Marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 29. številko Akademije MM. Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru na naslov: amm@dmslo.si.
VABILO K ODDAJI PRISPEVKOV ZA 29. AKADEMIJO MM
Revija Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja marketinga v Sloveniji in je že vključena v uveljavljene mednarodne bibliografske baze EconLit, ProQuest in EBSCO. S tem revija Akademija MM pridobiva na mednarodni pomembnosti in prepoznavnosti.
Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru. Članki so lahko znanstveni ali strokovni, napisani v slovenskem ali angleškem jeziku.
Prejete članke bomo po zgledu vseh kakovostnih revij presojali glede na njihov potencialni prispevek k razvoju in nadgradnji trženjskega znanja. Članki naj bi zadostili naslednjim minimalnim kriterijem:
- obravnava aktualnega trženjskega problema ali vprašanja;
- nov, zanimiv vpogled v problematiko ali temeljit pregled obstoječega znanja (pregledni prispevek);
- uporaba relevantne literature;
- zadostna konceptualna in metodološka rigoroznost;
- upoštevanje navodil za pripravo prispevkov v reviji Akademija MM.
Vabimo vas, da znanstvene in strokovne prispevke:
- pošljete na elektronski naslov: amm@dmslo.si oz. naslov urednice 28. Akademije MM: mateja.bodlaj@ef.uni-lj.si ali
- oddate na povezavi: http://ojs.fdv.uni-lj.si/index.php/amm/about/submissions
Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete spodaj.
Vse o Akademiji MM najdete tukaj.