Nove vrednote, nove vrednosti

Kupci, delničarji, partnerji, zaposleni in nenazadnje mi, marketingaši. To je pet stebrov, na katerih gradimo 25. Slovensko marketinško konferenco. 26. in 27. maja bomo v Portorožu pokazali in dokazali, kako lahko marketing ustvarja vrednost in gradi pet ključnih stebrov, na katerih lahko zrastejo uspešna podjetja.

Zelo poenostavljeno bomo na osrednjem marketinškem dogodku leta govorili o tem, kako doseči višjo vrednost za svoje izdelke, kako doseči večji dobiček in vsi bomo bolj veseli 😊.

Slišali bomo nasvete, videli orodja, primere, kako lahko zvišamo vrednost za kupce oziroma uporabnike. Kaj vse lahko naredimo pri razvoju novih izdelkov, oblikovanju uporabniške izkušnje, sestavljanju produktnega portfelja, komuniciranju v klasičnih in spletnih okoljih, uporabi družbenih omrežij, uporabi umetne inteligence ..., da bi za kupce oblikovali in zagotovili višjo vrednost?

Kaj še prinaša letošnja jubilejna 25. SMK? Preverite v uvodniku Primoža Hvale, predsednika programskega sveta 25. SMK.

Vas zanimajo imena prvih govorcev na konferenci? Zaupamo vam lahko, da bo konferenco odprl Klaus-Dieter Koch, eden najizkušenejših svetovalcev na področju strategije razvoja blagovnih znamk v Evropi. Že zelo zgodaj se je poslovni svetovalec osredotočil na idejo blagovne znamke kot orodja za upravljanje in že več kot 25 let svetuje korporacijam in srednje velikim podjetjem o tem, kako lahko z uporabo svoje blagovne znamke povečajo vrednost podjetja. Več o uvodničarju pa seveda na www.smk.si.

Izkoristite ugodnejšo "early bird" ponudbo

Če ste že trdno odločeni, da se nam boste letos pridružili na osrednjem marketinškem dogodku leta, potem lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo in se letošnje SMK udeležite 20 % ugodneje! Cena kotizacije ob prijavi do 31. marca je 464 € + DDV. Če ste obenem še člani DMS in naročniki Financ, je cena za dva dni konference 377 € + DDV. Redna cena kotizacije je 580 € + DDV. >>PRIJAVA

Osrednji marketinški dogodek leta bo letos potekal 26. in 27. maja v Hotelu Bernardin, Portorož.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam