spletnega video oglaševanja

7. november 2019
Damjan Planinc, Get Interactive

[WEBINAR] Formula za uspeh na družbenih omrežjih

4. oktober 2019
Uroš Svenšek, Agencija 101

[WEBINAR] SEO v letu 2019

21. marec 2019
Sebastjan Boh, TSmedia

[WEBINAR] Power BI za spremljanje marketinških metrik

7. februar 2019
Aljoša Željeznov, B2 d.o.o.

[WEBINAR] Skrivnosti dobrega načrtovanja in izvedbe webinarjev

24. januar 2019
Jasna Suhadolc, Virtua PR

Praktični e-vodiči

[SODOBNA MARKETINŠKA ORODJA]

Sodobna orodja za doseganje rezultatov v marketingu, ki jih je na Marketing TOPX izobraževanju predstavila Jasna Suhadolc (Actuado).
Datoteka:

[INFOGRAFIKA] Ekosistem finančnih izrazov

V infografiki najdete vse najpomembnejše finančne izraze, ki jih mormo marketingaši obvladati za lažjo komunikacijo z vodstvom podjetja.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Jezik financ v marketingu

Lovro Gruden predstavlja nekatere osnovne finančne izraze, ki jih moramo poznati tudi v marketingu. Vse izraze ponazori tudi s praktičnimi primeri.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Performance marketing

Veliko marketingašev se v sodobnem digitalnem okolju sooča s težavo, kako izbrati prava marketinška orodja, s katerimi bomo dosegli najboljši marketing performance. Gorazd Planinc (Vareo) predstavlja korake, s katerimi pridemo do pravih orodij, ki vodijo v odlične marketinške rezultate.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Povezovanje digitalnega okolja

Strokovnjakinja za digitalni marketing Simona Koren (Atlantic Grupa) predava o tem, kako v podjetju vzpostaviti celostno digitalno okolje, ki se gradi skozi faze digitalne transformacije.
Datoteka:

[MESEČNO SREČANJE] 7 smrtnih grehov znamčenja delodajalca

Nataša Mithans (Vareo) je opozarja na nekaj ključnih napak, ki jih podjetja naredijo na področju znamčenja delodajalca.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Data driven marketing

Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) se že vrsto let ukvarjata za zbiranjem in analizami podatkov in predstavljata svoje izkušnje na tem področju. Na celovit način prikazujeta, kaj vse je mogoče početi z dobro izbranimi in kakovostnimi podatki in kako na podlagi pravih analiz spreminjati poslovne procese podjetja.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes

Petra Čadež se poglablja v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. Ravno to je področje, ki se je v sodobnem marketingu popolnoma obrnilo na glavo. Krmilo so znamke predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Razumevanje finančnih podatkov za boljše odločanje

Lovro Gruden predava o pomembnosti razumevanja finančnih podatkov in poudarja: »Vsak podatek v podjetju lahko povežemo s financami.«
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Category Management

Andreja Avberšek predstavlja ključne korake pri učinkovitem upravljanju blagovnih skupin.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Akcijski načrt prodaje in marketinga skozi oči kupcev

Primož Hvala predava o tem, kako povezati marketing in prodajo za doseganje odličnih poslovnih rezultatov.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija in vloga marketinga

Matjaž Grm ponuja teoretični okvir internacionalizacije in predava o tem, zakaj je lahko vstop na tuje trge pomembna strateška usmeritev podjetja, ki omogoča nadaljnjo rast. Vlogo marketinga v teh procesih je opisal Neil Morley.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Ustvarjanje vsebin in pripovedovanje zgodb

Denis Oštir (Gorenje) podaja nekaj nasvetov o tem, kako pripovedovati zgodbe, ki bodo učinkovito nagovarjale želeno ciljno publiko. Odlična vsebina ne more nastati brez avtentičnosti.
Datoteka:

[MARKETING TOPX] Poslovne strategije in taktike

Dr. Mitja Pirc je na Marketing TOPX izobraževanju predaval o poslovnih strategijah in taktikah. Izkušeni poslovni svetovalec je predstavil različne poglede na strategije in pojasnil, kaj vse sestavlja dobre strategije in na kaj vse strategije vplivajo.
Datoteka:
Videoposnetek predavanja je na voljo le za člane DMS, ki lahko do posnetka ekskluzivno dostopate tudi prek digitalne knjižnice DMS. Vljudno vas naprošamo, da povezave do posnetkov ne delite z drugimi, saj tovrstna neavtorizirana delitev vsebine pomeni kršitev avtorskih pravic.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam