Letos 30 let delovanja praznuje Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), ki v slovenskem prostoru skrbi, da mladi že zgodaj pridobijo poglobljena znanja, koristne izkušnje in poznanstva znotraj marketinške stroke.

ŠSDMS vse od svojih začetkov ambicioznim študentom omogoča, da že tekom študija pridobivajo praktična znanja z različnih področij marketinga. Ta znanja so nadgradnja tistega, kar slišijo na predavanjih, dodana vrednost je predvsem v tem, da večina znanja, ki se deli preko dogodkov in aktivnosti, temelji na konkretnih primerih iz prakse.

Začetki ŠSDMS

Pobudo za ustanovitev študentske sekcije je leta 1993 podal takratni predsednik Društva za marketing Slovenije, Janez Damjan. Opazil je, da tej skupnosti članov, ki so imeli različna strokovna ozadja, manjka marketinška identiteta: »Prvi logični korak je bila ustanovitev takšnega kroga, v katerem se bodo družili študentje, ki bodo tudi kasneje na profesionalni poti čutili identiteto pripadnosti marketinški skupnosti.«

Z drznimi cilji in odločenostjo, da bodo tudi študentje postali del marketinške skupnosti, je bila leta 1994 ustanovljena Študentska sekcija DMS. Prvi upravni odbor so sestavljali predsednica Alenka Repič, Nataša Japelj, Primož Hvala, Jurij Giaccomeli in Marjeta Tič Vesel. Leta 1996 so člani ŠSDMS v sodelovanju z Janezom Damjanom organizirali tudi prvo Slovensko marketinško konferenco v Laškem, ki je skozi leta postala največje letno stičišče vseh slovenskih marketingašev.

Janez Damjan in Alenka Repič.
Ponovna obuditev sekcije

Po krajšem premoru med letoma 1999 in 2006, kjer so študentje svoje marketinške ambicije gojili pod okriljem krovne organizacije DMS, sta 2006 študentsko sekcijo ponovno obudila Anže Miklavec in Sašo Palčič in s tem prinesla svež zagon za nove generacije marketingašev.

Najbolj smo ponosni na organizacijo Fanfare, študentske marketinške konference, ki je postala osrednje letno zbirališče mladih marketingašev in ki jo vse raje obiskujejo tudi izkušenejši marketingaši. Prva Fanfara je bila organizirana leta 2008, do današnjega dne pa se je izvedlo že kar 16 ponovitev.

Nadaljevanje zgodbe

Do danes ŠSDMS ostaja močno aktivna, širi svoje delovanje tudi na druga področja, ki se marketinga dotikajo posredno ter članom omogoča neposreden stik z aktualnimi trendi v marketingu. Vsako leto študentje organizirajo številne izobraževalne dogodke, na katerih gostijo izjemne domače in tuje govorce iz raznih področij, teambuildinge, obiske podjetij in agencij, hackathone, športne dneve, hkrati pa tudi obiskujejo največje regijske marketinško-oglaševalske festivale (SMK, SOF, Diggit, Weekend Media Festival, Golden Drum ...). V zadnjih letih so se člani ŠSDMS preizkusili tudi v vlogi podcasterjev, kjer so gostili tudi številne alumne.

Letošnja 30. obletnica delovanja pa 10. maja 2024 prinaša prav poseben dogodek, ki bo svečano proslavil vse, ki so primaknili svoj kamenček k mozaiku Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije. Čaka nas prijetno druženje, ki bo združevalo člane vseh 30 let delovanja sekcije.

Do takrat bomo v Uspehih tedna predstavljali ŠSDMS skozi oči “študentov”, ki so nosili vlogo predsednikov in predsednic.

Praznovanje 25-letnice ŠSDMS.

Če še ne prejemate aktualnih informacij o 30-obletnici ŠSDMS, se prijavite na novičke TUKAJ.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam